План роботи під час карантину
(12.03.2020-31.03.2020)
Вчителя-логопеда КУ «ІРЦ» Кам’янка-Бузької РДА: Жовтанецької Ю.-А.В.
(Примітка: враховувати роботу вчителя-логопеда з навантаженням 0,5 посадового окладу – 4год.)
Дата |
Зміст роботи |
Години |
Примітки |
12.03 |
1. Участь у зборах працівників ІРЦ проведених директором центру про «Поширення епідемії COVID-19. Дотримання основних правил для захисту себе та оточуючих від пандемії захворювання. Режим роботи інклюзивно ресурсного центру під час карантину». 2. Прибирання та дезінфекція логопедичного кабінету. Дезінфекція настінного дзеркала, масажерів су-джок, роздаткового та наочного матеріалу, дитячих іграшок. 3. Інформування батьків про дистанційну роботу вчителя-логопеда ІРЦ.
|
12.00-13.30
13.30-15.30
15.35-16.00 |
Viber |
13.03 |
1. Розробка плану роботи вчителя-логопеда під час карантину.
2.Пошук різноманітних дистанційних форм робота з дітьми та батьками. Пошук корисною інформації для батьків та педагогів. Пошук нової інформації для самоосвіти та підвищення професійного рівня. |
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
16.03 |
1. Робота з документацією ІРЦ. Робота у електронному порталі ІРЦ. 2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину. 3. Перегляд запису практичної лекції спікерки Зоряни Ленів «Особливості роботи в інклюзивному класі з дітьми із різними освітніми потребами». Конспектування отриманої інформації. |
12.00-13.30
13.30-14.30
14.30-16.00 |
Viber, телефонний режим
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=184306496214220&id=152972148596436 |
17.03 |
1. Самоосвіта та пошук інформації на тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми». 2. Виготовлення наочного матеріалу для дидактичних ігор «Знайди латку» (свійські та дикі тварини); «Скажи навпаки» (утворення слів-антонімів); «Чарівний паровозик» (геометричні фігури, колір, цифри). |
12.00-14.00
14.00-16.00 |
Google, facebook, YouTube
Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування |
18.03 |
1. Перегляд вебінару: «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження».2. Виготовлення дидактичної гри «Знайди тінь предмета». |
12.00-13.30
13.30-14.00 |
Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування
|
19.03 |
1. Самоосвіта та пошук сучасних/нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на тему: «Су-джок терапія та її ефективне використання в роботі з дітьми з ООП». 2. Розроблення то оформлення матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Використання «Су-Джок» терапії в оздоровчій, профілактичній та корекційній роботі з дітьми з ООП». Надання консультації.
3. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину.
|
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.00 |
Google, facebook, YouTube
Viber facebook
Viber, телефонний режим
|
20.03 |
1.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину. 1.Самоосвіта: ознайомлення з матеріалами семінару «Використання арт-технологій в роботі з дітьми з ООП» ; «Сторітелінг в інклюзивному середовищі» (КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ) 2. Виготовлення дидактичної гри «Пластилінові заплатки», «Кому що потрібно у роботі» (професії/інструменти)
|
12.00-13.30
13.30-15.00
15.00-16.00 |
Viber, телефонний режим
https://www.slideshare.net/mobile/Inclusive_Education_Community/art-technologies-chepara-kostiv-4
Кольоровий роздрук тематичних картинок-загатовок, вирізання, ламінування |
23.03 |
1.Консультування/поради для батьків: «Розвиток дрібної моторики у дітей» (автор Діна Тимошенко – логопед, дефектолог, спеціаліст по PECS, ABA-інструктор) . 2. Розроблення то оформлення матеріалу для консультування/порад для батьків та педагогів, логопедів, психологів, асистентів вихователя, асистентів вчителя «Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом».
3.Перегляд вебінару: «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». Отримання сертифікату.4. Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми. |
12.00-12.30
12.30-13.00
13.00-15.00
15.00-16.00
|
Viber/ facebook
Viber/ facebook: https://vseosvita.ua/library/vidi-rozvivaucih-igor-dla-ditej-z-autizmom-205431.html ;
Viber, телефонний режим
|
24.03 |
1. Перегляд вебінару «Робота з дітьми з розладами аутичного спектру в інклюзивному класі», лекторка Ірина Ясінська.
2. Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми.
3. Самоосвіта та пошук інформації на тему: «Кінезіологія як наука. Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми».
|
12.00-14.00
14.00-15.00
15.00-16.00
|
https://m.youtube.com/watch?feature=emb_share&v=VS5G3i_6s3g
Viber, телефонний режим
Google, facebook, YouTube
|
25.03 |
1.Опрацювання літератури, науково-методичних праць для підвищення власного теоретичного та наукового рівня у своїй професії .
2. Рекомендації для батьків «Усуваємо дефекти мовлення дитини вдома. Добірка логопедичних скоромовок».
3. Пошук матеріалів і розробка картотеки вправ «Чарівні палички Кюїзенера» (за матеріалами інтернет ресурсів) 4. Перегляд запису леції Наталії Базими «Особливості комунікативної поведінки у дітей з РАС»
|
12.00-13.00
13.00-13.30
13.30-14.30
14.30-15.00 |
«Науковий часопис» НПУ ім. М.П. Драгоманова, «Дефектологічний вісник». Viber
Роздрук, ламінування, оформлення
Facebook сторінка UASP fctivities
|
26.03 |
1.Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми.
2. Самоосвіта. Вебінар: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».
3.Самоосвіта та пошук сучасних/ нетрадиційних/новітніх методів у логопедичній роботі на тему: «Су-джок терапія та її ефективне використання в роботі з дітьми з ООП». |
12.00-13.00
13.00-14.45
14.45-16.00 |
Viber, телефонний режим
Інтернет ресурси |
27.03 |
1.Організаційно-методична робота: Розробка конспектів індивідуального та підгрупових логопедичних занять з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Публікація матеріалів на освітньому порталі «На Урок».
Отримання сертифікатів за публікацію матеріалів.
Отримання «Подяки за поповнення бібліотеки проекту «На Урок» авторськими розробками» |
12.00-16.00 |
https://naurok.com.ua/publ/161206 https://naurok.com.ua/publ/161205 https://naurok.com.ua/publ/161204 https://naurok.com.ua/publ/161202
Сертифікати : №ДБ-2003161206 №ДБ-2003161205 №ДБ-2003161204 №ДБ-2003161202 від 27.03.2020
Подяка № П-901615 27.03.2020
|
30.03 |
1. Самоосвіта: перегляд лекції онлайн Оксани Потапенко «Використання вібраційних апаратів Z-Vibe у роботі логопеда». 2. Виготовлення робочого зошита «Запуск мовлення. Голосні звуки» (за матеріалами інтернет ресурсу)
3. Виготовлення наочних та роздаткових матеріалів для лічби.
|
12.00-13.30
13.30-14.30
14.30-16.00 |
Facebook сторінка UASP fctivities
Роздрук, ламінування, брошурування, оформлення
Роздрук, ламінування, оформлення |
31.03 |
1.Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми. 2. Пошук необхідної літератури за темою самоосвіти, рекомендацій для батьків та вихователів. 3. Оформлення зібраної інформація щодо використання кінезіологічних вправ в роботі з дітьми. |
12.00-13.00
13.00-14.00
14.00-16.00
|
Viber, телефонний режим
Інтернет/література/посібники |
Вчитель-логопед: /Жовтанецька Ю.-А.В./