Конспект заняття з логіко - математичної діяльності для дітей середньої групи "Цікава подорож"

Про матеріал

Мета: вчити уважно слухати вихователя та однолітків. Закріпити назви геометричних фігур, кольори.

Вчити виділяти центр, сторони, кути дошки.

Вправляти дітей в орієнтуванні на вертикальній поверхні.

Активізувати словник дітей словами «центр», «вище», «нижче», «правий», «лівий» кути.

Закріплювати вміння класифікувати об'єкти.

Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки.

Виховувати спостережливість та старанність у роботі з індивідуальними картками.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з логіко – математичної діяльності

для дітей середньої групи

на тему «Цікава подорож»

до колективного перегляду

«Формування логіко – математичної компетентності дошкільників з використанням методів ТРВЗ»

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

  Вихователь Ігнатюк І.О.

 

 

 

2016

Мета: вчити уважно слухати вихователя та однолітків. Закріпити назви геометричних фігур, кольори.

Вчити виділяти центр, сторони, кути дошки.

Вправляти дітей в орієнтуванні на вертикальній поверхні.

Активізувати словник дітей словами «центр», «вище», «нижче», «правий», «лівий» кути.

Закріплювати вміння класифікувати об’єкти.

Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки.

Виховувати спостережливість та старанність у роботі з індивідуальними картками.

 

Матеріал: геометричні фігури: коло веселе – жовте, квадрат здивований – синій, трикутник сумний – зелений, прямокутник сердитий – червоний. Різні предмети за кількістю дітей в коробці або в мішечку для гри «З ким дружить предмет». Індивідуальні картки з завданнями на кожну дитину, кольорові олівці.

 

Попередня робота: мовна гра «Якої форми предмет?», дид.гра «На що схоже?», «Який малюнок я загадала?»

 

Хід заняття

Діти сидять півколом на стільчиках.

Вихователь Діти, сьогодні до нас у гості завітали геометричні фігури.

(Вихователь показує дітям геометричні фігури, а вони називають їх та їхній колір.)

Вихователь Діти, ви звернули увагу на їхні обличчя. Так, вони різні. Давайте в них запитаємо чому.

(Вихователь показує фігури і розповідає)

Трикутник каже, що у нього не має друзів, тому він і сумний. Квадрат каже, що і справді в них не має друзів, і тому він здивований. Прямокутнику дуже не подобається ця ситуація, і тому він такий сердитий. А коло каже, що воно радіє, тому що знає хто їм може допомогти.

-Діти, як ви думаєте, хто їм допоможе? Ми допоможемо їм? (Так, допоможемо)

-Геометричні фігури принесли з собою чарівний мішечок, а в ньому різні предмети. Потрібно на дотик впізнати, що це за предмет та з якою геометричною фігурою він може дружити.

Проводиться гра «З ким дружить предмет» - метод аналогій (синектика), порівняння предметів за їх властивостями. У даному випадку, за формою.

(Діти по черзі просовують руку у мішечок та на дотик впізнають предмет. Потім дитина дістає і показує всім цей предмет, називає на що він схожий та кладе його біля тієї геометричної фігури на яку він схожий. Наприклад, кубик схожий на квадрат, диск – коло, цукерка – прямокутник і т. д.)

-Молодці діти, всім фігурам знайшли друзів. Погляньте на них, вони навіть розвеселилися. Який тепер у них вираз обличчя? (Веселий). А тепер давайте покажемо які ми дружні і як вміємо разом гратися.

Фізхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться,

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

Веретеном покрутіться,

Враз присядьте, підніміться,

І на стільчик опустіться.

-А зараз наші фігури пропонують вам пограти з ними  у хованки.

Проводиться гра «Відгадай фігуру прикріплену на дошці» - завдання по навчанню дітей звуження поля пошуку в просторі.

 (Вихователь прикріплює на дошці геометричні фігури і загадує одну з них. Дітям пропонується відгадати загадану фігуру за допомогою запитань, на які вихователь буде відповідати тільки «так» і «ні». Перераховувати предмети не можна. Питання приймаються тільки ті, що звужують коло пошуку).

 -Молодці, діти, ви чудово впоралися з цим завданням. А тепер я вам пропоную намалювати друзів для наших фігур, щоб їм ніколи не було сумно. (Проводиться логічна вправа «Домалюй»). Прийом РТУ «опредмечування» об’єкту або домальовування.

Після виконання завдання діти розглядають свої малюнки, обговорюють їх, а потім дарують геометричним фігурам та прощаються з ними.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 19
Оцінки та відгуки
  1. дука ольга
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Злидень Настя
    Дуже цікавий матеріал, взяла для себе з великим задоволенням!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Злидень Наталія Наталія
    Дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чиж Яків
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зубко Оксана
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чиж Ниташа
    Дуже цікаве заняття!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гненний Олександр
    содобалось, дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Бакаєва Ірина
    Пізнавальний матеріал для дітей. Вихователь молодець!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Сапко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10.  Dmitry
    дуже пізнавальне заняття, сподобалось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11.  Dmitry
    дуже пізнавальне заняття, сподобалось!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Криулін Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Таня таня
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Чиж Ольга
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Анна Анна
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. гненна анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Гненна Ольга
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Катерина Власова
    Спасибі за заняття!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Бєга Наталія
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 16 відгуків
doc
Додано
23 березня 2018
Переглядів
24419
Оцінка розробки
5.0 (19 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку