Інтелектуально - ігрова програма "Веселі художники"

Про матеріал
Інтелектуально - ігрова програма "Веселі художники", розрахована на дітей 8-12 років, що займаються у гуртку образотворчого мистецтва
Перегляд файлу

Центр творчості дітей та юнацтва

Прилуцької міської ради Чернігівської області

 

 

 

 

Сценарій відкритого

виховного заходу

«Веселі художники»

(Ігрова програма)

Картинки по запросу художники малюнок 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

керівник гуртків

«Сувеніри», «Фантазія»

Волик А.О.

 

м. Прилуки, 2018 р.

Тема: Ігрова програма «Веселі художники»

Мета: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення; активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію.

Дата проведення: 07.12.2018

Місце проведення: каб.№26

Час: 15.30

Учасники: вихованці гуртків «Сувеніри» та «Фантазія»

Вік учасників: 7-11 років

Обладнання:

для 2 завдання: для кожної команди: ілюстрації невеликого формату картин художника В. Васнецова «Три богатирі», «Спляча царівна», Сандро Боттічеллі «Весна», Йоганн – Петер Газенклевер «Сцена в художній майстерні»;

для 3 завдання: для кожної команди: картки з назвами тварин, аркуші формату А 5, фломастери, пов'язка на очі;

для 4 завдання: для кожної команди: 2 аркуша з зображеннями, фломастери;

для 5 завдання: для кожної команди: два пазли, 2 стенди, двосторонній скотч;

для 6 завдання: - підготовлені заздалегідь картки з текстом прикріплені на дошці так, щоб текст не було видно. Кількість карток дорівнює кількості учасників команди.

 

Хід заходу:

І. Організаційна частина.

 

ІІ. Основна частина.

 

Добрий день вам, добрі люди!
Хай вам щастя-доля буде,
Не на день і не на рік,
А на довгий-довгий вік!

 

  • Доброго дня, шановні гості! Ми раді вітати вас на нашому святі — «Веселі художники»

Як сказав відомий художник Пабло Пікассо "Художник – людина, яка пише те, що можна продати. А хороший художник – людина, яка продає те, що пише".

Роботі художника сприяють такі риси характеру як: творчі здібності, візуальна пам'ять, самобутнє бачення світу, умілі руки, точність, послідовність, логічне мислення і готовність до навчання.

І зараз ми дізнаємося які риси характеру художника вам притаманні.

(Учасники ігрової програми діляться на команди учасників, обирають капітанів та називають свої команди.)

 

 

 

Завдання № 1 «Вгадай професію»

Існує безліч різноманітних професій, всі вони цікаві та потрібні і зараз вам пропонується вгадати професію. На мультимедійній дошці один за одним будуть з’являються картинки із зображенням атрибутики певної професії.

Команди по черзі дають відповіді, за кожну правильну відповідь - отримують по 1 балу. Всього на кожну команду розраховано по 9 професій.

1 команда

2 команда

поліцейський

кухар

суддя

вчитель

пожежник

продавець

лікар

будівельник

співак

садівник

художник

таксист

програміст

прибиральник

моряк

космонавт

електрик

швачка

 

Сьогодні ми з вами спробуємо професію «художник».

 

Завдання №2 «Жива картина»

Команди повинні по ілюстрації зобразити «живу картину». Кожній команді виділяється 10 секунд для того, щоб запам’ятати, як на картині зображені персонажі і відповідно до цього зобразити «живу картину». Скільки персонажів зображено на ілюстрації – стільки ж і відбирається учасників команди.

Команди виконують завдання по черзі.

 

Командам видаються (показуються) ілюстрації відомих картин:

В. Васнецов «Три богатирі», «Спляча царівна»;

Сандро Боттічеллі «Весна», Йоганн – Петер Газенклевер «Сцена в художній майстерні».

 

1 команда

2 команда

«Три богатирі»

«Спляча царівна»

«Весна»

«Сцена в художній майстерні»

 

Правильність та точність повторення зображувального оцінює журі (від 1 до 5 балів).

 

Завдання №3 «Намалюй тварину»

Кожній команді видаються картки з назвами тварин. Всі учасники команди по черзі з закритими очима повинні намалювати запропоновану тварину. Перемогу здобуде команда, яка швидше та якісніше зобразить тварини.

 

 

1 команда

2 команда

собака

собака

кішка

кішка

слон

слон

метелик

метелик

змія

змія

зайчик

зайчик

корова

корова

жираф

жираф

равлик

равлик

риба

риба

 

Журі оцінює максимальну схожість намальованих тварин. Завдання оцінюється від 1 до 3 балів.

 

Завдання №4 «Знайди відмінності»

Зараз перед Вами прекрасна можливість перевірити свою уважність.

Командам видають по аркушу паперу, якій поділений на дві частини з зображеннями, які на перший погляд нічим не відрізняються один від одного. Однак, якщо розглянути уважніше, то можна виявити відсутність деяких деталей на одній з картин. Отже, ваше завдання – уважно розглянути обидва зображення та знайти між ними відмінності. Додаток 1. Додаток 2.

На виконання завдання дається 2 хвилини. Хто з команд першим виконає завдання – отримує 5 балів. Якщо в установлений час жодна з команд не віднайшла всі відмінності, журі оцінює кожну команду в залежності з максимальною кількістю знайдених відмінностей (від 1 до 4 балів).

 

Завдання №5 «Збери пазли»

Кожній команді видають набір пазлів, якій потрібно скласти за 3 хвилини та приклеїти двостороннім скотчем до стенду. Додаток 3. Додаток 4.

1 команда

2 команда

 Зображення №1

 Зображення №2

 

Журі оцінює кожну команду балами від 1 до 5, в залежності від швидкості та точності виконання.

 

Завдання №6 «Дай відповідь на запитання»

Індивідуальний конкурс.

На дошці прикріплені картки з питаннями так, щоб не було видно текст. Кожен учасник команди підходить і вибирає одну картку, читає питання і дає відповідь. За правильну відповідь кожен учасник отримує 1 бал.

 

Питання і відповіді

1 команда

1. Біла фарба - хроматична або ахроматична? (ахроматична)

2. Які основні кольори ти знаєш? (червоний, жовтий, синій)

3. Невелика деревина,

    Із графіту середина,

    Всім потрібна, щоб писати,

    Щоб картини малювати (Олівець)

4. Синя фарба - холодна чи тепла? (холодна)

5. До хроматичних кольорів належать? (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, голубий)

6. Які кольори розташовані у спектральному колі один навпроти одного? (Контрастні)

7. Об’єднання художніх елементів у єдине ціле, що становить художній твір – це … (композиція)

8. Які кольори називають холодними? (Кольори, що нагадують про холод, сніг. До них відносяться синій, блакитний, синьо зелений, синьо-фіолетовий.)

9. Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили... (Пейзаж)

10. До графічних матеріалів ми відносимо … (вугілля, воскові та графітні олівці, пастель, маркери, фломастери, гелеві ручки)

2 команда

1. Чорна фарба - хроматична або ахроматична? (ахроматична)

2. Червона фарба - холодна або тепла (тепла)

3.Які кольори називають похідними? (оранжевий, зелений, фіолетовий)

4. Що таке спектральне коло? (Кольори веселки, розташовані по колу.)

5. Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

6.Які три жанри живопису тобі відомі? (натюрморт, пейзаж, портрет)

7. Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть? (Натюрморт)

8. До ахроматичних кольорів належать? (чорний, сірий, білий)

9. Хто з відомих художників намалював картину Мо́на Ліза (Джоконда)? (Леонардо да Вінчі)

10. Які кольори називають теплими? (Кольори, у яких переважають відтінки жовтого, червоного, оранжевого.)

 

ІІІ. Підсумок заходу

Ну що ж, будемо підбивати підсумки. Можливо в майбутньому хтось з вас стане відомим художником і з посмішкою буде згадувати наших сьогоднішніх «Веселих художників». (Журі оголошує переможця. Всі учасники отримують подяки та подарунки)

Додаток 1                                                              Додаток 2

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

docx
Додано
21 травня 2019
Переглядів
1694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку