Конспект заняття рекомендованний дітям з ООП. Тема: «Орієнтування в школі дітей з інтелектуальним порушенням

Про матеріал
Помешкання, школа, домівка Тема: «Орієнтування в школі». Мета: Формування просторового орієнтування шляхом розвитку навичок орієнтування у школі. Вчити вільно орієнтуватися у приміщеннях школи.
Перегляд файлу

                                Помешкання, школа, домівка                                 

                                        Заняття

Тема: «Орієнтування в школі».

Мета: Формування просторового орієнтування шляхом розвитку навичок орієнтування у школі. Вчити вільно орієнтуватися у приміщеннях школи.

Обладнання: Демонстраційний матеріал «Приміщення школи». Кольорові олівці.

Хід заняття:

І. Організація  до уроку

Другу руку протягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

ІІ. Повідомлення теми уроку.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Відповідальне завдання : потрібно скласти правила поведінки під час проведення екскурсії школою.

Діти разом з вчителем складають правила поведінки:

-У школі тривають уроки , тому по коридору треба йти тихо й не заважати дітям, які навчаються;

-Щоб не загубитись треба йти за вчителем;

-Не заходити без дозволу в шкільні приміщення;

-Заходити і виходити з класів та інших приміщень потрібно чемно, не штовхаючись, бо то, хто поруч, може впасти і травмуватися;

-Бути скрізь ввічливим, що свідчитиме про вашу вихованість.

2. Розгляньте малюнок.

Назви зображенні на малюнку шкільні приміщення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Гра-запитання «Для чого призначені ці шкільні приміщення».

Бібліотека—для ознайомлення з різноманітною літературою;

Класний кабінет--для проведення уроків;

Гардероб--для залишання верхнього одягу;

Спортзал--для уроків фізкультури;

Їдальня--для харчування;

Медпункт--для отримання медичної допомоги;

Коридори—для відпочинку на перервах.

4. Фізкультхвилинка   (Діти імітують рухи за текстом вірша)

Буратіно потягнувся,

Раз-нагнувся, два-нагнувся.

Руки в боки розвів,

Мабудь ключик загубив.

Щоб той ключик відшукати,

На носочки треба встати,і тихенько посідати.

IV.Закріплення матеріалу.    1.Тест-гра

        «Чого в школі не буває?»

- Прилавки з продуктами? (Є, у їдальні).

- Книги на полицях? (Є ,у бібліотеці, класах).

- Помідори на грядках? (Немає.)

- М`ячі на обручі? (Є, у спротзалі, ігровій кімнаті).

- Столи та парти? (Є, у класних кімнатах).

- Собака в будці? (Немає).

- Лавочки? (Є, у спортзалі, їдальні).

2. Гра «Для всього є своє місце»

- Ви зовсім недавно розпочали навчання в школі. Надалі вам доведеться неодноразово бувати в різних приміщеннях. Спробуємо переконатись, чи знаєте ви їхне призначення.

Читають книжки… ( класі, бібліотеці).

Бігають, стрибають у …( спортзалі, ігровій кімнаті).

Їм гарячий супчик у…(їдальні).

Болить животик-звертаюся у …(медпункт).

Маю невирішені проблеми- іду в …(кабінет учителя, психолога).

Навчаюсь в…(класі, кабінеті).

Виступаю на сцені…(актовому залі).

Іду на перерву в …(коридор).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок заняття.

Назвати всі приміщення школи. Для чого призначені  шкільні приміщення.

-Бібліотека—для ознайомлення з різноманітною літературою;

-Класний кабінет--для проведення уроків;

-Гардероб--для залишання верхнього одягу;

-Спортзал--для уроків фізкультури;

-Їдальня--для харчування;

-Медпункт--для отримання медичної допомоги;

-Коридори—для відпочинку на перервах.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня 2020
Переглядів
2701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку