Конспект заняття "З Еверест Рушаймо"

Про матеріал
Конспект авторсього заняття з розвитку мовлення для молодшого дошкільного віку зі сторітеллінгу з використанням сторі кубз створеного власноруч
Перегляд файлу

Заняття з розвитку мовлення з використанням story cubes  у сторітеллінгу для дітей молодшого дошкільного віку

«З Еверест рушаймо!»

Мета: продовжувати розповідати історії про знайомих героїв мультфільмів, закріпити знання дітей про овочі та фрукти, їх форму, колір, та їх їсть; корисну та не корисну їжу; види транспорту та їх призначення; повторити правила безпечної поведінки, закріпили у дітей думку, що одному гуляти небезпечно; повторити узагальнюючі слова «Овочі», «Фрукти», «Транспорт»; розвивати увагу, кмітливість, спостережливість, виховувати дружність у колективі, бажання допомагати іншим, емпатію. 

Обладнання: іграшка Еверест, 5 story cubes з героями щенячого патрулю, муляжі фруктів та овочів для сортування, матеріали для гри «Корисне/ не корисне», набір LEGO-дупло.

Хід заняття:

Привітання з дітлахами психогімнастикою

Зранку у віконечко

Зазирнуло сонечко.

Мило посміхнулося,

Щічки доторкнулося.

Промінцем погладило

«Не сумуй» - порадило.

Вихователь:  – Діти, дивіться кого я знайшла біля дитячого садочку. Хто це? (Еверест!) З якого вона мультфільму чи казки? (Щенячий патруль)

 – А чого ти засмучена, Еверест? Еверест каже, що загубила усіх своїх друзів. Діти, допоможемо знайти їх? (Так) Ой, щоб було легше знайти друзів, Еверест принесла нам чарівний мішечок. Що ж там? (Кубики). Так, тут у нас кубики. Давайте дістанемо. 

Кубик фермерші Юмі. Хто тут у нас? (фермерша Юмі). А що вона вирощує на своїй фермі? (Овочі та фрукти). Давайте подивимось, які ж овочі та фрукти вона вирощує. Що це? (Апельсин) Це овоч чи фрукт? (Фрукт) Яку має форму? (Круглу) А що ще буває круглої форми? (Відповіді дітей) А це що таке? (Капуста) Це овоч чи фрукт? (Овоч) Якого ж кольору капуста? (Зеленого) Що ще вирощує фермерша Юмі? (Моркву) Це овоч чи фрукт? (Овоч) А хто любить їсти моркву? (Відповіді дітей) А що у нас ще ту є? (Банани) Це овоч чи фрукт? (Фрукт) Банани кислі чи солодкі? (Солодкі) А які ви ще знаєте овочі? (Відповіді дітей) А хто знає ще фрукти? (Відповіді дітей)

 – Еверест, а ти знаєш, де овочі, а де фрукти? Малюки, допоможемо Еверест розкласти овочі та фрукти в різні кошики? (Так). Проводиться дидактична гра з муляжами «Посортуй овочі та фрукти».  – Добре, малюки, ви такі розумнички. Тепер Еверест знає де у нас овочі, а де фрукти. (Попросити одну дитину поставити перший кубик у рядочку)

Другий кубик Франсуа. – Дивимось далі, діти, а це ж хто? (Франсуа, брат Капітана Палтуса) Так, добре. Франсуа слідкує за своїм здоров’ям та полюбляє вживати корисну їжу. Яку ж їжу любить Франсуа? Діти розповідають про малюнки на гранях (Яблуко, піцца картопля-фрі, лимон, часник) Коли натрапляють на малюнки фаст-фуду, задати питання «Чи корисна ця їжа?». « – Еверест, а ти знаєш якусь корисну їжу? Вона каже, що любить тістечка, та не знає чи корисні вони. Діти, а чи корисні тістечка? (Ні) Не корисні, але дуже смачні»    Давайте покажемо Еверест яка їжа корисна, а яка не корисна. Проводиться дидактична гра «Корисне/ не корисне».

 – Молодці, тепер Еверест точно буде харчуватись тільки корисною їжею. (Попросити іншу дитину поставити другий кубик у рядочку)

Дивіться Еверест крутить хвостиком, як ви думаєте, що ж вона хоче? (Відпочити). Еверест відпочиває під тяв-тяв-бугі, а ми покажемо, як ми відпочиваємо.

Фізкультхвилинка під музику з мультфільму «Щенячий патруль»

За героями ми йшли.

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали

Кулачками стукали.

Нахилились ми на «раз».

А на «два» ми піднялись.

І всі за руки взялись.

 – Навеселились. Натанцювались. І підемо далі шукати друзів Еверест.

Четвертий куб з капітаном Палтусом. Тут хто у нас? (Капітан Палтус) Так, а Капітан Палтус на чому подорожує? (На кораблі) А на автомобілі можна подорожувати по морю? (Ні) Вірно, Капітан Палтус любить море і подорожує на човні або кораблі. Діти, хто знає, яке буває море? (Глибоке, велике, синє,  чорне, голубе). (Попросити одну дитину поставити третій кубик у рядочку)

 – Ох, Еверест показує на останній кубик і каже, що ми не знайшли ще когось. Кого ми не знайшли? Хто це? (Алекс) А що з ним постійно трапляється? (Відповіді дітей) Так, це Алекс, який завжди потрапляє у неприємності. Давайте подивимось, які ж у нього були пригоди? Де він був? Що це за картинка на кубику? (Цирк) А у цирк можна ходити без батьків? (Ні). Ой подивіться, а де ж він ще був? (У супермаркеті) Що роблять у супермаркеті? (Купують продукти) А самим без батьків можна ходити у супермаркет? (Ні) А чому? (Відповіді дітей). Ой, і в зоопарку він був. А хто живе у зоопарку? (Відповіді дітей) Які ви молодці, малюки. Я вважаю, що треба відвести його в дитячий садочок Ви згодні? (Так) А чим займаються діти у садочку? (Відповіді дітей). Еверест каже мені на вушко, що у їхньому місті не має дитячого садочка. Давайте, збудуємо дитячий садок. (Попросити малюка поставити останній кубик у рядочку)

LEGO-конструювання «Дитячий садок для Алекса»

 –Який гарний у вас вийшов садочок, ви такі старанні, працелюбні, дружні. Еверест дякує вам за допомогу та їй вже час з нами прощатися. (До побачення, Еверест! Приходь до нас частіше.)

Підсумок. Рефлексія. – Діти, а кого ми допомагали знайти для Еверест? (Друзів) А як їх звали? (Юмі, Франсуа, Палтус, Алекс) А що ми робили на фермі Юмі? (Сортували овочі та фрукти), а що робили із Франсуа? (Визначали корисну і не корисну їжу), а що ми зробили для Алекса? (Збудували дитячий садочок).

 

docx
Додано
12 березня 2021
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку