У світ англійської з цікавістю
(старший дошкільний вік)
Мета заняття:
Закріпити лексичний матеріал по темах " Свійські тварини", "Сім'я", "Продукти харчування"; розвивати у дітей пам'ять, швидкість мовної реакції, логіку висловлювання навички діалогічного мовлення виховувати інтерес до вивчення англійської мови, культуру поведінки.
Обладнання:
Лялька, лист, малюнок із зображенням сім'ї, картки із зображенням продуктів харчування, іграшки свійських тварин.
І. Організаційна частина
1.Привітання
- Яке зараз у нас заняття? Привітаємося з один з одним на англійській мові.
- good morning!
Вірш " Good morning"
- and i am glad to see you to!
- how are you?
- Good!
2.Фонетична зарядка
- Для кращої вимови слів на англійській мові ми проведемо зарядку для язичка . (звертається увага на вимову звуків [ p,t,k ] Уявіть ,що у вас на долонці лежить пір ' їнка. Давайте її здуємо: [ ppppp, kkkkk , ttttt ].
3.Гра "Потяг" (вправляння у вимові з різною силою голосу"
This is ... ( тихо, голосніше, голосно)
ІІ. Практика в спілкуванні.
1.Сюрпризний момент
(показ ляльки та великого листа. Є в нас на занятті ще одна гостя, потрапила до нас з Англії на українській мові вона нічого не розуміє, але дуже хоче навчитися нею розмовляти, в руках в неї конверт, а в ньому лист. Давайте його прочитаємо.
2. Читання листа та одночасний переклад його дітьми
HELLO! MY NAME IS ALISE. I AM A GIRL. I AM A FIVE. I AM A DOLL.
3. Гра " Впіймай м 'яч"
- Ось з лялькиного листа ми дізналися про Алісу
Давайте розповімо ляльці про себе і пограємося в гру.
(діти ловлять м ' яч, хто впіймав дає відповідь на запитання)
- Перекладіть на українську мову запитання:
-What is yor name? (всі діти)
- Why are you? ( на вибір вихователя)
- How old are you?
- Where do you live?
3. Показ малюнка сім'ї ляльки.( Розповідь ляльки про сім'ю)
Лялька каже:
-This is my family.
- Назвіть діти на англ.мові хто ж в сім ' ї ляльки є.
(називання членів сім ' ї, одна дитина біля дошки)
This is mother, father, sister, brather.
4. Розповідь віршів про сім'ю ( "I have a mother" "Good night mother")
5. Фізкультхвилинка
Hands up!
Hands down!
Hands on hips!
Sit down!
Stand up!
Stand still!
Hands to the sides!
Bend left!
Bend right!
1,2 ,3 – Hop!
1, 2 ,3 – Stop!
Stand still!
ІV. Тренування в спілкуванні
1. Гра " Казкова торбинка – A Fairy bag" ( діти називають свійських тварин які знаходяться в торбинці )
- З гостею ми познайомилися, а тепер давайте її розважимося і пограємо у гру
2. "Дитинчата" -А тепер я називаю вам тварину, а ви у відповідь називаєте маля .
Cat- kitten
Dog – puppy
Duck-dukling
Hen – chicken
Pig- pigling
3. Розповідь віршів про тварин ( "I am a cow". "Fly, Little bird, fly").
4. Робота з предметними малюнками.
-Ми з вами добре погралися, а ось наша гостя засумувала. Від неї я дізналася, що лялька сьогодні святкує день народження.
- Як ви думаєте, що потрібно для того щоб у неї піднявся настрій? (подарунок, солодкий стіл) Уявимо, що готуємо святковий стіл для нашої іменинниці і пограємо в гру "Смачного" (вихователь називає продукти харчування діти плещуть в долоні, якщо названі солодощі, ні –руки на колінах).
-Ще подаруємо ляльці Алісі вітальну пісню " Happi birthday".
ІІІ. Заключна частина.