План роботи під час карантину (12.03.2020-31.03.2020) Вчителя-логопеда Інклюзивно-ресурсного центру

Про матеріал
План роботи під час карантину вчилеля-логопеда ІРЦ (12.03.2020-31.03.2020) Підготувала: Вчитель-логопед КУ «Інклюзивно-ресурсного центру», Закладу дошкільної освіти №2 м.Кам'янка-Бузька Жовтанецька Юлія
Перегляд файлу

План  роботи під час карантину

(12.03.2020-31.03.2020)

Вчителя-логопеда   КУ «ІРЦ» Кам’янка-Бузької РДА:  Жовтанецької Ю.-А.В.

(Примітка: враховувати роботу вчителя-логопеда з навантаженням 0,5 посадового окладу – 4год.)

 

 

Дата

Зміст роботи

Години

Примітки

12.03

1. Участь у зборах працівників ІРЦ  проведених директором центру про «Поширення епідемії COVID-19. Дотримання  основних  правил  для захисту себе та оточуючих від пандемії захворювання. Режим роботи інклюзивно ресурсного центру під час карантину».

2. Прибирання  та  дезінфекція логопедичного кабінету. Дезінфекція настінного  дзеркала, масажерів су-джок, роздаткового  та наочного матеріалу, дитячих іграшок.

3. Інформування батьків про дистанційну  роботу вчителя-логопеда ІРЦ.

 

 

12.00-13.30

 

 

 

 

 

 

 

13.30-15.30

 

 

 

 

15.35-16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viber

facebook

13.03

1. Розробка плану роботи вчителя-логопеда під час карантину.

 

 

2.Пошук різноманітних дистанційних  форм  робота з дітьми та батьками. Пошук корисною інформації  для батьків та  педагогів. Пошук нової інформації для самоосвіти та підвищення  професійного  рівня.

12.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.03

1. Робота з документацією ІРЦ. Робота у електронному порталі ІРЦ.

2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.

3. Перегляд запису практичної лекції спікерки Зоряни Ленів «Особливості роботи в інклюзивному  класі з дітьми із різними освітніми потребами». Конспектування  отриманої інформації.

12.00-13.30

 

13.30-14.30

 

 

 

14.30-16.00

 

 

Viber, телефонний режим

 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=184306496214220&id=152972148596436

17.03

1. Самоосвіта та пошук інформації  на  тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми».

2. Виготовлення  наочного  матеріалу для дидактичних ігор «Знайди латку» (свійські та дикі тварини); «Скажи навпаки» (утворення слів-антонімів); «Чарівний паровозик» (геометричні фігури, колір, цифри).

12.00-14.00

 

 

 

14.00-16.00

Google, facebook, YouTube

 

 

Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування

18.03

1. Перегляд вебінару: «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження».

 

2. Виготовлення  дидактичної гри «Знайди тінь  предмета».

12.00-13.30

 

 

 

 

 

13.30-14.00

https://vseosvita.ua/webinar/stvorenna-ta-zastosuvanna-interaktivnih-robocih-arkusiv-vid-idei-do-vprovadzenna-130.html

 

Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування

 

19.03

1. Самоосвіта та пошук сучасних/нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на  тему: «Су-джок  терапія  та  її  ефективне  використання  в  роботі  з  дітьми  з  ООП».

2. Розроблення то  оформлення  матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Використання «Су-Джок»  терапії в оздоровчій,  профілактичній та  корекційній роботі з дітьми з  ООП». Надання  консультації.

 

3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.

 

 

12.00-14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

14.00-15.00

 

 

 

 

 

 

 

15.00-16.00

 Google, facebook, YouTube

 

 

 

 

 

 

Viber    facebook

 

 

 

 

 

 

 

Viber, телефонний режим

 

20.03

1.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час  карантину.

1.Самоосвіта: ознайомлення з матеріалами семінару «Використання арт-технологій в роботі з дітьми з ООП» ; «Сторітелінг в інклюзивному середовищі» (КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ)

2. Виготовлення  дидактичної гри «Пластилінові заплатки», «Кому що потрібно у роботі» (професії/інструменти)

 

12.00-13.30

 

 

 

13.30-15.00

 

 

 

 

 

 

15.00-16.00

Viber, телефонний режим

 

 

https://www.slideshare.net/mobile/Inclusive_Education_Community/art-technologies-chepara-kostiv-4

https://www.slideshare.net/mobile/Inclusive_Education_Community/storytelling-in-inclusive-settings-hulyak

 

 

Кольоровий роздрук тематичних картинок-загатовок, вирізання, ламінування

23.03

1.Консультування/поради для батьків: «Розвиток дрібної моторики  у  дітей» (автор Діна Тимошенко – логопед, дефектолог, спеціаліст по PECS, ABA-інструктор) .

2. Розроблення то оформлення  матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом».

 

3.Перегляд вебінару: «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». Отримання сертифікату.

4. Розроблення  та  надсилання завдань  батькам для  занять з дітьми.

12.00-12.30

 

 

 

 

12.30-13.00

 

 

 

 

 

 

13.00-15.00

 

 

 

 

15.00-16.00

 

 

Viber/ facebook

 

 

 

 

Viber/ facebook:

https://vseosvita.ua/library/vidi-rozvivaucih-igor-dla-ditej-z-autizmom-205431.html

;

 

 

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html

 

 

Viber, телефонний режим

 

24.03

1. Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутичного спектру в інклюзивному класі», лекторка Ірина Ясінська.

 

2. Розроблення  та  надсилання завдань  батькам для  занять з дітьми.

 

3. Самоосвіта та пошук інформації  на  тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми».

 

12.00-14.00

 

 

 

 

14.00-15.00

 

 

 

15.00-16.00

 

 

 

 

https://m.youtube.com/watch?feature=emb_share&v=VS5G3i_6s3g

 

 

 

Viber, телефонний режим

 

 

 

Google, facebook, YouTube

 

 

25.03

1.Опрацювання  літератури, науково-методичних  праць для підвищення власного теоретичного та наукового рівня у своїй професії .

 

2. Рекомендації  для  батьків «Усуваємо  дефекти мовлення  дитини  вдома. Добірка логопедичних скоромовок».

 

3. Пошук матеріалів і розробка картотеки вправ «Чарівні палички Кюїзенера» (за матеріалами інтернет ресурсів)

4. Перегляд запису леції Наталії Базими «Особливості комунікативної поведінки у дітей з РАС»

 

12.00-13.00

 

 

 

 

13.00-13.30

 

 

 

13.30-14.30

 

 

 

14.30-15.00

«Науковий часопис» НПУ ім. М.П. Драгоманова, «Дефектологічний вісник».

Viber

Facebook

 

 

Роздрук, ламінування,  оформлення

 

 

Facebook   сторінка UASP fctivities

 

26.03

1.Розроблення  та  надсилання завдань батькам для  занять з дітьми.

 

2. Самоосвіта. Вебінар: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».

 

 

3.Самоосвіта та пошук сучасних/ нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на  тему: «Су-джок  терапія  та  її  ефективне  використання  в  роботі  з  дітьми  з  ООП».

12.00-13.00

 

 

 

13.00-14.45

 

 

 

 

 

 

14.45-16.00

Viber, телефонний режим

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-navcanna-ta-dozvilla-pid-cas-karantinu-korisni-materiali-na-dopomogu-pedagogu-165.html?utm_source=main&utm_medium=gif&utm_content=w165

 

Інтернет ресурси

27.03

1.Організаційно-методична робота:

Розробка конспектів індивідуального та підгрупових логопедичних занять з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Публікація матеріалів на освітньому порталі «На Урок».

 

 

 

 

 

 

Отримання  сертифікатів за  публікацію матеріалів.

 

 

 

 

Отримання  «Подяки за  поповнення бібліотеки  проекту «На Урок» авторськими розробками»

12.00-16.00

 

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/publ/161206

https://naurok.com.ua/publ/161205

https://naurok.com.ua/publ/161204

https://naurok.com.ua/publ/161202

 

Сертифікати :

№ДБ-2003161206

№ДБ-2003161205

№ДБ-2003161204

№ДБ-2003161202    від 27.03.2020

 

Подяка № П-901615 27.03.2020

 

30.03

1. Самоосвіта: перегляд  лекції онлайн Оксани Потапенко «Використання вібраційних апаратів Z-Vibe у роботі логопеда».

2. Виготовлення робочого зошита «Запуск мовлення. Голосні звуки» (за матеріалами інтернет ресурсу)

 

3. Виготовлення  наочних  та роздаткових матеріалів для лічби.

 

 

12.00-13.30

 

 

 

13.30-14.30

 

 

 

14.30-16.00

 

Facebook   сторінка UASP fctivities

 

Роздрук, ламінування, брошурування, оформлення

 

Роздрук, ламінування,  оформлення

 31.03

1.Розроблення  та  надсилання завдань батькам для  занять з дітьми.

2. Пошук необхідної літератури за темою самоосвіти, рекомендацій для батьків та вихователів.

3. Оформлення зібраної інформація щодо використання кінезіологічних вправ в роботі з дітьми.

12.00-13.00

 

 

13.00-14.00

 

14.00-16.00

 

Viber, телефонний режим

 

Інтернет/література/посібники

 

 

 

 

 

Вчитель-логопед:                                     /Жовтанецька Ю.-А.В./

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Fedysko Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
29 березня 2020
Переглядів
4807
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку