Заняття для дошкільнят старшої групи з хореографії

Про матеріал
Конспект заняття для старшої групи в ДНЗ. На тему: «Танцювальні подорожі світом» Мета: -надати дітям уявлення про білоруський, польський та італійський народні танці, познайомити з національним вбранням; -розучити основні рухи білоруського, польського та італійського танцю; -розвивати емоційно-цілісне ставлення до національних танців та художньо-естетичний смак; - виховувати поважне ставлення до танцювальних культур інших народів. Тип заняття: вивчення нового матеріалу. Вид заняття: підгрупове Обладнання: музичний супровід, відео матеріали, лепбук з демонстраційним матерілом(національне вбрання) План заняття 1.Організаційний момент 2.Розминка 3.Оголошення теми та мети заняття 4.Робота з лепбуком 5. Перегляд відео- матеріалу 6.Розучування основних рухів 7.Вправи на дихання 8. Підведення пісумків Хід заняття 1.Організаційний момент. Лунає музика діти танцювальним кроком з носка заходять до зали проходять по колу та стають на місця в шаховому порядку. -Добрий день діти (діти виконують танцювальний уклін) Сьогодні ми з вами вирушимо у незвичайну подорож світом. Але перш ніж відправимося в дорогу, скажіть, з чого починається хореографічне заняття (з розминки). 2.Розминка (повороти та нахили головою, піднімання плечей, кругообертальні рухи руками, тулубом, піднімання ніг, releve та стрибки). 3. Молодці, а щоб наші ніжки та ручки краще включилися в роботу згадаємо наші основні позиції рук та ніг (I, II, III). 4. А тепер час вирушати в дорогу. Уявімо себе маленькими метелеками та полетіли (рух «метелик» на підлозі). А куди це ми потрапили. Робота з лепбуком. Керівник показує картинки із зображенням Білорусі та національні костюми цієї країни. Головним кольором одягу був білий. Існує легенда, що саме за це вони і отримали свою назву. Багато знаменитих людей помічали під час своїх подорожей цю особистість. Сорочка-головний елемент національного костюму. Спідниці з льону, фартух , а головний аксесуар національного костюма-пояс. 5.Показ відео матеріалу (білоруський таночок «Митусь») 6.Розучування основних білоруських рухів: - рухатись легкими підскоками з вільним підйомом стопи(за лінією танцю); -виконати боковий крок з приставкою та із легким напівприсіданням; -рухатися боковим галопом - танцювати «трясуху» . 7. А тепер продовжуємо нашу подорож. (Діти виконують танцювальні кроки з підніманням коліна по колу). І куди це ми знову потрапили. А це прекрасна Польша. Робота з лепбуком. Керівник показує країну та національне вбрання. Тривалий час Польща перебувала під впливом різних культур. Це залишило свій відбиток. зокрема. і на національному одязі цього народу. В національному польському костюмі вміло і гармонійно поєдналися литовські, румунські, російські, австрійські та інші мотиви, роблячи його неповторним і унікальним. В комплект польського національного костюма, незалежно від регіону, в якому він поширений, входять: • спідниця; • сорочка; • фартух; • жилет (корсет); • пояс; • штани; • головний убір; • спеціальне взуття («керпчи»); • прикраси і додаткові аксесуари. Показ відео матеріалу (Танок «Полонез») 8. Розучення основних рухів польського танцю. -Рухатися на кожну чверть такту легким кроком, схожим на зальотну ходу. -танцювати потрійний притуп з легким низьким переступанням, виконуючи потрійний притуп то в один то в інший бік (рух на зразок па-де-баск) - танцювати «польський ключ» -виконати проходку в парі танцювальною ходою із завершальним пристуком на останню чверть музичної фрази із завершальним рухом «польський ключ». 9. Молодці, а ми продовжуємо танцювальну подорож світом (Діти виконують крок на носках по колу¸ руки на поясі) А тепер ми потрапили в сонячну Італію. Робота з лепбуком. Керівник показує країну Італію та національне вбрання. Головними елементами народного костюма булитуникообразна сорочка з широкими рукавами і довга широка спідниця. Сорочки прикрашалися вишивками і мереживами, а спідниці були в складку, плісе або в збірку. Прикрашалися вони облямівкою з іншого матеріалу або поперечними нашивками. Забарвлення могла бути різноманітною. Далі йшов корсаж із зав'язками як спереду, так і ззаду. Він мав довжину до талії і щільно облягав фігуру. А ось рукава до нього не пришивались, а прив'язувалися шнурками і стрічками, хоча деякі корсажі шилися відразу з рукавами. 10.Показ відео матеріалу (танець «Тарантелла») 11.Розучування основних рухів італійського танцю. - ритмічно вдаряти в тамбурин; -виконати підскок на півпальцях , тримаючи в руках тамбурин; - почергово виводити ногу носком у підлогу (з півприсіданням на опорній нозі та із легким перестрибуванням з ноги на ногу). -кружляти або стрибати вбік, злегка присівши на одній нозі, вільну ногу відвести назад. 12. Гра «Хто швидший»(на закріплення матеріалів). Керівник по колу розкладає кольорові квадратики, діти стають по колу (квадратиків на 1 менше ніж дітей). Звучить музика, а коли зупиняється, кожна дитина стає на квадрат, кому квадрата не вистачає, та дитина заходить в коло та показує один із вивчених рухів, який найбільш запам’ятався та сподобався, а всі інші повторюють за ним). Вправи на дихання та розслаблення м’язів(елементи партерної гімнастики на підлозі). Висновки. Чи сподобалось вам заняття? Що ми робили на занятті? По яких країнах ми здійснили танцювальні подорожі. Які таночки та рухи вам сподобались найбільше?
Перегляд файлу

Конспект заняття для старшої групи в ДНЗ.

На тему: «Танцювальні подорожі світом»

Мета: -надати дітям уявлення про білоруський, польський та італійський народні танці, познайомити з національним вбранням;

-розучити основні рухи білоруського, польського та італійського танцю;

-розвивати  емоційно-цілісне ставлення до національних танців та художньо-естетичний смак;

- виховувати поважне ставлення до танцювальних культур інших народів.

Тип заняття: вивчення нового матеріалу.

Вид заняття: підгрупове

Обладнання: музичний супровід, відео матеріали, лепбук з демонстраційним матерілом(національне вбрання)

План заняття

1.Організаційний момент

2.Розминка

3.Оголошення теми та мети заняття

4.Робота з лепбуком

5. Перегляд відео- матеріалу

6.Розучування основних рухів

7.Вправи на дихання

8. Підведення пісумків

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Лунає музика діти танцювальним кроком з носка заходять до зали проходять по колу та стають на місця в шаховому порядку.

-Добрий день діти (діти виконують танцювальний уклін)

Сьогодні ми з вами вирушимо у незвичайну подорож світом. Але перш ніж відправимося в дорогу, скажіть, з чого починається хореографічне заняття

(з розминки).

2.Розминка  (повороти та нахили головою, піднімання плечей, кругообертальні рухи руками, тулубом, піднімання ніг, releve та стрибки).

3. Молодці, а щоб наші ніжки та ручки краще включилися в роботу згадаємо наші основні позиції рук та ніг (I, II, III).

4. А тепер час вирушати в дорогу. Уявімо себе маленькими метелеками та полетіли (рух  «метелик» на підлозі). А куди це ми потрапили.

Робота з лепбуком.

Керівник показує картинки із зображенням  Білорусі та національні костюми цієї країни. Головним кольором  одягу був білий. Існує легенда, що саме за це вони і отримали свою назву. Багато знаменитих людей помічали під час своїх подорожей  цю особистість. Сорочка-головний елемент національного костюму. Спідниці з льону, фартух , а головний аксесуар національного костюма-пояс.

5.Показ відео матеріалу (білоруський таночок «Митусь»)

6.Розучування основних білоруських рухів:

- рухатись легкими підскоками з вільним підйомом стопи(за лінією танцю);

-виконати боковий крок з приставкою та із легким напівприсіданням;

-рухатися боковим галопом

- танцювати «трясуху» .

 7. А тепер продовжуємо нашу подорож.  (Діти виконують танцювальні кроки з підніманням коліна по колу). І куди це ми знову потрапили. А це прекрасна Польша.

Робота з лепбуком.

Керівник показує країну та національне вбрання. Тривалий час Польща перебувала під впливом різних культур. Це залишило свій відбиток. зокрема. і на національному одязі цього народу. В національному польському костюмі вміло і гармонійно поєдналися литовські, румунські, російські, австрійські та інші мотиви, роблячи його неповторним і унікальним. В комплект польського національного костюма, незалежно від регіону, в якому він поширений, входять:

  • спідниця;
  • сорочка;
  • фартух;
  • жилет (корсет);
  • пояс;
  • штани;
  • головний убір;
  • спеціальне взуття («керпчи»);
  • прикраси і додаткові аксесуари.

Показ відео матеріалу (Танок  «Полонез»)

8. Розучення основних рухів польського танцю.

-Рухатися на кожну чверть такту легким кроком, схожим на зальотну ходу.

-танцювати потрійний притуп з легким низьким переступанням, виконуючи потрійний притуп то в один то в інший бік (рух на зразок  па-де-баск)

- танцювати «польський ключ»

-виконати проходку в парі танцювальною ходою із завершальним пристуком на останню чверть музичної фрази  із завершальним рухом «польський ключ».

9. Молодці, а ми продовжуємо танцювальну подорож світом (Діти виконують крок на носках по колу¸ руки на поясі)

А тепер ми потрапили в сонячну Італію.

Робота з лепбуком.

Керівник показує країну Італію та національне вбрання. Головними елементами народного костюма булитуникообразна сорочка з широкими рукавами і довга широка спідниця. Сорочки прикрашалися вишивками і мереживами, а спідниці були в складку, плісе або в збірку. Прикрашалися вони облямівкою з іншого матеріалу або поперечними нашивками. Забарвлення могла бути різноманітною. Далі йшов корсаж із зав'язками як спереду, так і ззаду. Він мав довжину до талії і щільно облягав фігуру. А ось рукава до нього не пришивались, а прив'язувалися шнурками і стрічками, хоча деякі корсажі шилися відразу з рукавами.

10.Показ відео матеріалу (танець «Тарантелла»)

11.Розучування основних рухів італійського танцю.

- ритмічно вдаряти в тамбурин;

-виконати підскок на півпальцях , тримаючи в руках тамбурин;

- почергово виводити ногу носком у підлогу (з півприсіданням на опорній нозі та із легким перестрибуванням з ноги на ногу).

-кружляти або стрибати вбік, злегка присівши на одній нозі, вільну ногу відвести назад.

12. Гра «Хто швидший»(на закріплення матеріалів). Керівник по колу розкладає кольорові квадратики, діти стають по колу (квадратиків на 1 менше ніж дітей). Звучить музика, а коли  зупиняється, кожна дитина стає на квадрат, кому квадрата не вистачає, та дитина заходить в коло та показує один із вивчених рухів, який найбільш запам’ятався та сподобався, а всі інші повторюють за ним).

Вправи на дихання та розслаблення м’язів(елементи партерної гімнастики на підлозі).

Висновки. Чи сподобалось вам заняття? Що ми робили на занятті? По яких країнах ми здійснили танцювальні подорожі. Які таночки та рухи вам сподобались найбільше?

 

 

 

 

 

 

 

ЛЕПБУК, виготовлений власноруч

1.Білорусія, білоруські національні костюми.

2.Польша, польське національне вбрання.

3.Італія, італійські народні костюми.

4.Конспект заняття

5.Гра «Хто швидший»

C:\Users\Марина\Desktop\ПАПКА ИГРЫ\20200529_151920.jpg

 

 

 

C:\Users\Марина\Desktop\ПАПКА ИГРЫ\20200529_152053.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Марина\Desktop\ПАПКА ИГРЫ\20200529_152132.jpg

 

 

C:\Users\Марина\Desktop\ПАПКА ИГРЫ\20200529_152207.jpg

docx
Додав(-ла)
Спічак Марина
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
1104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку