Заняття на тему : " Я в біду не попаду"

Про матеріал
На основі лялькової вистави показати дітям, яку небезпеку для здоров`я людини несуть ігри з гострими та гарячими предметами. Виховувати правила безпечної поведінки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

на тему: «Я В БІДУ НЕ ПОПАДУ»

 

Середня група

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Бородієнко Н.І.

 

 

 

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети, які можуть стати причинами ушкодження здоров’я. вчити бути уважними, обережними. Розвивати зв’язне мовлення, мислення. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: вірші, загадки, олівці, дидактичні ігри, «Чарівні крапочки».

ПЛАН:

  1. Лялькова вистава

Мишенята співають:

Верть: Слухай, Круть, давай приготуємо чай і разом із півником повечеряємо?

Круть: Добре, включимо газову плиту, щоб чайник нагрівся.

Верть: Так, чайник гріється, я буду нарізати хліб і готувати бутерброди.

Круть: Ні – буду різати!

Верть: Я це буду робити!

Верть: ой-ой-ой (порізав лапку) (чайник закипів)

Круть: Піду зніму чайник. Ой-ой-ой. (мишенята пищать)

Вихователь: Ой лишенько, що тут сталося?

Верть: Я порізав лапку!

Круть: Я опік лапку!

Вихователь: Не пищіть, я зараз вам допоможу! Буду вас лікувати. Тільки візьму аптечку. Верть, давай  лапку, я замажу її йодом і зав’яжу бинт, а твій опік, Круть, я помажу маззю.

Верть і Круть: А давай нам  усі ліки, щоб швидше одужати!

Вихователь: Ні, ліки вживати всі разом не можна! І брати їх без дозволу теж не можна! Якщо так зробити, то можна отруїтися і потрапити до лікарні. А розумієте, чому з вами сталася біда, тоді сідайте, уважно слухайте і запам’ятовуйте!

Запитання:

  • Чому з мишенятами сталося лихо? (сперечалися, не були обережними)
  • Як їм треба було поводитися? (акуратно, не бавитися на кухні, тощо)
  • Які предмети можуть зашкодити нашому здоров’ю? (виделка, ніж, кнопка, праска, цвях, гаряча каструля, тощо)

 

  1. Загадки про небезпечні предмети

Тато може їм голитися,

Хлопчик має ним дивитись,

Бо воно таке гострюще –

Може вразити болюче (Лезо)

 

 

Гостра, довга та струнка

В швачки у руках прудка,

По сорочці пробіжить

І проляже шовчик вмить. (Голка)

 

В простирадлі теплохід

В зморшках прокладає хід

Дуже дно його гаряче

Не торкайся, будь обачний (Праска)

 

Із кінця колодка

На кінці гостре (Ніж)

 

Запитання:

  • Чи можна гратися цими предметами?
  • Чому?
  • Як назвати їх одним словом? (небезпечні)
  • Де повинні знаходитись небезпечні предмети? (Ліки, ножі, виделки, ножиці)
  • Як ви користуєтесь ножом та виделкою?
  • Як ви користуєтесь ножицями під час аплікації?
  • А де повинна знаходитись голка, розповість Даша (вірш)
  • Чи можна дітям самостійно ставити чайник, каструлю на газову плиту? Чому?

Діти, якщо правильно користуватись небезпечними предметами, вони стануть нам друзями, якщо бути необережними, гратися ними – то ворогами.

  1. Вірші про правила безпечної поведінки.

 

Шию ляльці я спідничку

Ще й кофтинку невеличку

Де ж я голку загубила?

Наче в подушку встромила

Мою загадку подужай

Де тримають голку друже?

 

Щоб уникнути біди, усе на місце поклади

Ніж, виделка – у шухлядку

Голки теж тримай в порядку

Прибери зі столу шило, лихо щоб не поробило

Заховай всі зайві речі, будеш ти тоді в безпеці

 

 

  1. Фізична хвилинка

Гра «Так – ні так»

Я читаю ситуацію, якщо діти згодні, повинні казати ТАК чи НІ і чому.

  • Мама прасує білизну, маленький син бавиться біля гарячої праски
  • Бабуся в’яже шапочку, онука сидить поряд, допомагає розкручувати моток з нитками
  • Тато разом із сином майструють годівницю. Хлопчик без дозволу взяв молоток і цвях.

 

Гра «Не помились»

Розкладіть карти перед собою, на верхню лінійку викладіть предмети, якими можна наколотися (порізатися), на середню опектися, на нижню – отруїтися.

 

Гра «Чарівні крапочки»

 

З’єднайте крапочки і назвіть, який небезпечний предмет заховався за ним.

 

Гра «Доскажи словечко»

В хаті гострі ножи

На паличку … поклади

Якщо ножиці дістав

Поклади туди де взяв

Та голки не розкидай

А в голенницю … встромляй

Правила пам’ятай

Кожен день їх повторяй

І тоді здорові всі

Будуть пальчики твої.

 

Запитання: діти, про які предмети ми сьогодні вели розмову (небезпечні)?

docx
Додано
9 березня 2019
Переглядів
4247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку