Конспект заняття з пізнавального розвитку для дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал
Щоб сформувати у дітей шести – семи років особистісний зріст, тобто вікову компетентність, потрібно організувати роботу таким чином, щоб забезпечити прояв індивідуальності, ініціативності, самостійності, творчості, умінні нестандартно мислити, знаходити нетрадиційні шляхи розв’язання задач, бачити цілий спектр рішень та прогнозувати їх наслідки. І, як найголовніший аспект засвоєння основних еталонних математичних понять, і обов’язково навчити користуватися знаннями в грі та в повсякденному житті.
Перегляд файлу

Конспект заняття з пізнавального розвитку для дітей старшого дошкільного віку

 

Тема: Гра   подорож

 

Мета:

  • сприяти урізноманітненню ігрових зв’язків, стимулювати розвиток творчих розв’язок в ігрових комбінаціях;
  •  виховувати вольові риси характеру: наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність, самооцінку.

Освітні завдання:

  • розвивати пізнавальні здібності дітей, вміти використовувати надбані знання під час гри, в побуті;
  • цілеспрямовано розвивати пізнавальні процеси за допомогою вправ, завдань, розв’язань логічних задач та самостійного складання головоломок.

Розвиваючі завдання:

вправляти в умінні обґрунтовувати власні погляди.

Методичні прийоми:

  • запитання;
  • завдання;
  • інструкції;
  • ігри.

 

Попередня робота:

  • усна лічба з завданнями,
  • вирішення задач,
  • робота з геометричними формами.

Обладнання:

  • таблиці парусів,
  • схеми пароплавів,
  • стрічки з м’ячиками,
  • матеріал для складання головоломок,
  • готові форми листочків, папір.

Хід гри –подорожі                                                                                                       Вже Василь сигнал нам дав

Працювати час настав,

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте!

1 завдання

Хто назве, яка форма ховається між крапками? Вийшли гарні  пароплави. Хочете ними помандрувати? Відправляємось у путь? З собою візьмемо тільки одноцифрові числа. Ой, що там за стук? Це, мабуть, пірати нападають на наш пароплав.

 

2 завдання                                                                                                                       Гра «Ловимо оплесками тільки одноцифрові числа» :

7,  5,  10,  3,  1,  12, 9,  11,  20, 4,  6,

Далі по черзі лічимо від 1 до 20 і хором навпаки від 20 до 1.

3 завдання                                                                                                                          На пароплаві штурвалом гарно керуємо. Цікавий маршрут вибираємо. Вірно числа додаємо, щоб пароплав йшов вірним курсом.

 

4 завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 завдання                                                                                                                          Щоб пароплав краще плив, треба додати ще парусів. Які ж геометричні форми можна вгадати в парусах?

6 завдання                                                                                                                         І ще є один чарівний парус. Якщо всі трикутники знайдемо і перелічимо, він виведе пароплав на відпочинок.

 

Фізкульт-хвилинка «Україна»                                                                       Відпочиваємо та пограємо.

 

7 завдання                                                                                                                     Треба знайти, яка фігура відрізняється?

 

 

 

 

Зафарбуємо всі однакові м’ячики трьома фарбами і кожен по іншому та з’ясуємо скільки ж  можна ще замалювати в такий спосіб м’ячиків.

 

8 завдання                                                                                                                    

Доки малювали Василько не лінувався, а вирішував «Логічні задачі» і зараз просить йому допомогти.

1.Мама купила 1 десяток яблук і 2 зошити. Скільки купила мама яблук?

2.Стоїть в полі дуб. На дубі 3 гілки. На кожній по 3 яблука. Скільки всього виросло яблук?

3.Сашко і Андрійко зробили змія і кораблик. Що зробив Сашко, якщо він не робив кораблик?

На мій телефон надійшла SMS. Діти старшої групи з нашої подорожі просять привезти подарунки. Щоб ви запропонували?  Всі згодні зробити в дарунок головоломки?

  По закінченню роботи виберіть символ свого настрою з яким ви працювали під час подорожі – смайлик чи  хмаринку.

docx
Додано
8 березня 2019
Переглядів
2422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку