Конспект заняття з математики, логіки, конструювання в молодшій групі на тему: "Весела подорож"

Про матеріал
Виявити рівень знань дітей. Закріпити вміння дітей рахувати в межах 5, розрізняти цифри від 1 до 5, користуючись правильними прийомами і називати числа вказувати по черзі на предмети . Вправляти y порівняннї двох груп предметів, у встановленні рівності між ними. Закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури круг, трикутник, овал, прямокутник, квадрат тa геометричні форми. Активізувити словник дітей низвами геометричних фігур, термінами великий і менший, найменший. Закріпити знання дітей про автомобіль його будову, призначення окремих частин. Вчити конструювати автомобіль з будівельного матеріалу, передаючи всі його частини. Розвивати логічне мислення, паміть, увагу, уяву, зв’язне мовлення дітей. Виховувати старанність , уважність, зосередженість, любов до занять з математики.
Перегляд файлу

 

                 «КЗ «Навчально-реабілітаційний центр»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            

 

 

                                                             Підготувала і    провела

                                        вихователь:

                                                 Поволоцька С.М.

 

 

 

«Весела подорож»

( Конспект заняття з математики, логіки, конструювання )

Meта:
Виявити рівень знань дітей. Закріпити вміння дітей рахувати в межах 5, розрізняти цифри від 1 до 5, користуючись правильними прийомами і називати числа вказувати по черзі на предмети . Вправляти y порівняннї  двох груп предметів, у встановленні рівності між ними. Закріпити вміння розрізняти і називати геометричні фігури круг, трикутник, овал, прямокутник, квадрат тa геометричні форми. Активізувити словник дітей низвами геометричних фігур, термінами великий і менший, найменший. Закріпити знання дітей про автомобіль його будову, призначення окремих частин. Вчити конструювати автомобіль з будівельного матеріалу, передаючи всі його частини.
Розвивати логічне мислення, паміть, увагу, уяву, зв’язне мовлення дітей.
Виховувати старанність , уважність, зосередженість, любов до занять з

математики.
Матеріал: демонстраційний –малюнк з крапок, що складають кораблик,
абомобіль з геомегричних фігур, лист, малюнок квітки з овалів, гра: «Де чий будинок» , гра: « Четвертий зайвий.»
роздатковий матеріал: математичні смужки, плоскі зображення ялинок і грибочків по 5 на кожну дитину, фішки 5 штук, будівельний матеріал,
намальованї струмки з набором служок (довга, коротка, найкоротша),
овальна мозаїка.

                                           

                                                   Хід заняття
1. У нас сьогодні ніби свято.
    Гостей зібралося багато.
    Ану ж на мене подивіться.
    І веселенько посміхніться.
 

    Здрастуйте, гості добрі.

    Ті, хто прийшов до нас
    Наші дітки раді бачити всіх вас.
    Давайте привітасмося до гостей.

Діти – Добрий день.
Викователь –  Діти, чи знаєте ви яке незабаром свято? (мамин день)
- Тому сьогодні ми з вами і поїдемо за подарунками для наших мам.
А на чому ми з вами відправимося у подорож ви відгадаєте самі.
(показую малонок)
- Що тут намальовано?
Щоб дізнатися нам потрібно з’єднати ці крапки між собою.
Кожна крапка позначена окремою цифрою. Це не випадково, пронумеровані
цифри з’єднуємо одну з одною по порядку.
(наприклад: перша цифра - 1, друга – 2 шукаємо на малюнку крапку під №1 і 2
і зʼєднуємо їх ведучи лінію від 1 до 2…)

(Викликаю по 1 дитині, щоб вони у правильній послідовності з’єднали крапки )

- Молодці ! Що ж  у нас вийшло?
Але щоб пройти на борт корабля нам потрібні квитки.
(Видаю дітям квитки із зображенням геометричнихфігур).
- А зараз всі пасажири займають свої місце i корабель вирушить y дорогу.
- Діти, як гуде труба нашого великого корабля ( у - у -у), а як  густиме труба маленького кораблика. (у-у-у) тихше.
2. Ось ми з вами підпливаемо до острова  Загадок .
Цар цього островa повідомив мене про тe,що ми повинні відгадати його загадки
аби мати можливість пропливти далі.
Спробуємо?
Тоді уважно служайте.
          Два кільця, два кінця, посередині гвинтик. (ножиці)
          Плету хлівець на четверо овець, а пятому окремо. (рукавиця)

          Два кільця, три дужки на ніс і за вушка. ( окуляри)
          Скільки сонечок y небі?  (одне)
          Скільки очей y сови ? (двоє)
          Скільки кольорів у світлофора? (три)

          Скільки коліс у машини ? (чотири)

          Скільки пальців на руці? (п’ять)
Молодці, тепер ми можемо подорожувати далі.
- А щоб нам було не сумно пливти, ми з вами трішки пограємося.
3. - На верхню смужну покладіть одну ялинку.
- Скільки ялинок? (1)
Знайдіть цифру, яка позначає число один. Обведіть її пальчиком.
       • Це один чи одиниця дуже тонка, наче спице.
Додайте ще одну ялинку.
- Скільки стало ялинок? (дві)
Знайдіть цифру, що  позначиє число два,  обведіть пальчиком.
      • Це наступна цифра - двійка,
        Довгошия , наче лійка
        Ще й хостом свої метляє ,
        Наче землю підмітає
Додайте ще одну ялинку.

- Скільки ялинок?
Знайдіть цифру, яка позначає число три, обведіть пальчиком.
     • Ось і трійка виступає,
       Таємницю розкриває.

       Глянь на подив дітвори
       З двох карлючок вийде «три».
Додайте ще одну ялиночку.

- Скільки стало ялинок? (чотири)
Знайдіть цифру, яка позначає число чотири, обведіть пальчиком
      • Гострий лікоть у четвірки,
        Як зачепить буде дірка.
Додайте ще одну ялинку.
- Скільки тепер стало ялинок? (п’ять)

Знайдіть цифру, яка позначає число п’ять, обведіть пальчиком
        • Дуже любить танцовать

          На папері цифра п’ять
          Вправо руку простягнула,

          Вліво ніжку повернула.

А тепер на нижню служку покладіть чотири грибочки
- Чого більше ?
- На скільки?
- Як зробити так , щоб стало порівну?
(Діти виконують )
4.  Ой і незчулися, а вже підпливаємо до острова Геометричних фігур.
- Діти, поглянте яка дивна машина?
- А з чого вона складається?
- Які геометри фігури би бачите?
- Скільки тут прямокутників? (1).
- Якого він кольору?
- Скільки тут кругів?(2)
- Якого бони кольору?
- А скільки трикутників?(1)
- Якого він кольору?
- Поглянте, a ось якийсь лист лежить.
І адресований він нам.

(зачитую лист)
У кожного мешканця острова був свій абтомобіль. Але на острів напали розбійники і розламали всі автомобілі,  лишилася лише це сжема.
Aлe жоден із мешканців не може скласти абтомобіль і вони просить y
нас допомоги.
- Ну то що, допоможемо?
5. Діти за поданою схемою конструюють автомобіль з будівельного матеріалу
( під час конструювання  закріпити з дітьми назви будівельного матеріалу:
целіндр, куб, цеглинка, тригранна призма)
У кожного з вас вийшов  симпатичний автомобільчик.
- За вашу допомогу жителі острова Геометричних фігур дарують вам гру,
щоб ви трішки відпочили

6. Фізкультхвилинка ( показую цифрові крапки)
- Стільки раз в долоні плесніть (5)
- Стільки раз ногою тупніть (4)
- Нахиліться стільки раз ( 3)
- І підстрибніть цей же час (2)
- І присядте рівно стільки ( 1)
- Ну й рахунок гра та й тільки.
7. А зараз сідайте на свої місця, наша подорож продосжується.
- Давайте пограємо ще в одну гру.
Гра: «Весела лічба»
(У кожної дитини набір фішок, діти повинни порахувати за допомогою них)
                                      Задачі - загадки
1. Під кущами взовж piки,

    Оселилися жуки:
    Син і донька , батько й мати
    Спробуй всіх порахувати. (4)

2. У Наталки – лялька Оля,
    Плюшевий ведмедик – в Колі,
    Котик y Марійки
    Матрійка у Надійки,

    Коник у Андрійка.
    Скільни іграшок разом? (5)
- Які ви всі молодці . Гарно рахуєте.

8.  Погленте, вже на горизонті видно острів « Сонечок»
Чому він так називається ви догадаєтеся підійшовши до нього.
- Поглянте скільки багато сонечок.
Aлe вони чомусь засмучені.
Який них настрі ? Покажіть.

 (Діти імітують смуток, сльози).
- Діти, a засмучені  сонечка тому, що не можуть знайти свій будиночок.
Гра: «Де чий будинок »
Кожна дитина бере своє сонечко, на крильцех якого є крапочки.

Залежно від кількості крапочок, діти шукають будиночок з відновідною цій
кількості цифрою.
- Сонечка з вашою допомогою знайшли собі будиночки.
- Який y них тепер настрій? Покажіть.

(Діти імітують радість)
9. – Дітки нам час продобжувати подорож.
A щоб веселіше було спробуємо виконати ще одне завдання.
Гра « Четвертий зайвий»
Пропоную розглянути малюнки  і назвати зайвий предмет, пояснити чому,він зайвий.
10. Нарешті ми з вами дісталися до місце призначення.
Саме тут y ткраїні «Квітучій», ви зробите подарунки для мам.
A подарунком будуть ось такі квіти.

(Розглядаемо квітку, зроблену з овальної мозаїки)
-  Діти що це y квіточки? (серцевинка)

-  A це? (пелюстики )
-Якого вони кольору?
- Якої вони форми? ( круг, овал)
- Де в квітки стебло?
- Де листочки?
- Якого вони кольору?
- З яких геометричних фігур вони зроблені? (овали)
- Чи однакового розміру овали з яких  будуть викладені пелюстки  і овали з яких будуть викладені листя і стебло?
- А зараз спробуйте самостійно викласти такі квіти. (Діти викладають).
Молодці! Квіти вийшли гарні.

11.  Тепер нам уже час повертатися додому.
Заплющіть очi i скажіть чарівні слова:
«Крібле, крабле, бум!»
Поверніться навколо себе. Відкрийте очі. Ось ми і вдома.

 

 

1

 

doc
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
1123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку