18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтегроване заняття «Вода – водичка» середня група

Про матеріал
Мета: збагачувати уявлення дітей про об’єкт неживої природи – воду. Формувати явлення про роль води для рослин і тварин. Вчити визначати властивості та якості води, розвивати пізнавальний інтерес до явищ природи, сприяти розвитку спостережливості а уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до води.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

 

«Вода – водичка»

середня група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: збагачувати уявлення дітей про об’єкт неживої природи – воду. Формувати явлення про роль води для рослин і тварин. Вчити визначати властивості та якості води, розвивати пізнавальний інтерес до явищ природи, сприяти розвитку спостережливості а уваги; виховувати екологічну свідомість та бережливе ставлення до води.

Обладнання та матеріали: Демонстраційний матеріал – картина до заняття, паперові кораблики, миска, пляшка з водою, кружечки з картону жовтого і зеленого кольорів для аудиту.

Очікувані результати:Після заняття діти зможуть:

  • Закривати кран після користування водою;
  • Пояснювати, що вода не іграшка, нею не можна бавитись;
  • Показувати, як треба мити руки, щоб витрачати менше води.

Хід заняття:

  1. Ігрова ситуація

(Сюрпризний момент. Прихід сумної жабки)

 

  • (Жабка) Доброго дня діти, я жабка і зі мною трапилась неприємна ситуація. Моя річечка – висохла і там зовсім не залишилось водички. Можливо ви мені якось допоможете?

 

  • Як ми зможемо допомогти жабці?
  • Малята, а чи важливо мати чисту воду для нашого життя. Як ви гадаєте чому?
  • Давайте напоїмо нашу жабку і налляємо їй потрохи води у мисочку.
  • Можливо на нашому майданчику ще хтось потребує водички? Давайте заглянемо під кущики, до квіточок і перевіримо.
  • Вода – життєво-необхідний компонент для всіх живих організмів. Без водички ні люди, ні тварини, ні комахи і рослини не змогли б існувати.
  • А як потрібно поводити себе з водичкою у водоймах? Кранах?
  • Погляньте на картинки і розкажіть, де правильно і бережно користуються діти водою, а де – ні.

 

  1. Демонстрація вихователем бажаної поведінки
  • Що у мене в руках?
  • Велика ця пляшка з водою чи ні?
  • А чи багато в ній води?
  • Давайте подумаємо, чи вистачить цієї кількості води, щоб всім дітям помити ручки.
  • Давайте перевіримо це і спробуємо по черзі помити руки, якщо обережно лити воду з пляшки.

 

 

  1. Робота за картиною
  • Погляньте на картину. Зараз я вам розповім ситуацію, яка на ній відбувається
  • Ох і нашкодили сьогодні Оленка, Сергійко і Дмитрик! Бабуся набрала води у відро, щоб приготувати їжу, раптом її покликала сусідка. А діти тим часом відкрили кран і почали бризкати одне одного водою, черпати з відра пластиковими відерцями і розливати воду по двору. Ось уже і Гавчик мокрий, трясеться, і квіти від води аж похилилися, і калюжі під ногами утворилися, і самі шкідники, брудні і мокрі як після дощу. Раптом, вода у крані забурчала і скінчилася. І відро порожнє. Навіть у мисці для кицьки нічогісінько не залишилось. Просить водички, нявчить, а її немає. Побачив це мурашка, сів на плече до Маринки і просить… А ви здогадалися, про що просив Мурашка Маринку?
  • Для чого бабуся набрала води?
  • Що зробили з водою діти?
  • Куди поділася вода?
  • Чому бабуся тепер не зможе приготувати обід?
  • Чому не можна зробити одяг дітей чистим без води?
  • Чому не весело Гавчику і киці від пустощів дітей?
  • Як Маринки буде сварити дітей, які бавилися з водою? Що вона їм скаже?

Зникла вода – наробили ми горя

Висохли річки, озера й море.

Треба усім бережливими стати,

Хмарку попросимо нас врятувати.

 

  1. Самодослідження дітей і формулювання намірів.
  • Погляньте, у вас на столі лежать кружечки жовтого і зеленого кольорів.
  • Хто помалу відкриває кран з водою? Хто так завжди робить, візьміть з коробки зелений кружечок.
  • Хто іноді бавиться водою з крану або забуває його закривати, але хоче навчитися завжди берегти воду, візьміть жовтий.
  • Скажіть, як ви будете тепер вчиняти, якщо така ситуація трапиться з вами. Спробуйте сказати це, почавши зі слів «Тепер я буду…»

 

  1. Рухлива гра «Струмочок»

Діти стають один за одним ( в колону по одному), утворюючи струмочок.  На слово «весна» струмочок рухається швидко, «осінь» - повільно , «зима» - зупиняються. Дії виконуються за командою вихователя.

 

  1. Обговорення бажаної моделі поведінки та тренувальні вправи.
  • Погляньте, сьогодні до нас на занятті завітала ще й кицька і вона просить у вас напитися водички. На пропозицію налити водички у мисочку заперечує, що з мисочки пити не любить, вона звикла пити так, щоб вода бігла з відкритого крану вільно, а вона, коли схоче могла підійти і напитися.
  • Діти, давайте розповімо кицькі, чому не можна тримати кран відкритим постійно, чому треба берегти воду і закривати кран.

 

Гра «Кораблик»

  • Погляньте, як сумно стоїть кораблик без води, адже він може плавати лише у річці або морі.
  • Чому не можна влаштовувати гру з корабликом біля відкритого крану.
  • Як зробити гру з корабликом можливою?
  • Я наллю воду в миску і ми пограємо там з корабликами, адже вода у крані – не іграшка, з нею бавитись не можна.
  • Для водних ігор можна взяти трохи води і налити її у миску.
  • А після ігор воду можна злити у лійку і залишити для поливу квітів.

 

  1. Дослідження з водою
  • Малята, а чому кораблик відразу не потонув?
  • давайте перевіримо з вами, які предмети будуть тонути у воді, а які – ні.

 

  1. Підсумок
  • Як ви тепер будете поводитись з водичкою?
  • Чи будете ви залишити відкриті крани?
docx
Додано
29 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку