Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку "Подорож до планети Див"

Про матеріал
Тема: Подорож до планети Див. Програмовий зміст: закріпити знання дітей про числа та цифри в межах восьми; перевірити обсяг знань дітей про геометричні фігури та уміння складати з них різноманітні предмети. Продовжувати знайомити дітей із космосом, як простором, що існує за межами Землі; дати уявлення про зорі (їх безліч, вони різні за розміром, складаються в сузір’я); розповісти про свято космонавтики, про перших тварин, які вирушили до космосу та про першого космонавта. Спонукати дітей давати відповіді на запитання повними реченнями. Активізувати словник словами: космос, всесвіт, сузір’я та інші. Розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес до космосу, увагу, творчу фантазію. Виховувати почуття захоплення природою космосу, інтерес до математики.
Перегляд файлу

Подорож до планети Див.

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про числа та цифри в межах восьми;          

         перевірити обсяг знань дітей про  геометричні фігури та уміння складати з них

         різноманітні предмети. Продовжувати знайомити дітей із космосом, як простором,

         що існує за межами Землі; дати уявлення про зорі (їх безліч, вони різні за розміром,

         складаються в сузір’я); розповісти про свято космонавтики, про перших тварин, які

         вирушили до космосу та про першого космонавта. Спонукати дітей давати відповіді

          на запитання повними реченнями. Активізувати словник словами: космос, всесвіт,

         сузір’я та інші. Розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес до космосу,   

         увагу, творчу фантазію. Виховувати почуття захоплення природою космосу, інтерес

         до математики.

Матеріал: геометричні фігури, іграшка «червоне курча», зайчик, лисичка, зірки, картинка   інопланетянина.

Хід заняття:

Вихователь: Добрий день, малята. До нас сьогодні завітав незвичайний гість з іншої планети. Ось погляньте на нього. Як ви гадаєте, хто це? Якого воно кольору?

  • Це червоне курча. Воно прилетіло з планети Див і хоче запросити нас до себе у гості. Тільки воно говорить, що планети Див можуть дістатися лише розумні та кмітливі діти. Тому червоне курча приготувало для вас завдання.

1 завдання. Інопланетянин.

  • Діти, перед вами ілюстрація інопланетянина. Ваше завдання порахувати з скількох геометричних фігур він складається.
  • Скільки кружечків?
  • Скільки квадратів?
  • Скільки трикутників?
  • Скільки прямокутників?
  • Добре, у вас на столах лежать геометричні фігури, спробуйте скласти свого інопланетянина.( діти самостійно працюють).

Цикл запитань про космос:

Вихователь: Молодці, діти. А чи знаєте ви хто такі інопланетянини?

  • Яке свято сьогодні відмічають?
  • Які тварини перші полетіли до космосу?
  • Як звали першого космонавта?
  • Як називається наша планета?
  • В космосі лише наша планета?
  • А що ще можна побачити в космосі крім планет?
  • Якого розміру зірки?
  • Що вони утворюють?

Діти, наш цікавий гість приготував ще одне завдання.

Завдання 2. «З’єднай  зірочки і утвори сузір’я» ( потрібно з’єднати зірочки за зростанням чисел і утворити сузір’я Великої Ведмедиці)

Ви, молодці, виконали завдання і тепер ми можемо вирушати до планети Див. на чому ж нам полетіти? (на ракеті)

Отже, сідайте до ракети і будемо вирушати. Зворотній рахунок: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 – ПУСК!

Зупинка 1. Дивіться стоїть хатинка, а поряд зайчик плаче.

  • Чому він плаче? З якої зайчик казки? ( Зайчикова  хатка)
  • Здається, я знаю як Лисичку-Сестричку з хатинки випровадити. Ми подаруємо їй квіти.
  • Скільки квітів я тримаю в руках?
  • Скільки в правій? (3)
  • Скільки в лівій (2)
  • Як зробити, щоб стало порівну?
  • Але давайте лисичці ми подаруємо всі квіти. Добре, от ми зайчика врятували й полетіли далі.

 Зупинка 2. Іграшкове місто.

  • Хто живе в цьому місті? (іграшки)
  • Які іграшки ви бачите?
  • Скільки їх?
  • Давайте порахуємо їх по порядку.
  • А який по порядку рожевий слон?

Вихователь: молодці, хлопчики та дівчатка і з цим завдання ви впоралися і наша подорож продовжується.

Зупинка 3. Відпочинку. (діти стають у коло)

А зараз ми з вами , діти,

Політаємо на ракеті!

До польоту ми готові

Заводимо мотори.

Увись, ракето, лети

На орбіту виходь!

Навколо планети полетіли, полетіли, полетіли.

І знову на планету сіли.

З чим повернулася ракета?

З п’ятьма стрибунцями,

З трьома хлопками,

З п’ятьма топотушками,

З одним присіданням.

У віконце визираймо,

Своїм друзям помахаймо.

Знову в подорож рушаймо!

Зупинка 4. «Правді чи ні»

  • Діти, зараз я вам прочитаю вислови, а ви якщо я буду говорити правду, плесніть в долоні, а якщо не правду нічого не робіть.
  • Влітку хочем я і ти теплі шуби одягти.
  • В небі зірочки горять, ніччю дітям треба спать.
  • Випав град і сніг пройшов – полуничку я знайшов.
  • На полях росте пшениця, буде з неї паляниця.
  • Ну, хіба ж я не права? Взимку виросла трава!
  • Взимку спить ведмідь в барлозі і прокинутись невзмозі.
  •  Їли сірі горобці на подвір’ї камінці.
  • І дорослі, і малі  подарунків ждуть до свята.

Вихователь: молодці, діти. Ви вирішили всі завдання і переконали нашого гостя в тому, що ви дружні та розумні діти. Ви подарували мешканцям планети Див посмішку і за це червоне курча хоче вас нагородити солодощами з космосу.

Підсумок: давайте подякуємо і будемо вирушати додому. Сідайте до ракети, рахуємо: 10, 9,8,7,6,5,4,3,2,1 – Пуск.

Діти, а чи сподобалася вам подорож? Що запам’яталось? Яке сузір’я утворювали? На яку планету літали?

От і все, ми повернулися до дитячого садочку, тому, малята, я дякую вам за подорож. До наступної подорожі. 

doc
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку