11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Конспект заняття: Вивчення вірша П.Тичини "А я у гай ходила"

Про матеріал
Вчити дітей розуміти й запам'ятовувати віршований твір, чітко й виразно промовляти його.Продовжувати вчити дітей розуміти зміст віршованих творів, відповідати на запитання, звуконаслідувати. Розвивати пам’ять, мислення. Виховувати любов до тварин, зосередженість, уважність.
Перегляд файлу

Тема: Вивчення вірша П.Тичини А я у гай ходила.

Мета: продовжувати вчити дітей розуміти зміст віршованих творів, відповідати на запитання, звуконаслідувати. Розвивати память, мислення. Виховувати любов до тварин, зосередженість, уважність.

Матеріал: шапочка зайчика, оформлений гай: дерева, квіти, птахи.

 

Хід заняття.

Відгадайте загадку:

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст.

                                                 (Заєць.)

  • Скажіть, де зайчик живе?
  • Що зайчикам подобається їсти?

Послухайте музику і скажіть куди зайчик потрапив.

  • А чи ходили ви у гай? Що ви там побачили?

Отже, зараз уважно послухайте вірш П.Тичини А я у гай ходила, і скажите, кого злякала пташка.

А я у гай ходила.

А я у гай ходила    Я зайчика зустріла,

По квітку ось яку!                           Дрімав він на горбку,

А там дерева -  люлі Була б його спіймала,

І все отак зозулі: Зозуля і злякала:

  • Ку- ку!                                   - Ку – ку!
  • Отже, кого злякала пташка?

Повторне читання вірша.

Бесіда:

  • Як звали пташку?
  • Якою пісенькою злякала зозуля дівчинку?
  • Як ви гадаєте, в яку пору року дівчинка пішла у гай?
  • Як ви це зрозуміли?
  • Які кольори в цю пору зустрічаються?
  • По що дівчинка ходила?
  • Розкажіть, як ви уявляєте дерева, які сплять?
  • По якому гаю йшла дівчинка, як ви його собі уявляєте?
  • Яких пташок ви ще почули спів?
  • Які квіти у гаю росли?
  • Якщо б зозуля не злякала зайчика, то щоб зробила дівчинка?( Нарвала квіток і погралася з зайчиком)
  • Чи забрала б дівчинка зайчика додому? Як ви гадаєте?( Ні)

Бо у зайчика є мама зайчиха, яка чекає на нього.

Вихователь розповідає вірш повторний раз.

Після чого запитує вірш у декількох дітей.

 Народна гра: “Зайчику.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 серпня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку