Конспект заняття з образотворчого мистецтва

Про матеріал
:Познайомити дітей із способом розфарбовування фарбами,не виходячи за контури(слід сонечка).Закріпити вміння малювати округлі форми, техніка «пркладування» (слід зайчика).Вправляти в ліпленні предметів круглої форми прийомом розкатування пластиліну круговими рухами між долоньками(яблука для ведмедика).Розвивати естетичне сприйняття,творчу уяву,фантазію. Виховувати охайність,повагу один до одного.
Перегляд файлу

Комунальна установа

 Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття з образотворчого мистецтва для молодшої групи на тему  « Маленьке свято»

 

 

                                                                  Вихователь : Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:Познайомити дітей із способом розфарбовування фарбами,не виходячи за контури(слід сонечка).Закріпити вміння малювати округлі форми, техніка «пркладування» (слід зайчика).Вправляти в ліпленні предметів круглої форми прийомом розкатування пластиліну круговими рухами між долоньками(яблука для ведмедика).Розвивати естетичне сприйняття,творчу уяву,фантазію. Виховувати охайність,повагу один до одного.

Матеріал:Аркуші паперу, фарба “гуаш” жовтого та синього кольору,пензлики,вода,серветки,дошки для пластиліну,гілочки для яблук,іграшки:зайчик,ведмедик,Декорація:намальоване сонечко та хмарка,справжні яблука,запис веселої музики.

Хід заняття:На підлозі розкладені аркуші паперу,розташоване обладнання. Дітям пропонується роздивитися сонечко,яке прилетіло з неба в гості до малят. Діти уважно розглядають. Вірш:

                              Сонечко проміньчасте в гості прилетіло

                            І сріблясте світло в групі засвітило

                          Сонечко-Сонечко,ти нам посвіти

                        Промінці яскраві малятам подари.

Вихователь пояснює дітям,що сонечко радіє,бо незабаром прийде літо. Д/гра ”Сонечко та дощик”. Діти помічають,що сонечко раптом зникло,його затулила хмарка. Діти роздивляються хмарку. Вихователь пропонує дітям намалювати слід,який залишило сонечко. Показати,як пензлик бігає по доріжці,залишаючи слід сонечка-жовтий кружечок. Зафарбувати його.

Вихователь помічає,що діти так старанно малювали,що хмарка улетіла. ”Подивіться на яскраве сонечко. Покажіть йому свої малюнки. Сонечку дуже подобається,воно помітило,що його слід схожий на сонячних зайчат”.

З;являється зайчик,який почув,що його кличуть діти.Діти роздивляються зайчика,грають з ним в гру ”Зайчик сіренький”

Вихователь пропонує дітям намалювати слід зайчика,який пострибав додому в ліс. Показати,як можна намалювати слід за допомогою способу “прикладування” пензлика до паперу.

З;являється ведмедик. Діти уважно роздивляються його. Вихователь пояснює,що ведмедик вже прокинувся після зимової сплячки і, почувши,що у нас тут весело,завітав у дитячий садок. ”Але ведмедик чомусь сумний.  Мабуть він  зголоднів,дуже хоче їсти. Дуже довго спав ведмедик. ”Запропонувати дітям зліпити для ведмедика яблучко з пластиліну. Показати спосіб ліплення.

Ведмедик дякує дітям за яблучка .Збираються разом ведмедик,зайчик,сонечко і хмарка,дякують дітям за допомогу,танцюють під веселу музику.

Ведмедик пригощає дітей справжніми яблучками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 травня 2019
Переглядів
3456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку