Конспект заняття з математики для молодшої групи ЗОЛОТА РИБКА""

Про матеріал
вчити правильно порівнювати рівні і нерівні групи предметів; розуміти і правильно вживати поняття один, багато, стільки-скільки, порівну; закріплювати лічбу в межах двох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів; ознайомити з геометричною фігурою- квадрат методом порівняння його з кругом; формувати вміння обстежувати фігуру тактильно -руховим і зоровим способом; вчити порівнювати предмети за шириною; розвивати довільну увагу, вміння діяти за вказівкою вихователя, виховувати організованість.
Перегляд файлу

Тема:  ЗОЛОТА  РИБКА

Мета: вчити правильно порівнювати рівні і нерівні групи предметів; розуміти і правильно вживати поняття один, багато, стільки-скільки, порівну; закріплювати лічбу в межах двох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів; ознайомити з геометричною фігурою- квадрат методом порівняння його з кругом; формувати вміння обстежувати фігуру тактильно-руховим і зоровим способом; вчити порівнювати предмети за шириною; розвивати довільну увагу, вміння діяти за вказівкою вихователя, виховувати організованість.

Демонстраційний матеріал: рибка, жовті квіти , 2 лілеї,2 рибки, квадрати та круги за кількістю дітей, мішечок; велика й маленька качечки, широкий та вузький струмочки.

Роздавальний матеріал: широкі й вузькі смужки, зайчики.

     Хід заняття

- Жила-була в синій, прозорій річці чарівна маленька рибка. Одного разу завітала вона до дитячого садку.(Вітається)

- Чи хотіли б ви вирушити в подорож на дно річки і розглянути, що там відбувається? Тож давайте перетворимося на рибок а попливемо.

- Що це на річці?(Квіти)

- Якого кольору квіти?(Жовтого)

- Скільки їх? (Багато)

- А це яка квіточка з'явилась? (Біла)

- Це біла лілея. Скільки білих лілей?(Одна)

- Погляньте, ще одна з'явилась біла лілея. Скільки їх тепер?(Усього 2 лілеї).

- Підпливла рибка маленька до білих лілей. Скільки рибок? Чого більше-лілей чи рибок?

- Як перевірити?(Слід поставити лілеї в рядок, а під кожною лілеєю розмістити рибку.)

- Тепер видно, чого більше? Як зробити, щоб квітів і риб було порівну?(Знайти ще одну рибку)

- Тепер риб порівну, або можна сказати, що рибок стільки, скільки й квітів.

Дидактична вправа "Чого "менш"-"більш"

Умова. Прибрати одну рибку, одну квітку. Після цього діти кажуть, чого "більше", "менше", "порівну".

- Попливли рибки на саме дно, сховалися від квітів до самих камінців і дістали камінці.

Діти піднімають круги.

- Якої форми камінці?(Круглої)

- Що вміє робити круг?

- А я знайшла ще багато камінців. Вони теж схожі на круги?(Ні)

Знайомство з квадратом.

- Побіг пальчик по кругу і ну зупиняється, весело йому.(Діти обстежують круг)

- А тепер візьміть квадрат. Біг пальчик і зупинився, побіг далі і знову зупинився, ще побіг і зупинився. Отже, багато, що котитись квадрат зовсім не вміє, падає, бо йому заважають куточки. У квадрата є сторони і кутки, а у круга їх немає.

Дидактична гра "Чарівний мішечок"

Діти витягають геометричну фігуру, називають її.

Рухлива гра "Дій за сигналом"

Вихователь підіймає червоний прапорець-пливуть рибки з круглим камінцем, синій прапорець-пливуть рибки з квадратним камінцем.

- Пограли рибки і випливли на берег річки. А хто їх там зустрічає? Скільки качок? Чи однакові вони за розміром?

- Качкам слід до друзів пливти: великим-широким струмком, маленьким-вузьким.(Порівняння струмків методом накладання)

- Подивіться: зайчики поспішають назустріч качкам.

Робота з роздавальним матеріалом

Зайчики біжать спочатку широкою стежкою, а потім вузькою.

Підсумок

- Чи сподобалась вам подорож річкою?

- А що найбільше запам'яталось?

- Що сподобалось робити?

А зараз час перетворюватись знову на діток і повертатись до дитячого садка.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
2367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку