конспект заняття з безпеки життєдіяльності

Про матеріал

Програмовий зміст: дати поняття дітям про те, яку небезпеку таять в собі сірники; продовжувати формувати уявлення дітей про вогонь і небезпеку користування ним; збагатити словник назвами предметів, які є в пожежному куточку, вправляти в умінні добирати рими; удосконалювати вміння вирізняти безпечні та небезпечні ігри для себе; розвивати мислення, мовлення. Виховувати безпечне ставлення до себе та оточуючих людей.

Перегляд файлу

Програмовий зміст: Дати поняття дітям про те, яку небезпеку таять в собі сірники. Продовжувати формувати уявлення дітей про вогонь і небезпеку користування ним. Збагатити словник назвами предметів, які є в пожежному куточку, вправляти в умінні добирати рими. Удосконалювати вміння викладати малюнок з геометричних фігур за схемою. Розвивати мислення, мовлення. Виховувати безпечне ставлення до себе і інших людей.

Підготовча робота: читання казки «Кішкин дім», «Плутанина», «Козенята і вогонь»; перегляд презентації «Пожежники», розгляд пожежного куточка в дитячому садку, екскурсія в пожежну частину.

Матеріал: мікрофон, кубики С, Р, Н, К, сірники, картинки (чого не можна робити), чарівний мішечок  в якому: лопата, відерце, пісок, лом, багор, сокира, набір геометричних фігур, схеми будинків, коректурні картки і фішки на кожну дитину.

Очікуваний результат: засвоєння правил поводження під час пожежі та причини її виникнення.

Хід заняття

Вихователь. Сьогодні на занятті у нас присутній казковий гість. Його звати Незнайко. Він живе на сторінках оповідань і з ним завжди трапляються різні пригоди. От і сьогодні Незнайко потрапив у наш садок, він хоче подивитися як ви вчитеся і як граєтеся. А ви любите гратися? От і Незнайко лютить.

Відгадайте, будь ласка, діти,  загадку від Незнайки і ви дізнаєтесь чим найбільше любить гратись Незнайко.

Дерев’яні хлопці

Лежать у коробці.

Коли з ними граються,

То вогнем займаються.

(Сірники).

Показую коробку сірників.

  • Діти , а хіба сірники це іграшка?

Давайте розкажемо Незнайкові, що може трапитись, якщо гратися сірниками.

РОЗГЛЯД ІЛЮСТРАЦІЙ «Пожежа» 

Дид. Гра «Безпечні ігри»

Зараз наші діти покажуть тобі, Незнайку які ігри є безпечні. У вас у кожного на столі є картка з різними картинками. Ваше завдання червоним кружечком закрити ті картинки, на яких зображено ігри дітей з вогнем.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ось, бачиш Незнайку, наші діти знають з чим можна гратись, а з чим ні.

 

 

У мене є «Чарівний мішечок» і в ньому заховані предмети, які допоможуть при пожежі. Відгадайте загадки і вони вам покажуться.

2  Два вушка, ще й дужка.

Порожнє бринить, а повне – мовчить.            

   (Відро)

3.    Я вмію все робити –

Копати, прикидати.

Невже ви не впізнали

Звичайної …                 

 ( Лопати)

5.    Коли вогнище палає,

Він гасить його допомагає.

Із піщинок наш дружок,

Здогадались? Це ….            

 (Пісок)

6.    Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка й тверда,

Та більше рідкою буває.

Найважливіша в пожежного зброя

З нею завжди іде він до бою.                 

   (Вода)

8.     Він завжди на гвіздочку,

Має червону сорочку.

І вогонь блокує вміло

В білій і пухнастій піні.               

( Вогнегасник)

  • Людям якої професії вони стануть в пригоді? (пожежникам)
  • За яким номером слід їх викликати?

Фізкультхвилинка « Пожежники»

                                        

Ми в пожежників пограємо,

Швидко шланги розмотаємо,

Ось так, ось так, швидко шланги розмотаєм.

 

Ось вогонь у нас горить,

Будемо його гасить.

Ось так, ось так, будемо його гасить.

 

А тепер ми присідаємо,

Під дивани заглядаємо.

Ось так, ось так, під дивани заглядаємо.

 

Ось вогонь ми загасили,

На стільці швиденько сіли.

Все як треба ми зробили –

3.2. Дидактична вправа «Додай риму». Закріпити правила поведінки під час пожежі.

  1.  Якщо вогонь іще малий –

                                                 Відром води його … залий!

 

                                             2. Можна збити килимком,

                                                  Чи засипати … піском.

 .

                                             3. А якщо вогонь не згас,

                                                 І багато диму,

                                                 Вибігай із дому враз

                                                 Із дітьми ... малими.

                                             

                                            4. Швидше « 101» ти набирай

                                                І пожежних викликай.

Отже давайте ще раз пригадаємо:

 

- Який предмет  несе в собі небезпеку?

- Чому неможна гратись з сірниками?

- Чим вони небезпечні?

 

Ви всі про це знаєте, а сьогодні навчили і Незнайка. (Прикладаю Незнайка, ніби слухаю). Ви знаєте, діти, що сказав мені Незнайко? Йому дуже соромно. Він більше ніколи не буде гратися з цими предметами. Він все зрозумів. Отже, Незнайко, віддай мені сірники і запам’ятай – ці предмети не для гри. (Діти всі разом повторюють дане правило і піднімають вгору вказівний палець, що є знаком застереження, обережності).

 

Ми запрошуємо тебе Незнайко приходити частіше в наш дитсадок, де є багато цікавих, а головне безпечних іграшок.

А жодні інші речі ти не бери для гри,

Бо дуже небезпечні всім для життя вони!

Дидактична гра «Чим можна гратися, а чим – ні». Коли я показую іграшку ви плескаєте, а коли показую небезпечні предмети – показуєте знак «обережно».

Життя – цікава штука,

Не проста його наука:

Щоб щасливо проживати,

Про безпеку треба дбати!

Про безпеку треба знати

Та усіх її навчати.

Як прийде незване лихо

З громом, з грюкотом, чи тихо,

В паніку ви не впадайте,

Допомогу надавайте!

І собі, своїм сусідам,

Всім, кого торкнулись біди.

 

docx
Додано
28 січня 2021
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку