Конспект заняття з аплікації в середній групі
«Зимове диво» (з паперових кульок)
(підготувала вихователь Твеленєва М. В.)
Мета: закріпити навички наклеювати паперові кульки на зображення. Розвивати в дітей творчість, дрібну моторику пальців рук, вміння композиційно розміщувати деталі на аркуші паперу, вміння погоджувати свої дії з роботою однолітків.
Виховувати любов до природи, доброзичливе відношення один до одного, вміння взаємодіяти у групі дітей.
Матеріал: паперові кульки: білого, голубого, зеленого, коричневого кольорів, клейстер, пензлі, серветки, репродукції зимових картин, деталі для аплікації: хмарки, дерева, ялинки, фон.
Попередня робота: виготовлення кульок із серветок та гофрованого паперу.
Хід заняття
Бесіда про зиму. Діти яка зараз пора року? А ви любите зиму? За що ви її любите? А в які ігри любите грати взимку? Діти, чи знаєте ви, що зима теж любить грати, а ще вона любить малювати. Вона намалювала гарні малюнки, але пішов дощ і все змив. Зима дує засмутилася.
Разом з малюнками зима-чарівниця передала нам свої чарівні кульки. Якої вони форми? Якого кольору? Що ми можемо з них зробити? Як ви гадаєте ми зможемо допомогти зимі? Як ми їй допоможемо?
Діти вам цікаво дізнатися, що було намальовано на цих малюнках? Щоб дізнатися, необхідно опустити руку в скриньку і дістати те, що попадеться в руки.
Діти по-черзі опускають руку в чарівну скриньку і дістають деталі для аплікації.
Поліна, що ти дістала зі скриньки? А що дістав Даня? Що намалювала зима на своїх малюнках? Ви згодні допомогти їй відновити свої малюнки? Тоді кладіть свої зображення на стіл і повертайтеся на килимок.
Фізкультхвилинка
У володарки Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже: «Пострибай!»
Січень просить: «Присідай!»
Встали — сіли, встали — сіли,
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
Час нам братися до справ.
А тепер скажіть кульками якого кольору ми будемо робити ялинки? А хмарки якими будемо робити? А деревця? Хто нагадає як ми будемо наклеювати кульки?
Виконуючи роботу не поспішайте.
Коли ви зробите свою частину всі разом розмістите своє зображення на аркуші, і якщо вам сподобається, приклеїте свої зображення.
Всі зробили свої роботи?
А тепер розміщуйте, так як вам подобається. Всі згодні? Обережно приклеюйте свої роботи.
Які в нас вийшли картини? З чого ми їх робили? Хто нам їх передав? Вам сподобалось? Чим вам сподобалось?