Тема: «Загублений зайчик»
Мета: навчити дітей, взаємодіяти з Lego-цеглинками, виконувати дії згідно заданої схеми; закріпити знання про кольори та форму, про поняття «однаковий-різний»; розвивати уважність, вміння діяти в команді, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції; виховувати вміння радіти власним успіхам, витримку, зосередженість.
Обладнання: два іграшкових зайчика ( маленький і великий), коробка з різними за кольором Lego - цеглинками , лист, дидактичні ігри «Розклади за схемою», «Знайди пару»
Хід заняття
І. Організаційний момент
(Діти заходять до групи, на столі стоїть коробка з Lego)
Вихователь: Дітки, а що це в нас тут таке?
Діти: Це конструктор Lego
Вихователь: Так, це Lego, але що воно тут робить? Тут ось на коробці щось написано.
Якщо хочеш ти дізнатись
Мою таємницю не просту,
Треба дна мого дістатись
З Lego вежу зробивши одну.
Вихователь: Малята, то це ж треба побудувати одну високу вежу з усіх цих цеглинок всім разом і тоді ми зможемо дізнатись, що ж там за таємниця така. Ну що, давайте будувати!?
ІІ. Основна частина
Дидактична гра «Побудуй вежу»
Мета: навчити дітей взаємодіяти з Lego-цеглинками, з’єднувати їх між собою у висоту; розвивати вміння діяти в команді; виховувати витримку, увагу та зосередженість.
Вихователь: Ось така гарна вежа у нас вийшла. Цеглинки ми використали усі і тепер можемо подивитись що ж там є на дні цієї коробки. Хм… це ж лист, для дітей групи «Колобок» від Зайчика. Почитаємо….
Лист: Прошу допомогти знайти мого молодшого братика, який загубився серед конструктора Lego і тепер, треба виконати всі завдання, які постануть на вашому шляху, щоб він знайшовся. А підказки ви будете знаходити після кожного виконаного завдання і наступне місце де ви її знайдете це столик, за яким їдять Сергій, Влада, Діма та Іва. Ваш Зайчик
Вихователь: Цікаво, цікаво. А ну, за яким столиком у нас сидять Сергій, Влада, Діма та Іва? Правильно, ось за цим і тут уже є наступне завдання. Так, нам треба розкласти ці цеглинки так, як намальовано, по кольорах.
Дидактична гра: «Розклади так само»
Мета: навчити дітей виконувати дії згідно заданої схеми; розвивати відчуття кольорів, уважність; виховувати вміння радіти власним успіхам;
Вихователь: Ось, як в нас все правильно вийшло, ви всі молодці. Може давайте тепер трошки пограємо і розімнемося з цими цеглинками?
Діти: Так
Вихователь: Тоді, повторюйте за мною:
Фізкультхвилинка:
Lego дружно ми візьмемо
І розминку всі почнемо.
Цеглинку в ручки ми взяли
Швидко в гору підняли.
Тепер дружно опустили
І синхронно всі присіли.
Знову встали, пострибали.
І цеглинку показали.
Заховали в кулачок
Хай поколе їжачок.
Відпочили ми вже всі,
Можна разом далі йти.
Вихователь: Ось так, ходімо далі….Що в нас тут? А тут у нас наступне завдання: у вас у кожного є цеглинка з якою ми щойно гралися, тепер треба знайти у цьому кошику точно таку саму. А ну, давайте подивимось….
Дидактична гра: «Знайди пару»
Мета: закріпити знання дітей про кольори і форму, про поняття «однаковий-різний»; розвивати увагу, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції; виховувати витримку;
Вихователь: Молодці, всі справились з цим завданням і я знайшла наступну підказку. «Тепер вам треба побудувати одну довгу доріжку, яка буде вести туди, де знаходяться всі цеглинки Lego»
Вихователь: Діти, де у нашій групі місце, в якому є ці цеглинки? (діти показують місце)
Вихователь: Так, правильно. Нам треба побудувати одну довгу доріжку до цього місця. Я почну, а ви продовжите. Ось так…( Діти будують доріжку)
Вихователь: Ану, ходімо по цій доріжці, що ж ми там знайдемо. О, то це ж зайчик, який загубився. Нарешті, ми його знайшли.
Діти: Ура.
ІІІ. Підсумок
Вихователь: Малята, давайте віднесемо його до братика, на наш диван. (Діти відносять зайчика)
Вихователь:
Вихователь: Сьогодні, ви всі молодці, бо старалися. Зайчик і я дякуємо вам за допомогу.