Конспект заняття з сенсорики для раннього віку "Скарб від зайчика"

Про матеріал
Конспект заняття з сенсорики для групи дітей раннього віку з використанням елементів конструктора Lego. Мета: Навчити дітей відрізняти поняття «великий», «маленький»; розвивати увагу, відчуття кольорів, вміння гратися з іншими дітьми; виховувати вміння ділитися іграшками та радіти власним успіхам.
Перегляд файлу

 Тема: « Скарб від зайчика»

Мета: Навчити дітей відрізняти поняття «великий», «маленький»; розвивати увагу, відчуття кольорів, вміння гратися з іншими дітьми; виховувати вміння ділитися іграшками та радіти власним успіхам.

Обладнання: Іграшковий зайчик, дві тарілки, морква великого та маленького розміру, доріжки жовтого та синього кольорів, Lego-цеглинки жовтого та червоного кольорів, подарунки для дітей.

Вид заняття: Комбіноване

Форма заняття: Групове

Хід заняття:

І. Організаційний момент

Вихователь: Доброго дня, малята!

Діти: Добрий день.

Вихователь: Подивіться, хто це до нас сьогодні прийшов у гості!?

Діти: Це зайчик.

Вихователь: Так, правильно – це зайчик. Подивіться який він гарний, давайте привітаємося з ним і скажемо «Привіт, зайчик»

Діти: Привіт, зайчик.

Вихователь: Малята, сьогодні на нас чекає важливе завдання: нам треба знайти сюрприз, який заховав від нас ось цей зайчик, він підготував нам багато цікавих завдань, тож нам треба вже починати. Ідемо шукати сюрприз?

Діти: Так.

ІІ. Основна частина

Вихователь: І ось наше перше завдання. Так, що тут у нас!? То це ж морква для нашого зайчика, але вона чомусь змішана…і велика і маленька. Нам треба розділити її: велику моркву скласти у велику тарілочку, а маленьку – у маленьку.

Дидактична гра «Збери моркву для зайчика»

Мета: Навчити дітей відрізняти поняття «великий», «маленький»; розвивати вміння гратися з іншими дітьми; виховувати бажання допомагати іншим;

Вихователь: Ось, як все гарно вийшло. Зайчику дуже сподобалося, як ви швидко впоралися з цим завдання, і тому він вже дав наступне. Але щоб дістатися до цього завдання, нам треба пройти по ось цих доріжках, але не  по всіх, а лише по жовтих. Ми ж пам’ятаємо який у нас  жовтий колір?! Тоді ходімо.

Вихователь: А зараз ми з вами трошки пограємось. Повторюйте за мною.

 

Фізкультхвилинка:

Сюрприз від зайчика знайдемо

До нього швидко ми дійдемо.

Лиш трохи треба розім’ятись

Усе зробити, постаратись.

До сонечко підняли рученята,

Помахали, мов маленькі пташенята.

І опустили їх, присіли враз

І повторимо ще раз.

До сонечко підняли рученята,

Помахали, мов маленькі пташенята.

І опустили їх, присіли враз

Ну а тепер іти вже час,

Бо зайчика сюрприз чекає нас.

Вихователь: Дивіться, що це? Та це ж наш улюблений конструктор. Нам треба разом побудувати  дві вежі: одну жовту, іншу – червону.

Дидактична гра «Побудуй вежу»

Мета: Навчити дітей з’єднувати конструктор один з одним у висоту; розвивати увагу, відчуття кольорів; виховувати бажання гратися з іншими дітьми та ділиться.

Вихователь: О, як гарно у нас вийшло. Молодці!

ІІІ. Підсумок

Вихователь: Малята, а ви нічого не помітили? Це ж наш скарб.

Діти: Так, ура!

Вихователь: Давайте дивитися, що ж нам там підготував зайчик.

Вихователь: А що ж ми сьогодні робили, щоб цей сюрприз знайти?

Діти: Розкладали моркву, ходили по жовтих доріжках, будували вежу.

Вихователь: Так, все правильно

Вихователь: Малята, вам сподобався такий сюрприз від зайчика?

Діти: Так.

Вихователь: Що треба йому сказати?

Діти: Дякуємо.

Вихователь: Так, які ви молодці. Зайчик каже вам «Будь ласка»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Калита Надія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
3983
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку