Конспект заняття з екології "У гості до берізки"

Про матеріал
продовжити знайомити малят з природними об’єктами навколишнього світу; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля; учити вихованців уважно слухати дорослого; розвивати в дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки; удосконавлювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та коордицію; учити малят відповідати на питання, висловлювати думку, сприяти збагаченню словникового запасу дітей.
Перегляд файлу

Тема. У гості до берізки.

Мета: продовжити знайомити малят з природними об’єктами навколишнього світу; виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля; учити вихованців уважно слухати дорослого; розвивати в дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки; удосконавлювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та коордицію; учити малят відповідати на питання, висловлювати думку, сприяти збагаченню словникового запасу дітей.

Форми активності:фізична (м’язово-моторна), пізнавальна (загальна та логічна), художньо-естетична, мовленнєва, креативна.

    Хід прогулянки

Вихователь повідомляє дітям, що сьогодні вони провідають дуже гарне деревце і дізнаються багато цікавого про нього. Діти шикуються і йдуть парами до найближчої берези, що є на території дитсадка.

-  Ось ми і прийшли, дітки. Яке деревце ви бачите перед собою? Той, хто його назву знає, хай загадку відгадає.

   Гарна будь-якої пори

   Ця красуня білокура,

   У неї стовбур – стан тонкий,

   Віти – руки гнучкі.

   Опускає гілля низько

   Деревце яке?

      (Берізка)

Малята відгадують загадку. Педагог хвалить дітей за уважність і продовжує розмову.

-  Подобається вам берізка, діти? Чому?(Дорослий допомагає малятам дібрати відповідні слова-ознаки: берізка. Гарна, ніжна, струнка.)

-  Яка кора у берізки?(Світла, біла, із темними плямами.)

-  Яка березова кора на дотик?(Гладенька.)

                             Дослідницька робота

-  Розгляньмо, малята, березові листочки. А для того щоб добре роздивитися листок, не потрібно його зривати з деревця. Адже листочки ще живі: так ми завдамо берізці болю. Тому краще просто обережно нахилити гілочку.

Педагог нахиляє гілочку і дає дітям можливість роздивитися її та дослідити листячко берези на дотик.

Діти коментують свої дослідження, спираючись на питання вихователя.

-  Листочки в берізки великі чи маленькі?(Маленькі.)

-  Яку форму мають ці листочки:довгасті чи округлі?(Округлі.)

-  У листочка є гострий кінчик?(Так.)Покажіть де він.

-  Якого кольору березове листячко нині?(Є ще зелені листочки, а є вже пожовтілі.)

-  У березових  листочків, як і в листків інших дерев, є хвостики? (Малята дають стверджувальну відповідь.)Знайдіть та покажіть, де вони.

-  Як ви вважаєте, для чого листочкам хвостики?(Щоб кріпитися до гілочки.)

 

          Рухова вправа «Берізка»

   Щоранку берізонька сонце вітала,

   Верхівку до променів так простягала.

   Як вітрисько налітав,

   Він берізоньку гойдав,

   Ось, ось так бешкетник-вітер

   Нахиляв берізці віти.

   Ось по гілці навпростець

   Скаче сірий горобець:

   «Добре вмію я літати,

   Та не можу крокувати!»

Діти виконують рухи відповідно тексту вірша.

  • А ви, малята, вмієте крокувати дружно та завзято?(Так.)

Рухові вправи завершуються спокійною ходьбою на місці. Діти зграйкою повертаються до приміщення дитсадка.

Прогулянка закінчується.

   

 

doc
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
4269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку