Конспект заняття "Розповідання казки "Лисичка-сестричка і сірий вовк"

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення в старшій групі за технологією "Кероване слухання"
Перегляд файлу

                                             КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ                   

З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В СТАРШІЙ ГРУПІ

 

Тема: Розповідання казки «Лисичка-сестричка і сірий вовк» за технологією «Кероване слухання»

Програмовий зміст:

Формувати у дітей позитивне ставлення до сприйняття та засвоєння нової інформації, незалежну точку зору й уміння поважати думку інших

Створювати умови для відкритого спілкування, співпраці, розвитку гармонійної особистості дошкільника.

Форма організації пізнавальної діяльності дітей:

          індивідуально-групова, фронтальна

 

Хід заняття:

І. Вступна частина.

  1. Вправа «Привітання»

-      Діти,  сьогодні на занятті, нам з вами знадобиться фантазія, кмітливість, уважність , тому що ми будемо багато чого пригадувати і навчатися.

     Поговоримо про казки,  про улюблених героїв, разом з ними будемо подорожувати, 

     розповідати про них.

-   Бажаєте згадати улюблених героїв казок та розповісти про них?

-   Діти, я впевнена, що ви любите слухати та розповідати  казки, дивитися мультики.

     Мій  улюблений  мультик «Котик і Півник», а ваш? (діти називають)

-      Давайте один одному розкажемо,  про якусь цікавинку з мультика.

     (звертаю увагу на сюжети знайомих казок)

  1. Повідомлення теми. Розглядання героїв казок.

-         Погляньте, які цікаві ілюстрації казок; а ось ці кумедні тваринки  теж живуть в 

     казках, вони вам  допоможуть поговорити про казки.

     Розгляньте їх.

3.  Мовна вправа «Впізнай мене», (складання описових міні-розповідей про героїв  казки «Колобок», спираючись на зображення героїв казки).

4. Творче завдання.

          Давайте заспіваємо пісеньку колобка тихо, голосно, весело.

(використовується метод театральної педагогіки)

ІІ. Основна частина

-    В яких казках ще зустрічаємось з лисичкою та вовчиком? «Лисичка-сестричка і сірий вовк»

-    Діти, я вам пропоную сісти зручно і послухайте казочку

5. Слухання казки  першої частини (читання)

6. Бесіда за змістом.

-    Діти, як ви думаєте, лисичка дійсно захотіла перехитрити діда? (відповідь 2-3

     дітей)

-    Чому ви так думаєте?

-    Що ви відчуваєте до лисички?

-   Якщо відбувається подія зимою, то яка може бути погода?

  1. Слухання другої частини, залучення дітей до спільного розповідання казки

На дошці  розміщенні ілюстрації казки, діти (допомагають вихователям розповідати казку).

  1. Бесіда за змістом прослуханого уривку.

-     А тепер, що ви дізналися про лисичку?

-     Чому лисичка знову обманула?

-     Кого хочете пожаліти?

-     Чому?

-     Послухайте, що трапилося з вовком?

  1.  Слухання  третьої частини тексту казки
  2.  «Хвилинки-роздуми»

-     Що робити, якщо хвіст примерз?

-     А коли хвіст не примерзне?

-     Який стан у вовка?

-     Хто може показати, який стан був у Вовка?

  1.  Вправа «Оцініть вчинок». (За допомогою сигнальних карток пропонується оцінити вчинки вовка та лисички. Червона картка – поганий вчинок, синій - добрий)

-     Як ви оцінюєте вчинки лисички? Поясніть чому.

-     А як ви оціните вчинки вовчика? Чому?

-    Як ви гадаєте, хто міг би допомогти вовчику?

  1.  Творче розповідання.

-     Як би вчинили ви на місті лисички?

-     Порадьте лисичці як їй можна подружитись з вовчиком?

-     А які поради ви б дали вовчику?

Пропоную дітям змінити кінець казки: уявити, що лисичка усвідомила свої помилки і як би тоді закінчилась казка?

Висловлювання дітей.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Змістова рефлексія

Пропоную поділитися своїми враженнями після заняття.

Діти висловлюють свої емоції, пояснюють.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Маласай Олена
Додано
29 січня
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку