Конспект заняття з пізнавального розвитку для дітей старшого дошкільного віку
Тема: Гра подорож
Мета:
Освітні завдання:
Розвиваючі завдання:
вправляти в умінні обґрунтовувати власні погляди.
Методичні прийоми:
Попередня робота:
Обладнання:
Хід гри –подорожі Вже Василь сигнал нам дав
Працювати час настав,
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте!
1 завдання
Хто назве, яка форма ховається між крапками? Вийшли гарні пароплави. Хочете ними помандрувати? Відправляємось у путь? З собою візьмемо тільки одноцифрові числа. Ой, що там за стук? Це, мабуть, пірати нападають на наш пароплав.
2 завдання Гра «Ловимо оплесками тільки одноцифрові числа» :
7, 5, 10, 3, 1, 12, 9, 11, 20, 4, 6,
Далі по черзі лічимо від 1 до 20 і хором навпаки від 20 до 1.
3 завдання На пароплаві штурвалом гарно керуємо. Цікавий маршрут вибираємо. Вірно числа додаємо, щоб пароплав йшов вірним курсом.
4 завдання
5 завдання Щоб пароплав краще плив, треба додати ще парусів. Які ж геометричні форми можна вгадати в парусах?
6 завдання І ще є один чарівний парус. Якщо всі трикутники знайдемо і перелічимо, він виведе пароплав на відпочинок.
Фізкульт-хвилинка «Україна» Відпочиваємо та пограємо.
7 завдання Треба знайти, яка фігура відрізняється?
Зафарбуємо всі однакові м’ячики трьома фарбами і кожен по іншому та з’ясуємо скільки ж можна ще замалювати в такий спосіб м’ячиків.
8 завдання
Доки малювали Василько не лінувався, а вирішував «Логічні задачі» і зараз просить йому допомогти.
1.Мама купила 1 десяток яблук і 2 зошити. Скільки купила мама яблук?
2.Стоїть в полі дуб. На дубі 3 гілки. На кожній по 3 яблука. Скільки всього виросло яблук?
3.Сашко і Андрійко зробили змія і кораблик. Що зробив Сашко, якщо він не робив кораблик?
На мій телефон надійшла SMS. Діти старшої групи з нашої подорожі просять привезти подарунки. Щоб ви запропонували? Всі згодні зробити в дарунок головоломки?
По закінченню роботи виберіть символ свого настрою з яким ви працювали під час подорожі – смайлик чи хмаринку.