Конспект заняття з пріоритетом художньо-мовленнєвого розвитку. Переказ казки «Вовк і Бусел»

Про матеріал
Розвивати зв’язне мовлення дітей, комунікативні вміння, вміння відтворювати потрібну інтонацію до запитальних, розповідних та окличних речень; розвивати інтерес до малознайомих слів. Закріплювати уміння переказувати незнайому казку близько до тексту, передаючи розмову дійових осіб; висловлювати своє ставлення до вчинків героїв. Вчити дітей відтворювати зміст казки в ролях, за допомогою театральних масок. Виховувати інтерес до народних казок, вміння розуміти персонажів, вирізняти добрі та злі вчинки.
Перегляд файлу

Конспект заняття

 з пріоритетом художньо-мовленнєвого розвитку

 

Тема: Переказ казки «Вовк і Бусел»

Вид: тематичне

Мета: розвивати зв’язне мовлення дітей, комунікативні вміння, вміння відтворювати потрібну інтонацію до запитальних, розповідних та окличних речень; розвивати інтерес до малознайомих слів.

Закріплювати уміння переказувати незнайому казку близько до тексту, передаючи розмову дійових осіб; висловлювати своє ставлення до вчинків героїв. Вчити дітей відтворювати зміст казки в ролях, за допомогою театральних масок.

Виховувати інтерес до народних казок, вміння розуміти персонажів, вирізняти добрі та злі вчинки.

Словник: бусел, застрягла, прохрипів, винагорода, вибратися.

Матеріал: театральний балахон, театральні маски до казки, театральна ширма, казка з ілюстраціями, фатин, мікрофон, звукозапис мелодій.

План-схема.

1. Організаційний момент.

Вихователь одягнена в балахон, на голові театральна маска. Збирає дітей до себе.

- На кого я схожа сьогодні?

-Я запрошую вас в Королівство Казки. А де живуть казки?

2. Діти проходять в осередок театралізованої діяльності.

- Чи любите ви казки?

- Чи хотіли б ви потрапити в казку?

Але щоб потрапити в казку, треба її добре знати. Зараз я почаклую і у нас з’явиться нова казочка (вихователь чаклує і під фатином з’являється казочка з ілюстраціями до неї.

3. Читання казки перший раз.

Пропоную вам зайняти місця глядачів, а я вам почитаю цю казочку. Уважно слухайте! Казочка називається «Вовк і Бусел».

4. Пояснення незнайомих слів.

В цій казці зустрічаються цікаві та не дуже знайомі нам слова. Хочете дізнатися, що вони означають?

Бусел – так ще називають лелеку.

Застрягла – зупинилась на місці і не рухається.

Прохрипів – говорив хриплим голосом.

Винагорода – якийсь подарунок за послугу.

Вибратися – звільнитися, вилізти звідкись.

5. Обговорення змісту казки за системою запитань.

- Якими словами починається казка?

- Що трапилося з Вовком?

- Про що благав Вовк Бусла?

- Чи зжалився Бусел над Вовком?

- Що зробив Бусел?

- Як Вовк віддячив Буслові?

- Як можна назвати вчинок Вовка?

- Що було б, якби Бусел не допоміг Вовку?

6. Читання казки вдруге.

Вихователь емоційно і в ролях читає казку.

7. Інсценізація казки “Вовк і Бусел”.

Вихователь пропонує дітям перенестись в казку.

- Зараз я візьму чарівну  хустинку і перетворю когось на Вовка, а когось на Бусла. (чаклує і одягає на дітей маски-наголівнички).

Вихователь бере на себе роль автора. Діти відтворюють зміст та діалоги казки з інтонаційною виразністю (повтор 2 рази). Вихователь розчакловує дітей перед тим, як зняти маски.

8. Підсумок заняття.

Інтерактивна гра «Мікрофон».

  • Які актори вам найбільше сподобались?
  • Які герої казки вам імпонують?
  • Де описаний добрий вчинок?
  • Де описаний негідний вчинок?
  • Якби ви вчинили на місці Вовка?
  • Якби ви вчинили на місці Бусла?

Вихователь дає заключну оцінку проведеній діяльності, всім дякує і пропонує повернутися в групу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтелектуальна карта-схема роботи

за казкою «Вовк і Бусел»

 

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку