Подорожуємо автобусом

Про матеріал
Мета:Дати уявлення малятам про проїжджу частину дороги та тротуар; учити правильно називати транспортні засоби, їх призначення, називати і розрізняти деталі машин: кермо, колеса, кабіна, дверцята; ознайомити з правилами дорожнього руху; чітко вимовляти трискладові слова; відповідати на запитання вихователя; розвивати зв`язне мовлення, мислення, увагу, пам`ять; виховувати інтерес до різних видів транспорту.
Перегляд файлу

                                                                                       КЗ ,,Солоницівська гімназія  

                                                                                       ,,Перлина””

                                  Інтегроване заняття з БЖД

                                               ранній вік                                                                              Тема:,,Подорож автобусом”.

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.

                                                                                                                                 

                                               Тема: ,,Подорож автобусом”.

    Мета:Дати уявлення малятам про проїжджу частину дороги та тротуар; учити правильно називати транспортні засоби,  їх призначення, називати і розрізняти деталі машин: кермо, колеса, кабіна, дверцята; ознайомити з правилами дорожнього руху; чітко вимовляти трискладові слова; відповідати на запитання вихователя; розвивати зв`язне мовлення, мислення, увагу, пам`ять; виховувати інтерес до різних видів транспорту.

    Матеріали:Іграшковий автобус, вантажний автомобіль, картина проїзної частини з тротуаром, загадки.

                                                        Хід заняття.

    Вихователь

                                              Швидше, малюки, сюди.

                                              Ви приєднуйтесь до гри.

                                              Годі вже байдикувати.

                                              В подорож будемо рушати.

  -Малята, треба відгадати, на чому будемо подорожувати.

                                              Є колеса, руль, кабіна.

                                              Ну звичайно, це...(машина).

  -Діти, нас мало чи багато?.Ми помістимося в автомобіль чи ні?(відповіді дітей).

  -Ні, тому ми будемо подорожувати автобусом.                                     

Вихователь тримає в руці іграшковий автобус.

  -Що це, малята?

  -Автобус довгий чи короткий?

  -Скільки , в ньому, місць для пасажирів?

  -В автобуса є кермо, дверцята і колеса. Він їде потихеньку, зупиняється на зупинках і збирає пасажирів

                                                 Вийшов на зупинці ти                                                 Тож одразу не лети:                                                  І тролейбус, і автобус                                                  Тільки ззаду обійди.

  -Ми, з вами, теж будемо пасажирами і поїдемо на автобусі.

  -Ким ми будемо?(відповіді дітей).

    Фізкульхвилинка

                                                  Ми в автобус швидко сіли,                                                   І колеса закрутились.

                                                  До рук кермо беремо,

                                                  Та швидко, швидко їдемо.

    Діти імітують рухи згідно віршованих рядків.

                                       Аплікація:,.У нас машини різні”.

    Мета: закріпити знання дітей про транспорт (легкова машина, автобус), його призначення; вчити знаходити їх за назвою; групувати предмети за величиною (маленькі колеса для легкової машини, а великі -для автобуса); закріпити чорний колір; розвивати увагу.

    Матеріали: на картці аплікація легкової машини та автобуса; круги-колеса чорного кольору різної величини

    Діти самостійно групують предмети за величиною.

  -А тепер, малята, відгадайте загадку.

                                                    Автомобіль назустріч мчить,                                                     Пил він підіймає.

                                                    Пісок, каміння він везе,

                                                    А пасажирів він не має.

Вихователь демонструє іграшковий вантажний автомобіль.

  -Що це, малята?

  -Так, вантажний автомобіль.

  -А, що він перевозить?(Відповіді дітей).

  -В автомобіля є кермо, колеса, дверцята і кабіна (показує на іграшці).                

 - Автомобілі і автобуси їздять по дорозі. Ними керує водій.

  -Де їздять автомобілі і автобуси?

  -Хто ними керує?

  -Люди ходять пішки — вони пішоходи. Пішоходи ходять по тротуару.

                                                      Тротуари — це доріжки,                                                       Ми по них ідемо пішки.

                                                      Всі, хто тротуаром ходить,                                                       Звуться просто — пішоходи.

  -Де ходять пішоходи?

  -Так, вірно, по тротуару.

                                                       Знає будь -яка дитина:

                                                       Йти не можна де машина.                                                        Тому Катя і Тамара,                                                        Йдуть собі по тротуару.

    Р\гра:,.Пішоходи й автомобілі”(розвивати увагу, спостережливість; учити дітей виконувати дії згідно правил гри).

                                   

pdf
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку