Конспект заняття з англійської мови для ЗДО "Vegetables and Fruits"

Про матеріал
Коспект заняття розроблено для повторення назв кольорів, закріплення назв фруктів та овочів для дітей дошкільного віку або учнів першого класу.
Перегляд файлу

Тема: Vegetables and fruits.

Мета:  навчальна: повторення і засвоєння вивченого лексико – граматичного  матеріалу, формувати фонематичний слух, рецептивні та репродуктивні лексико-граматичні навики, розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Розвиваюча: розвивати асоціативне мислення, уяву, запам’ятовування, навички монологічного мовлення.

Виховна: виховувати активність на занятті, інтерес до вивчення англійської мови.

Хід уроку

Вчитель демонструє ляльку:

-         Діти до нас прилетіла чарівна гостя з Англії, її звуть Ann. Давайте привітаємося з нею!

Hello, hello, hello,

 Hello how are you,

 I’m fine, I’m fine

 and I hope that you are too.

  Фонетична розминка.

      Ann  сумна, тому що її повітряна куля здулася,  давайте всі разом допоможемо її надути. (Діти імітують звук насоса [v-v-v], [s-s-s]). О, яка велика куля, а тепер ще сильніше (вимовляємо звук [f-f-f], [sh-sh-sh]. Молодці, а як думаєте, якого вона кольору? Давайте пригадаємо кольори. (Вчитель демонструє кульки, а діти називають їх кольори)

 Let’s sing a song  with Ann about  Balloons. ( The Balloon song)

-         Ann дякує вам за допомогу і дарує подарунок. Як думаєте, що там? Погляньте на коробці зображені овочі та фрукти.

Let's remember what vegetables and fruits do you know!  ( Вчитель показує картинки, а діти називають англійською,  що на них зображено)

-         Давайте перевіримо, що у коробці. Гра «Magic Box» (У коробці муляжі фруктів і овочів. Через невеликий отвір діти навмання виймають по одному із них і називають їх).

-         Втомилися, давайте разом з гостею зробимо зарядку. Let`s have a rest and make some exercises 

Ми буть здоровими бажаємо,

Зарядку як робити знаємо,

Run – це бігати щосили,

Jump – стрибати до хмарини,

Walk – це впевнено іти,

Досягнути щоб мети.

Dance – танцюємо ми вправно,

Bend left – це нахил вліво,

Right – вправо,

Stomp – тупочем залюбки,

Ми спортсмени малюки!

- Сьгодні  почастуємо  нашу гостю  улюбленою стравою українців -  Борщем.  Let's play a game! Пограємо гру «Борщик»,  але перед цим дам вам підказку:

Вмію я варити борщик,

Vegetables  - овочі кладу у горщик,

Beet root - червоний буряк,

В нього особливий смак,

Cabbage - свіжа капустина,

Яку любить вся родина,

Carrot - морква соковита,

Вітамінами налита.

А potato  – картоплина,

У борщику незамінна.

Ще й tomato  помідор,

Наче плащ тореадора.

Додам peper - перець солоденький,

Щоби борщик був смачненький.

-         Для борщу нам потрібна big …

-         Вірно sausepan (вчитель прикріплює каструлю з паперу на дошці). А тепер скажіть, які інгредієнти для стави нам необхідні?

  Діти називають інгредієнти страви і прикріплюють на дошку біля каструлі.

-Молодці! Well done!

-         Давайте назвемо, якого кольору наші овочі. What color are our vegetables?

The carrot is orange. The tomato is red. The cabbage is green. The beetroot is red.

The peper is yellow . The potato is brown.

-         Нашій  Ann так сподобалося, що вона хоче ще пограти, і підготувала вам загадки.

        Відгадайте про кого йде мова «Who am I?»

I am a fruit. I am red. I am very sweet. I look like a heart. (strawberry)

I am fruit. I am yellow. I am sour. (lemon)

I am fruit. I am sweet. I have black seeds in the middle. (apple)

I am vegetable.  I am green.  I am very delicious in salad. (cucumber)

I am fruit. I am long and yellow. Monkeys like me. (banana)

I am vegetable.  I am orange. Rabbits like me. (carrot)

 I am fruit. I am round and big. I am very sweet. I have a lot of black seed. (water melon)

I am vegetable. I am green. I have one hundred petals. (cabbage)

Чудово! Ми гарно провели час? Що вам запам’яталося?  Нашій гості пора повертатись додому. Давайте прощатися!

Thank you !Bye – bye.

Lesson is over.

doc
Додано
21 березня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку