Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Конспект заняття з малювання "Екскурсія в картинну галерею"

Про матеріал
Продовжувати вчити дітей уявляти та композиційно правильно розміщувати зображення на папері. Закріплювати вміння дітей малювати різними техніками, використовуючи для цього пензлі, зім’ятий папір та натуральне листя.
Перегляд файлу

Конспект заняття з малювання

за методикою Л.М. Шульги у другій молодшій групі

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей уявляти та композиційно правильно розміщувати зображення на папері. Закріплювати вміння дітей малювати різними техніками, використовуючи для цього пензлі, зім’ятий папір та натуральне листя.

 Викликати у дітей радісний настрій. Виховувати любов до природи, поетичне і художнє бачення її, інтерес до творів мистецтва, художній смак.

 

Матеріал: набір картин (портрет і натюрмортів) відомих художників; грамзапис симфонії Р.Щедріна; зразок натюрморта для кожної дитини, виконаний у техніці комп’ютерної графіки; пензлі №2 і №5, гуаш червоного, жовтого, зеленого кольору, розведена до потрібної консистенції; м’який папір; натуральні листочки на дощечках-підставках; склянки-невиливайки з водою; серветки; насіння чорнобривців.

 

Хід заняття

Вступна частина.

(На дошці вісить картина із папки «Професії» «Художник»)

  • Діти, зверніть увагу, хто тут зображений? (художник)
  • Хто такий художник? Чим він займається?
  • Коли художник створює багато картин він відкриває галерею, де зібрана виставка робіт художника. Ось в таку галерею ми сьогодні з вами потрапимо.

Основна частина.

Екскурсія в картинну галерею.

  1. Аналітико – синтетична вправа «Портрет чи натюрморт»
  1. Завдання:1 Визначити, що спільне у цих натюрмортів.
  2. Хто малює картини?

 

  1. Комп’ютерна графіка. Натюрморт.
  1. Завдання дітям. Треба «оживити» чорно-білий комп’ютерний  натюрморт спогадом про літо.
  1. Психогімнастика (Діти закривають очі. Звучить симфонія Щедріна)
  1. Уявіть собі: літечко, ми з вами гуляємо на майданчику, на клумбах квітнуть квіти. Вони пишні, жовто- червоно-помаранчеві, дуже гарні, веселі. Над ними кружляють метелики.
  2. Вправа на сенсорику.

Потріть пальчиками насіння квітів, понюхайте його. Як приємно вони пахнуть. Вони пахнуть літечком.

  1. Ці квіти є символом України, їх дуже люблять українці, навіть пишуть і співають про них пісні.

(Співають пісню П.Майброди «Чорнобривці»)

 

Чорнобривців насіяла мати

У моїм світанковім краю

Та й навчила веснянку співати

Про надію квітучу мою.

Як на ті чорнобривці погляну,

Бачу матір стареньку,

Бачу руки твої, моя мамо

Твою ласку я чую, рідненька.

  • То які квіти ми будемо малювати? (Чорнобривці)
  1. Розгляд та аналіз зразка.
  2. Показ та пояснення послідовності і техніки виконання роботи.
  1. На верхньому кінці промальованого олівцем стебла роблю відбиток зім’ятим папером, зануреним у червону та жовту (не перемішану) фарби.
  2. Широким пензликом малюю чашечку внизу квітки (спосіб примокування)
  3. Кінчиком тоненького пензлика промальовую стебло.
  4. Густо зафарбовую зеленою фарбою поверхню листочка (натурального) і роблю відбиток на стеблі.
  1. Розгляд обладнання, гімнастика для пальчиків і визначення кольорів фарби.

 

Вправи з пензликом.

  1. Пензлики вітаються з фарбою: широкий та жорсткий пензлик з зеленою, тоненький пензлик із жовтою та червоною.
  2. Танцює.
  3. Вправа «котикові лапки».
  4. Вправа із зім’ятим папером.
  1. Самостійна робота дітей.

Слідкую за роботою. При потребі надаю індивідуальну допомогу.

Підсумок.

  1. Народження оранжевої фарби. Де вона взялася?

Вправа на змішування червоної і оранжевої фарби.

  • На якій стіні ми розмістимо ваші тепер уже веселі, красиві, яскраві картинки.

 

docx
Додано
22 червня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку