20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Конспект заняття з математики для молодшої групи "ЧАРІВНА КВІТКА"

Про матеріал
вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставленні запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарне математичні поняття один-багато, закріплювати основні кольори; ввести нові поняття високий-низький; спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактичних ігор-вправ; створити позитивний емоційний настрій; за допомогою спеціально дібраних, багатофункціональних вправ розвивати дрібну моторику, м'язи рук; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.
Перегляд файлу

Тема: ЧАРІВНА  КВІТКА

Мета: вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставленні запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій закріплювати елементарне математичні поняття один-багато, закріплювати основні кольори; ввести нові поняття високий-низький; спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактичних ігор-вправ; створити позитивний емоційний настрій; за допомогою спеціально дібраних, багатофункціональних вправ розвивати дрібну моторику, м'язи рук; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати працелюбність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.

Матеріал: іграшки: лялька, ведмедики, зайчики; 2 макети будиночків; 2 макети ялинок; дрібний збиральний матеріал; кошик; квіти.

    Хід заняття

Діти заходять до групи і знаходять незвичайну гарну квітку.

- Хто ж її загубив? Ми дізнаємося, коли виконаємо умову квітки. Для цього необхідно перетворитись на квіти.

 Діти перетворюються на квіти-виконують пальчикову вправу "Квітка". Після цього чути тихенький стук у двері - заходить лялька Марійка. Каже, що це її квітка. Лялька вітається і знайомиться з дітьми.

 Розповідає, що заблукала, не може знайти свою хатинку. Діти вирішують допомогти ляльці.

 З'являється перша перешкода на шляху - ведмедик наламав гілочок.

- Діти, скільки ведмедик наламав гілочок?(Багато)

- Ми їх будемо збирати в кошик.

- Скільки у нас кошиків?(Один)Зараз нам необхідно взяти по одній гілочці.

- Скільки у Каті, у Стаса, у Віоли?(Одна)Покладіть гілочки в кошик.

- Скільки в кошику гілочок?(Багато)

Подорож триває. Діти заходять у лісочок і бачать 2 ялинки.

- Як називаються дерева?

- Якого кольору в них вбрання? Ялинки-це хазяйки лісц, його господарки. Одна ялинка мама, інша-донька. Де мама, як ви гадаєте? Діти відповідають.

- Чому ви вирішили, що це мама?

Закріплення понять високий-низький.

Показати, яка висока-висока мама ялинка, а донечка-низенька. Діти прощаються з ялинками і вирушають далі.

- Хто там причаївся за пеньочками?(Діти бачать зайчиків і ведмедика)

-  Скільки тут зайчиків? А ведмедиків?

- Від кого ж вони сховалися? Дивіться, як вони тріпочуть вушками. Давайте покажемо, як зайчики тріпочуть вушками.

Виконання пальчикової вправи.

- Як ви гадаєте, кого злякались зайчики?(Лисички)

Розглядання лисички.

- Діти, ми вже так довго подорожуємо, що наші ніжки стомилися і десь заховалися під кущик відпочивати. Давайте їх пошукаємо.

Виконання вправи для розвитку дрібної моторики рук "Шукаємо ніжки, голівку".

- Ніжки знайшлись, відпочили й рушили далі. Де ж Марійчина хатиночка?

Раптом з'являються на галявинці 2 хатинки.

- Які хатинки ви бачите, діти?(Високу, низьку)

- Де висока? Де низька? Яка ж з них Марійчина?

Давайте подзвонимо в цю. Яка це хатинка?(Низька)

Пальчикова вправа "Дзвіночок"

З будиночка з'являються гуси.

Виконання пальчикової вправи- потішки "Гуси"

- А ось друга хатинка. Яка вона? (Висока)

- Ось ця хатинка Марійчина. Марійко, ми знайшли твою хатинку!!!

Лялька радіє. Дякує дітям, танцює з ними таночок.  

 

 

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку