Комунальна установа
Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа I ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області
Інтегроване заняття з образотворчого мистецтва для молодшої групи на тему « Маленьке свято»
Вихователь : Варавіна Наталія Іллівна
Мета:Познайомити дітей із способом розфарбовування фарбами,не виходячи за контури(слід сонечка).Закріпити вміння малювати округлі форми, техніка «пркладування» (слід зайчика).Вправляти в ліпленні предметів круглої форми прийомом розкатування пластиліну круговими рухами між долоньками(яблука для ведмедика).Розвивати естетичне сприйняття,творчу уяву,фантазію. Виховувати охайність,повагу один до одного.
Матеріал:Аркуші паперу, фарба “гуаш” жовтого та синього кольору,пензлики,вода,серветки,дошки для пластиліну,гілочки для яблук,іграшки:зайчик,ведмедик,Декорація:намальоване сонечко та хмарка,справжні яблука,запис веселої музики.
Хід заняття:На підлозі розкладені аркуші паперу,розташоване обладнання. Дітям пропонується роздивитися сонечко,яке прилетіло з неба в гості до малят. Діти уважно розглядають. Вірш:
Сонечко проміньчасте в гості прилетіло
І сріблясте світло в групі засвітило
Сонечко-Сонечко,ти нам посвіти
Промінці яскраві малятам подари.
Вихователь пояснює дітям,що сонечко радіє,бо незабаром прийде літо. Д/гра ”Сонечко та дощик”. Діти помічають,що сонечко раптом зникло,його затулила хмарка. Діти роздивляються хмарку. Вихователь пропонує дітям намалювати слід,який залишило сонечко. Показати,як пензлик бігає по доріжці,залишаючи слід сонечка-жовтий кружечок. Зафарбувати його.
Вихователь помічає,що діти так старанно малювали,що хмарка улетіла. ”Подивіться на яскраве сонечко. Покажіть йому свої малюнки. Сонечку дуже подобається,воно помітило,що його слід схожий на сонячних зайчат”.
З;являється зайчик,який почув,що його кличуть діти.Діти роздивляються зайчика,грають з ним в гру ”Зайчик сіренький”
Вихователь пропонує дітям намалювати слід зайчика,який пострибав додому в ліс. Показати,як можна намалювати слід за допомогою способу “прикладування” пензлика до паперу.
З;являється ведмедик. Діти уважно роздивляються його. Вихователь пояснює,що ведмедик вже прокинувся після зимової сплячки і, почувши,що у нас тут весело,завітав у дитячий садок. ”Але ведмедик чомусь сумний. Мабуть він зголоднів,дуже хоче їсти. Дуже довго спав ведмедик. ”Запропонувати дітям зліпити для ведмедика яблучко з пластиліну. Показати спосіб ліплення.
Ведмедик дякує дітям за яблучка .Збираються разом ведмедик,зайчик,сонечко і хмарка,дякують дітям за допомогу,танцюють під веселу музику.
Ведмедик пригощає дітей справжніми яблучками.