20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Конспект заняття з математики для молодшої групи "ПОДОРОЖ НА МАШИНІ"

Про матеріал
вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу із окремих предметів; ввести поняття один і багато; звертати увагу на узгодження числівника один із іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий, низький; ознайомити з геометрічною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори; розвивати уважність; активність;виховувати інтерес до заняття, вміння слухати й розуміти запитання вихователя.
Перегляд файлу

Тема: ПОДОРОЖ  НА  МАШИНІ

Мета: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати  групу із окремих предметів; ввести поняття один і багато; звертати увагу на узгодження числівника один із іменником у роді і числі; вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий, низький; ознайомити з геометрічною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори; розвивати уважність; активність;виховувати інтерес до заняття, вміння слухати й розуміти запитання вих-ля.

Матеріал: велика машина;кубики;звірі:лисичка,зайчик.вовк.ведмідь;суничка в кошику; скринька з кругами.

Хід заняття

- Діти, ви чуєте, здається, до нас гості завітали. Та це ж велика машина, а сигналить тому, що з нею сталася аварія і всі  кубики, які вона везла діткам, розсипалися.

- Скільки ви бачите машин?

- Скільки кубиків?

- Кубики однакові чи різні за кольором?

- Покладіть у машину синій кубик.

- Скільки синіх? (зелених,червоних...)кубиків ви поклали?

Знов сигналить машина.

- Чуєте, вже зовсім тихенько сигналить машина, вона задоволена тим, що ми з вами склали всіц кубики. А тепер ми збудуємо з кубиків високу вежу, і для цього ми будемо ставити кубики один ни один.

- Іди, Сашко, візьми один кубик. Якого кольору ти взяв кубик?

- Іди, Оленко, Візьми один кубик. Якого кольору ти взяла кубик?

- Що ми збудували?Скільки кубиків ми поставили?(Багато)

        - Вежа вийшла висока.Давайте покажемо висоту вежі.Он яка вона висока.

- Сумно вежі стояти одній, я побудую поряд з нею ще одну.(Вих-ль ставить поряд один кубик)

- Ця вежа теж висока?(Діти відповідають)

- Так, вона низенька. Давайте покажемо.

Дидактична гра "Біля якої вежі машина"

- Вирушаємо в подорож на машині.

Психогімнасика "Подорож на машині"

1.Накачаємо колеса. (Вправа "Насос")

2.Поїхала машина повільно. (Біг по колу)

3.Поїхала швидше.

4.Перевірити гальма.(По колінах стукають:тук-тук-тук)

5.Дорога до лісу нерівна.(Стрибають, просовуючись вперед)

- Ось ми й прийшли до лісу.Хто нас зустрічає?Давайте привітаємося із звірятами.

- Скільки звірів?(Багато)

- Скільки лисичок?(Одна)

- Скільки зайців?(Один)

- Скільки ведмедиків?(Один)

- Скільки вовків? (Один)

- Так,діти, один зайчик, одна лисичка,один вовк,один ведмідь, а разом їх багато.

Дидактична гра "Пригостіть звірят суничками"

Умова.Кожному звіру потрібно дати одну суничку.

- Весело звірятам з вами, дякують вони за гостинці і дарують чарівну скриньку.

Хочете дізнатися, що там?

- У скриньці геометричні фігурки-круги.Скільки кругів?(Багато)

Вих-ль роздає по одному дітям і запитує:

- Яка це геометрична фігура?

- Скільки кругів у Каті?У Сергійка?У Жені?(По одному)

- На що схожий круг?(Діти відповідають:на  сонечко, тарілку,монетку).

- Що вміє робити круг? Він вміє котитися, бо в нього немає куточків. (Діти обстежують пальчиками круг, проводять по контуру, потім його котять)

- Біжить пальчик і не зупиняється.Давайте складемо круги в скриньку.

- Ау!Ау!

- Чуєте, хтось нас гукає? Матрьошки в лісі заблукали.Візьміть по одній матрьошці. Скільки, Ліно, ти взяла матрьошок?А ти, Микитко?Ми зараз збудуємо для них високу вежу, і вони знайдуть свою маму.

Робота з роздавальним матеріалом

Діти будують з кубиків високу та низьку вежі.

- Відшукали маму мотрійки. А нам час вирушати до дитячого садочку.Сідаймо в машину та їдьмо.

Підсумок

- Що нам сьогодні найбільше сподобалось робити?

- Що запам'яталось?Що б хотілось ще зробити?

 

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку