Музичні ігри , пісні, імпровізаціїї використані на музичному занятті сприяють розвитку музикальності дитини , а також уваги, пам'яті, здатності орієнтуватися в просторі та формують навички спілкування. Цей матеріал Може бути корисний і для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
“Таємниці музичної скриньки”
конспект заняття з музичного виховання з використанням елементів методики Карла Орфа
музичний керівник : Кандибка Л.О.
Мета:
-розвивати у дітей ритмо- динамічні відчуття музики,
-закріплювати уміння елементарного музикування на ложках, дзвіночках, металофоні, барабані,
-формувати навички грати в оркестрі,
-заохочувати проявляти музичну творчість,
-виховувати бережне відношення до музичних інструментів,
- бажання приймати участь у колективному музикуванні .
Хід заняття :
1 частина . Привітання
Музичний керівник: Добрий день , діти, я рада вас бачити і пропоную привітатися за допомогою пісеньки
- Добрий день, малята
Діти: Добрий день
- Добрий день, качата
Діти: кря кря кря
Діти: Бе - бе - бе
Діти : Гав гав гав
Діти: Няв няв няв
-Добрий день, дівчатка .
Діти: добрий день
Діти: добрий день
“Проспівай своє ім’я”
“Мир - Миром” (українська народна пісенька)
- За допомогою хлопків ми можемо проспівати будь яку пісню, давайте спробуємо проспівати знайому нам мирилку “Мир миром” за допомогою хлопків об долоньки, та по колінах сусідів. ( діти розташовуються по колу на підлозі ніжками в середину)
“Варись кашка” ( українська співаночка)
Частина 2 . “Полька” М. Глінка ( елементарне музикування)
Пояснення правил гри на ложках та дзвіночках .
“Гра з барабаном” ( музично - ритмічна гра) (3 повторення)
Діти: Ритм марша - марширувати., швидкий ритм ( майже дроб)- бігіти, уривчастий ритм - підскоки .
“Повільний та швидкий чарівники - музиканти” ( музично- ритмічна гра) ( 3 повторення)
Діти, чарівники - музиканти захотіли побешкетувати і зачарували наш музичний центр і тепер з нього лунає тільки повільна або швидка музика. Мабуть їм дуже хочеться з нами пограти. Давайте з вами будемо рухатись власним танцем прислухаючись до характеру музики.
“Хом’ячок” ( розповідь казки за допомогою шумових інструментів)
Осінню Хом’ячок бігав по полю туди- сюди, сюди - туди без зупину, збирав зернятко собі на зиму.
( стук пальчиків по коробці)
І ось нарешті стали падати білі пухнасті сніжинки. Прийшла зима
( металофон)
Сніжинки покрили землю ковдрою і на ній виднілися сліди Хом’ячка
(трикутник)
Хомячок почув як хрустить сніг
( хруст папіру)
То була Лисичка, вона слідкувала за хом’ячком. Хом’ячок заховався в свою нірку.Там було багато їжі
(ДЕРЕВ’ЯНІ ЛОЖКИ)
Хом’ячок гриз зернятка
( проводим паличкою по дерев’яному гребінцю)
Робив собі затишне тепле гніздечко
( шурхіт пакетом)
Любив гризти горішки
( проводимо паличкою по гофрованому картону)
А в полі дув холодний зимовий вітер
( подути в пластикову бутилку)
Але Хом’ячку було затишно і тепло у своїй нірці
( металофон)
Частина 3 . Закріплення
Елементарне музикування сучасних ритмів “Despasito”
- Діти, ви знаєте, що чим більше в оркестрі грає різних музичних інструментів, тим краще і емоційніше виходить музика. Візьміть собі інструменти які подобаються найбільше. і в нас вийде чудова композиція . Діти грають кожен куплет по черзі , використовуючи ложки, маракаси, трикутники, рубель, дзвіночки., барабани. Останній куплет грають всі разом.
Частина 4 . Підведення підсумків
Наше заняття підходить до кінці, ви- молодці, дуже красиву і гарну музику створювали. Розкажіть мені, чого ви сьогодні навчилися, що сподобалося вам найбільше ?