Конспект заняття з художньої літератури для старшої групи на тему "Читання вірша Г.Бойка "Здоровим будь!""

Про матеріал

Конспект заняття з художньої літератури для старшої групи на тему "Читання вірша Г.Бойка "Здоровим будь!""

Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

з художньої літератури

у старшій групі на тему

«Читання вірша Г. Бойка

“Здоровим будь! ”»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: учити дітей емоційно відгукуватися на зміст вірша; закріплювати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; спонукати висловлювати своє ставлення до прослуханих творів, вчинків героїв; розвивати мовлення, уяву, фантазію, мислення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: картинки із зображенням предметів гігієни, картинки із зображенням тварин.

Хід

І. Організаційний момент

Психогімнастика «Добрий ранок»

Добрий ранок! Добрий час!

Рада бачити всіх вас

Щиросердно вас вітаю

І здоров’я всім бажаю.

ІІ. Основна частина

-         Діти, мені дуже приємно, що ви завжди приходите до дитячого садка охайними і чистими.

-         Як ви думаєте, чи потрібно про чистоту та охайність дбати?

-         Чи знаєте ви, хто дбав  про вашу чистоту та охайність, коли ви були немовлятами? (Мама, тато)

-         Інша справа зараз. Ви вже підросли, багато чого навчилися. Хто ж тепер, в першу чергу, дбає про вашу охайність? (Ми самі)

-         Що ви робите для того, щоб бути чистими та охайними? (Вмиваємося, чистимо зуби, стараємося не бруднити одяг, користуємося серветками)

-         А чому чистим та охайним бути краще, ніж брудним і неохайним? (Хто чистий, той виглядає акуратно. З акуратними дітьми приємніше спілкуватися.)

-         А зараз я загадаю вам загадки про наших помічників…

                    Кожен день, аж цілий рік

Він веде волоссю лік,

Причепурює, голубить

І розчісувати любить.

(Гребінець)

 

Мию, мию, без жалю,

Мию там, де брудно

А купатись не люблю

Бо від цього худну…

(Мило)

 

 

 

 

Кожен, хто вмивається,

Із ним привітається.

(Рушник)

 

З металевої хатинки

Наче дощ, летять краплинки.

Можуть зовсім не спішити,

Можуть, наче злива, лити.

(Душ)

 

Чищу зубки кожен день

Дуже добре й швидко

Мені в цьому допоможе

Моя зубна…

(Щітка)

 

Будуть зубки здоровенькі-

Я почищу їх гарненько,

Візьму в руки зубну щітку,

Густу і пухнасту.

Що крім цього треба дітки?

Ще й і зубну …

(Пасту)

 

-         Що таке здоров’я?

-         Що необхідно робити, щоб бути здоровим?

-         Як ви ставитесь до свого здоров’я?

Здоров’я – це основа усього на світі

Здоровими бути бажають всі діти

Для цього потрібно щоденно вмиватись

Робити зарядку і не лінуватись.

 

Фізкультхвилинка

 

Читання вірша Г. Бойка «Здоровим будь!»

-         Я прочитаю вам вірш про те, як різні тварини та птахи ставляться до свого здоров’я.

Здоровим будь!

Вийшла курочка на грядку,

Кличе діток на зарядку:

— Куд-куди? На доріжку!

Починаємо пробіжку!

З фізкультурою ми дружим,

Різні вправи любим дуже.

— Раз, два, три, чотири! —

Чути з нашої квартири.

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці,

Язичком вмиваються,

Лапками втираються.

Я до крана сам дістану,

Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шию

І водою добре мию.

Кроленята — глянуть любо:

Об морквинки чистять зуби.

І тому в них зубки цілі —

Гострі-гострі, білі-білі.

В мене щіточка зубна,

Подивіться: ось вона!

Зверху вниз і навпаки

Чищу зуби залюбки.

Носить півник-співунець

На голівці гребінець.

Гребінцем тим, знає кожний,

Причесатися не можна.

А у мене, а у мене

Є гребіночка зелена.

Я нікого не прошу,—

Сам голівку причешу.

Поросяткам у корито

Їжі свіжої налито.

Нечепури лізуть прямо

У корито із ногами.

Я коли кінчаю їсти,

На столі у мене чисто.

Скатертину не заллю,

Бо порядок я люблю.

Ось горобчик сів на стовпчик.

Чистить пір'ячко горобчик.

Потім пурхнув на плетінь:

— Я чистенький! Цвір-цвірінь!

Крем узяв я із полички,

Сам почистив черевички,

Ще й помив калошки

Для сестри Явдошки.

Наш Рябко у двір забіг,

А на лапках — мокрий сніг

Походив він, походив,

На підлозі наслідив.

Як не сором буть таким —

Неохайним і брудним! —

Я завжди біля порога

Витираю добре ноги.

Ведмежатко косолапе

У барлозі смокче лапу.

Ой, яка принадна,

Наче шоколадна!

Не ведмідь же я, малята,

Щоб до рота пальці брати.

Це мені не звично:

Не гі-гі-є-ніч-но!

Йдуть купатись каченята,

А назустріч гусенята,

Гелготять, вклоняються —

Ніби всі вітаються.

Я знайомих як зустріну

Привітаюсь неодмінно.

А прийду в дитячий сад,

То вітаюсь до малят.

Золотий бджолиний рій

Носить мед у вулик свій.

Працювать бджілки охочі

Зранку трудяться до ночі.

Я старанно теж труджуся,

Помагаю вже бабусі.

А як виросту, тоді

Буду першим у труді!

 

Бесіда за змістом прочитаного

-         Про яких тварин ідеться у вірші? Що вони робили? Хто вам сподобався? Чому? Хто не сподобався? Чому?

     Повторне читання вірша

ІІІ. Підсумок  заняття

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку