Конспект заняття
з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення
та формування вимови у 6класі
Кравець Надії Іванівни на тему:
Автоматизація звука [С] в складах, словах, фразах.
Робота над текстом «Березень».
Мета:
Обладнання: малюнки, картки , дзеркало, презентація
Хід заняття.
І. Оргмомент
- Добрий день!
- Яка пора року надворі?
- Який сьогодні день?
- Який сьогодні урок?
ІІ. Повідомлення теми уроку
Сьогодні ми працюєм над звуком «С» . Будемо читати, говорити, розмовляти.
ІІІ. Формування вимови
Робота з профілем звука.
Са со су си се сі
Ас ос ис іс ус ес
Асо усу есе аса ісі усу
Са са са - летить оса
Уса уса уса - у сома вуса
4. Прочитай речення: Прочитай вірш.
5.
Сіра гуска їсть овес
І сичить сердито: «С-сс»!
Сіра гуско, не сварись!
Ось ця буква, подивись:
Як серпанок-молодик,
Як рогалик-маківник.
4. Прочитай текст, встав пропущене слово:
(сом, ставок, сад, слива)
IV. Розвиток слухового сприймання
1.- Назви весняні місяці.
-Який текст ми читали на минулому занятті?
2.Сприйняття слухо-зорово речень з тексту.
Березень
Березень — місяць, коли природа тільки починає пробуджуватися від зимового сну.
Але вже до кінця березня снігу стане зовсім мало. Подекуди на проталині можна буде зустріти квіти мати-й-мачухи. Ця рослина не боїться холодів, треба тільки щоб відтанув сніг на місці її зростання. Річки та водойми теж реагують на прихід весни. Лід стає крихким, місцями на ньому виступає вода. Повертаються в рідні краї перелітні птахи.
Словникова робота: проталина, крихкий, пробуджуватися, реагують.
1. Про що розповідається в тексті?
2. Які перші квіти можна зустріти ранньою весною?
3. Що відбувається навесні на річках та водоймах?
V. Підсумок
Над яким звуком ми сьогодні працювали?
Тобі було цікаво? Ти сьогодні працював на уроці ……. .
ІІІ. Розвиток слухового сприймання.
1. Мовленнєвий матеріал по темі: «Птахи восени».
- Яких ви знаєте птахів?
- Назвіть перелітних птахів.
- Назвіть птахів, які залишаються у нас зимувати.