КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
на тему: «Я В БІДУ НЕ ПОПАДУ»
Середня група
Вихователь: Бородієнко Н.І.
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про небезпечні предмети, які можуть стати причинами ушкодження здоров’я. вчити бути уважними, обережними. Розвивати зв’язне мовлення, мислення. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Матеріал: вірші, загадки, олівці, дидактичні ігри, «Чарівні крапочки».
ПЛАН:
Мишенята співають:
Верть: Слухай, Круть, давай приготуємо чай і разом із півником повечеряємо?
Круть: Добре, включимо газову плиту, щоб чайник нагрівся.
Верть: Так, чайник гріється, я буду нарізати хліб і готувати бутерброди.
Круть: Ні – буду різати!
Верть: Я це буду робити!
Верть: ой-ой-ой (порізав лапку) (чайник закипів)
Круть: Піду зніму чайник. Ой-ой-ой. (мишенята пищать)
Вихователь: Ой лишенько, що тут сталося?
Верть: Я порізав лапку!
Круть: Я опік лапку!
Вихователь: Не пищіть, я зараз вам допоможу! Буду вас лікувати. Тільки візьму аптечку. Верть, давай лапку, я замажу її йодом і зав’яжу бинт, а твій опік, Круть, я помажу маззю.
Верть і Круть: А давай нам усі ліки, щоб швидше одужати!
Вихователь: Ні, ліки вживати всі разом не можна! І брати їх без дозволу теж не можна! Якщо так зробити, то можна отруїтися і потрапити до лікарні. А розумієте, чому з вами сталася біда, тоді сідайте, уважно слухайте і запам’ятовуйте!
Запитання:
Тато може їм голитися,
Хлопчик має ним дивитись,
Бо воно таке гострюще –
Може вразити болюче (Лезо)
Гостра, довга та струнка
В швачки у руках прудка,
По сорочці пробіжить
І проляже шовчик вмить. (Голка)
В простирадлі теплохід
В зморшках прокладає хід
Дуже дно його гаряче
Не торкайся, будь обачний (Праска)
Із кінця колодка
На кінці гостре (Ніж)
Запитання:
Діти, якщо правильно користуватись небезпечними предметами, вони стануть нам друзями, якщо бути необережними, гратися ними – то ворогами.
Шию ляльці я спідничку
Ще й кофтинку невеличку
Де ж я голку загубила?
Наче в подушку встромила
Мою загадку подужай
Де тримають голку друже?
Щоб уникнути біди, усе на місце поклади
Ніж, виделка – у шухлядку
Голки теж тримай в порядку
Прибери зі столу шило, лихо щоб не поробило
Заховай всі зайві речі, будеш ти тоді в безпеці
Гра «Так – ні так»
Я читаю ситуацію, якщо діти згодні, повинні казати ТАК чи НІ і чому.
Гра «Не помились»
Розкладіть карти перед собою, на верхню лінійку викладіть предмети, якими можна наколотися (порізатися), на середню опектися, на нижню – отруїтися.
Гра «Чарівні крапочки»
З’єднайте крапочки і назвіть, який небезпечний предмет заховався за ним.
Гра «Доскажи словечко»
В хаті гострі ножи
На паличку … поклади
Якщо ножиці дістав
Поклади туди де взяв
Та голки не розкидай
А в голенницю … встромляй
Правила пам’ятай
Кожен день їх повторяй
І тоді здорові всі
Будуть пальчики твої.
Запитання: діти, про які предмети ми сьогодні вели розмову (небезпечні)?