Конспект заняття " Руда лисичка в гості завітала"

Про матеріал
Конспект заняття дла дітей середньої групи на розвиток зв'язного мовлення.Удосконалювати вміння дітей складати описові розповіді(за запитаннями, а потім самостійно), вчити дітей відповідати повним реченням, вправляти у правильному і по можливості швидкому промовлянні нескладної скоромовки, активізувати словник дітей відповідно до теми «Тварини»
Перегляд файлу

 


«Руда лисичка в гості завітала»

Середня група

Освітні завдання: удосконалювати вміння дітей складати описові розповіді(за запитаннями, а потім самостійно), вчити дітей відповідати повним реченням, вправляти у правильному і по можливості швидкому промовлянні нескладної скоромовки , розвивати мовленнєве дихання, артикуляційний апарат. активізувати словник дітей відповідно до теми            « Тварини»; розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, логіку, розвивати творчі здібності дітей, естетичний смак. Виховувати любов до  казок, рідної мови, бажання нею спілкуватися.

Обладнання і матеріали:  іграшка лисиці, чарівний мішечок,рамка для фото(зразок)серветки,клей, пензлики для клею, підставки для пензликів,серветки для промокання, рамка з картону,гудзики.

Хід заняття:

Організаційний момент. Діти стоять у колі.

Вихователь: Ви всі візьміться за руки, і один одному всміхніться.

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у казкову подорож.

Якщо казка у двері стукає,

Ти скоріше її впусти,

Бо казка - птах,

Трохи злякаєш  і не знайти.

 Сюрпризный момент. З'являється чарівний мішечок, в якому захована іграшка лисиці.

-Діти, подивіться, що це?

-Правильно, хтось забув чарівний мішечок, а всередині щось є.

Давайте спробуємо з вами відгадати, що там, але не за допомогою очей, а за допомогою рук.

 Зараз я дам потрогати мішечок,просунути ручку у мішечок, а ви  повинні здогадатись , що у середині мішечка.

Діти обмацують мішечок і намагаються відгадати, хто всередині.

- Правильно, діти, це лисиця, вона прибігла до нас з казки.

 Діти, як в казках називають лисицю? (Лисичка-сестричка, лисонька, Лисиця Патрикеевна)

- А як ви здогадалася, що в мішечку сховалася лисиця? (у неї пухнастий хвіст)

 Складання  дітьми описової розповіді:

 - А тепер, діти, сідаємо на стільчики, і давайте спробуємо описати нашу гостю.

-Настю, що ти можеш розповісти про хутра лисиці? (шерсть у лисиці м'яка, пухнаста, руда.)

-Добре,К іріл, а що ти нам розповіси про мордочку лисиці. (Мордочка

лисиці гостра, хитра, вушка гострі, схожі на трикутники.)

-Молодець, Кіріл.

 А Саша розповість нам про хвіст лисиці. (У лисиці хвіст довгий, м'який, пухнастий.)

-Женя, а як ти думаєш, навіщо лисиці такий пухнастий хвіст? (У лисиці хвіст довгий і пухнастий, щоб замітати свої сліди.)

Молодець, Женя.

 А що можна сказати про вдачу лисиці, яка вона в казках? (В казках лисиця хитра.)

Дітки, хто бажає сам розповісти про лисичку.(заслуховуються самостійні розповіді дітей)

-Молодці, діти.

 Лисиця прибігла до нас з казки, а як ви думаєте, з якої?

 В яких казках ми з вами зустрічали лисицю? ( Колобок, Теремок, Рукавичка.)

-Так дійсно, в цих казках ми зустрічаємо лисицю, але наша гостя прибігла з казки, де образила зайця і вигнала його з хати. (Зайчикова хатинка.)

Фізкультхвилинка

-Правильно, діти, лисичка бачить, що ви втомилися і хоче з вами пограти. Хочете пограти з лисицею?

-Тоді стаємо в коло.

Гей, хлопці, що ви спите,

Нам тварин покажіть.

У лисички гострий ніс,

У неї пухнастий хвіст.

Шуба руда лисиця

Невимовної краси.

Лисиця по лісу походжає

Шубу руду погладжує.

Заєць по лісі скакав,

Заєць корм собі шукав.

Раптом у зайця на маківці

Піднялися як стрілки вушка.

Зайчик стрибнув, повернувся

І під деревом зігнувся.

Виліз ведмідь з барлогу,

Розминає Міша ноги,

На носочках він пішов

І на п'ятах потім.

Промовляння  скоромовки:

Лисичка пишається вами, що ви так гарно вмієте говорити.

А ще хоче почути чи добре ви вмієте вимовляти звуки.

І пропонує повторити разом з нею скоромовку:

 

Лисичка-сестричка

Несла паляничку

Паляничку-невеличку

 

 

 Гра з загадками. 

- Правильно, діти, і лисичка принесла нам з собою загадки.

 Давайте послухаємо їх уважно і відгадаєм.Слайд програма.

Наш звір живе у тривозі,

Від біди трусяться ноги.

Ну-мо швидко відгадай-мо,

Як звірятко зветься? (заєць)

Хто великий і клишоногий,

Мед дістав з бочки лапою.

З'їв солощі  і ревіти.

А звуть його? (ведмідь)

Ку-ка-ре-ку кричить він дзвінко,

Ляскає крилами голосно.

Курочок вірний пастух

Як звуть його? (півень)

У мене відмінний слух

Гострий погляд і тонкий нюх,

Відразу лізу з кішкою в бійку,

Тому що я (собака)

Скаче по болоту

Зелена скрекотушка.

Зелененькі ніжки

Звуть мене (жаба)

-Діти, подивіться, яких тварин ми з вами вгадали, а всі вони герої казки «Зайчикова  хатинка»? (Ні, жаба з іншої казки)

Лисичці час повертатися до казочки.

 Діти, а наша лисичка вирішила на згадку про себе залишити нам  фото, а фото завжди ставляють у гарну ось, наприклад, таке як у мене рамку.

Рамки у нас є залишилось їх гарно прикрасити . Прикрашати ми будемо ось такими великими різнокольоровими великими  ґудзиками. Для початку викладаємо ґудзики на рамку. Ось,наприклад, як зробила це я. А потім по черзі беремо гудзики намащуємо клеєм зі зворотньої сторони і притискаємо до рамки придавлюючи серветками для промокання клею. І так кожен ґудзик.

Давайте підготуємо свої пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика:

Ґудзик в руки я візьму

Покручу ось так  поверчу.

Руки годі вам відпочивати

Час уже попрацювати

Самостійна творча робота дітей

Виставка робіт.

Підсумок.

 

docx
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
3905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку