Конспект заняття з музичного виховання для різновікової групи ЗДО "Таємниця музичної скриньки"

Про матеріал

Музичні ігри , пісні, імпровізаціїї використані на музичному занятті сприяють розвитку музикальності дитини , а також уваги, пам'яті, здатності орієнтуватися в просторі та формують навички спілкування. Цей матеріал Може бути корисний і для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

“Таємниці музичної скриньки”

конспект заняття з музичного виховання з використанням елементів методики Карла Орфа

музичний керівник : Кандибка Л.О.

Мета:
-розвивати у дітей ритмо- динамічні відчуття музики,

-закріплювати уміння елементарного музикування на ложках, дзвіночках, металофоні, барабані,

-формувати навички грати в оркестрі,  

-заохочувати проявляти музичну творчість,

-виховувати бережне відношення до музичних інструментів,

- бажання приймати участь у колективному музикуванні .

Хід заняття :

1 частина . Привітання
Музичний керівник: Добрий день , діти, я рада вас бачити і пропоную привітатися за допомогою пісеньки
- Добрий день, малята
Діти: Добрий день
- Добрий день, качата
Діти: кря кря кря

  • Добрий день, овечки.

Діти: Бе - бе  - бе

  • Добрий день, собачки.

Діти : Гав гав гав

  • Добрий день , кицюні.

Діти: Няв няв няв

-Добрий день, дівчатка .

Діти: добрий день

  • Добрий день , Хлоп’ята

Діти: добрий день

  • Добрий день всі разом .
    Діти : Добрий день

 

https://2.bp.blogspot.com/-j4Hpr_Q6w_M/Whcm7C0fpCI/AAAAAAAAB1s/hF5xvpDp0qcI6RSoKzseHliuSZOFtfTRgCLcBGAs/s640/DSCN5643.JPG

 

“Проспівай своє ім’я”

  • Ми з вами дуже весело і доброзичливо привіталися і  я хочу розповісти вам один секрет. Ви знаєте, що наше тіло є нашим музичним інструментом, за допомогою ротика ми можемо співати, руками плескати, ногами тупотіти і наше тіло це той музичний інструмент , який завжди з нами. Тож  давайте познайомимось і кожен проспіває своє ім’я та  буде підігрувати за допомогою різноманітних хлопків руками.  

“Мир - Миром” (українська народна пісенька)
- За допомогою хлопків ми можемо проспівати будь яку пісню, давайте спробуємо проспівати  знайому нам мирилку “Мир миром” за допомогою хлопків об долоньки, та  по колінах сусідів.  ( діти розташовуються по колу на підлозі  ніжками в середину)

“Варись кашка” ( українська співаночка)

  • Сьогодні в нашому занятті нам будуть допомагати не тільки руки, ротики та ніжки, а ще різні предмети. За допомогою дерев’яної ступки ми з вами по черзі “Зваримо кашку”.  ( кожна дитина співає по куплету і відстукує ритм ложкою по дерев’яній ступці)

Частина 2 .  “Полька”  М. Глінка ( елементарне музикування)

Пояснення правил гри на ложках та дзвіночках .

  • Діти, подивіться яка гарна коробка, на ній щось намальовано.
    Діти: це музичні знаки.  ( розповідають які знаки вони  знають)
  • А в середині коробки музичні інструменти, чого більше всього? ( дерев’яних ложок та дзвіночків) Давайте зараз з ними пограємо. Коли грають багато музикантів - це - оркестр. І ми з вами станемо оркестром. Керує оркестром - диригент. Сьогодні я покажу вам як це бути диригентом, а потім кожен з вас спробує керувати оркестром. візьміть інструменти і уважно дивіться на мої підказки руками. Я буду показувати вам темп, та коли вступати кожному інструменту.
    Давайте спочатку спробуємо ( по черзі “диригент” показує коли грають на ложках, та дзвіночках) . Потім за допомогою фонограми  виконують“Полька” М. Глінки  

 

https://4.bp.blogspot.com/-FDsFNHJhykQ/WhcnS6pWI6I/AAAAAAAAB1w/QyL-ln_vhfoQ5qaA4asw-HDCkdLsHFkiQCLcBGAs/s640/DSCN5652.JPG

 

“Гра з барабаном” ( музично - ритмічна гра)  (3 повторення)

  • Діти, подивіться, в нашій музичній коробці  засумував барабан. Він хоче з вами погратись.  Давайте послухаємо, що він каже і як нам під його музику рухатись.

Діти:  Ритм марша - марширувати., швидкий ритм ( майже дроб)- бігіти,  уривчастий ритм - підскоки .

“Повільний та швидкий чарівники - музиканти” ( музично- ритмічна гра)  ( 3 повторення)

Діти,  чарівники - музиканти захотіли побешкетувати і зачарували наш музичний центр і тепер з нього лунає тільки повільна або швидка музика. Мабуть їм дуже хочеться з нами пограти.  Давайте з вами будемо рухатись власним танцем прислухаючись до характеру музики.

 

https://4.bp.blogspot.com/-FMQKEA2_xSU/Whcedh-4ajI/AAAAAAAAB00/dWNEw69n8volPrt6D-LSgqAubO3oJdXgQCEwYBhgL/s640/PB210021.JPG

 

https://1.bp.blogspot.com/-B0cm9X_FcL0/WhcnqeRZ0VI/AAAAAAAAB14/i4TvVB194LkA8VYq1NRmHIOwYlrd6Fh1wCLcBGAs/s640/PB210019.JPG

 

“Хом’ячок” ( розповідь казки за допомогою шумових інструментів)

Осінню Хом’ячок бігав по полю туди- сюди, сюди - туди  без зупину, збирав зернятко собі на зиму.

( стук пальчиків по коробці)

І ось нарешті стали падати білі пухнасті сніжинки. Прийшла зима

( металофон)

Сніжинки покрили землю ковдрою і на ній виднілися сліди Хом’ячка

(трикутник)

Хомячок почув як хрустить сніг

( хруст папіру)

То була Лисичка, вона слідкувала за хом’ячком. Хом’ячок заховався в свою нірку.Там було багато їжі

(ДЕРЕВ’ЯНІ ЛОЖКИ)

Хом’ячок гриз зернятка

( проводим паличкою по дерев’яному гребінцю)

Робив собі затишне тепле гніздечко

( шурхіт пакетом)

Любив гризти горішки

( проводимо паличкою по гофрованому картону)

А в полі дув холодний зимовий вітер

( подути в пластикову бутилку)

Але Хом’ячку було затишно і тепло у своїй нірці

( металофон)

https://4.bp.blogspot.com/-d10wrOBH59k/WhcoFQl5PFI/AAAAAAAAB2A/ZWI6lB50YIQIxOquoLfD9_74BgqKswmiwCLcBGAs/s640/DSCN5657.JPG

 

Частина 3 . Закріплення
Елементарне музикування сучасних ритмів “Despasito”
- Діти,  ви знаєте, що чим більше в оркестрі грає різних музичних інструментів, тим краще і емоційніше виходить музика.  Візьміть собі інструменти  які подобаються найбільше. і в нас вийде чудова композиція .  Діти грають кожен куплет по черзі , використовуючи ложки, маракаси, трикутники, рубель, дзвіночки., барабани. Останній куплет грають всі разом.

Частина 4 . Підведення підсумків

 

Наше заняття підходить до кінці, ви- молодці,  дуже красиву і гарну музику створювали. Розкажіть мені, чого ви сьогодні навчилися, що сподобалося вам найбільше ?

 

docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
11810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку