Конспект заняття з Lego конструювання "Загублений зайчик"

Про матеріал
Мета: навчити дітей, взаємодіяти з Lego-цеглинками, виконувати дії згідно заданої схеми; закріпити знання про кольори та форму, про поняття «однаковий-різний»; розвивати уважність, вміння діяти в команді, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції; виховувати вміння радіти власним успіхам, витримку, зосередженість.
Перегляд файлу

Тема: «Загублений зайчик»

Мета: навчити дітей, взаємодіяти з Lego-цеглинками, виконувати дії згідно заданої схеми; закріпити знання про кольори та форму, про поняття «однаковий-різний»; розвивати уважність, вміння діяти в команді, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції; виховувати вміння радіти власним успіхам, витримку, зосередженість.

Обладнання: два іграшкових зайчика ( маленький і великий), коробка з різними за кольором Lego - цеглинками , лист, дидактичні ігри «Розклади за схемою», «Знайди пару»

Хід заняття

І. Організаційний момент

(Діти заходять до групи, на столі стоїть коробка з Lego)

Вихователь: Дітки, а що це в нас тут таке?

Діти: Це конструктор Lego

Вихователь: Так, це Lego, але що воно тут робить? Тут ось на коробці щось написано.

Якщо хочеш ти дізнатись

Мою таємницю не просту,

Треба дна мого дістатись

З Lego вежу зробивши одну.

Вихователь: Малята, то це ж треба побудувати одну високу вежу з усіх цих цеглинок всім разом  і тоді ми зможемо дізнатись, що ж там за таємниця така. Ну що, давайте будувати!?

ІІ. Основна частина

Дидактична гра «Побудуй вежу»

Мета: навчити дітей взаємодіяти з Lego-цеглинками, з’єднувати їх між собою у висоту; розвивати вміння діяти в команді; виховувати витримку, увагу та зосередженість.

Вихователь: Ось така гарна вежа у нас вийшла. Цеглинки ми використали усі і тепер можемо подивитись що ж там є на дні цієї коробки. Хм… це ж лист, для дітей групи «Колобок» від Зайчика.  Почитаємо….

Лист: Прошу допомогти знайти мого молодшого братика, який загубився  серед конструктора Lego і тепер, треба виконати всі завдання, які постануть на вашому шляху, щоб він знайшовся. А підказки ви будете знаходити після кожного виконаного завдання і наступне місце де ви її знайдете це столик, за яким їдять Сергій, Влада, Діма та Іва. Ваш Зайчик

Вихователь: Цікаво, цікаво. А ну, за яким столиком у нас сидять Сергій, Влада, Діма та Іва? Правильно, ось за цим і тут уже є наступне завдання. Так, нам треба розкласти ці цеглинки так, як намальовано, по кольорах.

Дидактична гра: «Розклади так само»

Мета: навчити дітей виконувати дії згідно заданої схеми; розвивати відчуття кольорів, уважність; виховувати вміння радіти власним успіхам;

Вихователь: Ось, як в нас все правильно вийшло, ви всі молодці. Може давайте тепер трошки пограємо і розімнемося з цими цеглинками?

Діти: Так

Вихователь: Тоді, повторюйте за мною:

Фізкультхвилинка:

Lego дружно ми візьмемо

І розминку всі почнемо.

Цеглинку в ручки ми взяли

Швидко в гору підняли.

Тепер дружно опустили

І синхронно всі присіли.

Знову встали, пострибали.

І цеглинку показали.

Заховали в кулачок

Хай поколе їжачок.

Відпочили ми вже всі,

Можна разом далі йти.

Вихователь: Ось так, ходімо далі….Що в нас тут? А тут у нас наступне завдання: у вас у кожного є цеглинка з якою ми щойно гралися, тепер треба знайти у цьому кошику точно таку саму. А ну, давайте подивимось….

Дидактична гра: «Знайди пару»

Мета: закріпити знання дітей про кольори і форму, про поняття «однаковий-різний»; розвивати увагу, зорову пам’ять, координацію рухів та швидкість реакції; виховувати витримку;

Вихователь: Молодці, всі справились з цим завданням і я знайшла наступну підказку. «Тепер вам треба побудувати одну довгу доріжку, яка буде вести туди, де знаходяться всі цеглинки Lego»

Вихователь: Діти, де у нашій групі місце, в якому є ці цеглинки? (діти показують місце)

Вихователь: Так, правильно. Нам треба побудувати одну довгу доріжку до цього місця. Я почну, а ви продовжите. Ось так…( Діти будують доріжку)

Вихователь: Ану, ходімо по цій доріжці, що ж ми там знайдемо. О, то це ж зайчик, який загубився. Нарешті, ми його знайшли.

Діти: Ура.

ІІІ. Підсумок

Вихователь: Малята, давайте віднесемо його до братика, на наш диван. (Діти відносять зайчика)

Вихователь:

  •                  Дітки, вам сподобалось шукати зайчика?
  •                  А хто просив його знайти?
  •                  Що ми робили, щоб його знайти?
  •                  А що ми будували з вами?

Вихователь: Сьогодні, ви всі молодці, бо старалися. Зайчик і я дякуємо вам за допомогу.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Васильєва Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Качур Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
5370
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку