Тема: « Скарб від зайчика»
Мета: Навчити дітей відрізняти поняття «великий», «маленький»; розвивати увагу, відчуття кольорів, вміння гратися з іншими дітьми; виховувати вміння ділитися іграшками та радіти власним успіхам.
Обладнання: Іграшковий зайчик, дві тарілки, морква великого та маленького розміру, доріжки жовтого та синього кольорів, Lego-цеглинки жовтого та червоного кольорів, подарунки для дітей.
Вид заняття: Комбіноване
Форма заняття: Групове
Хід заняття:
І. Організаційний момент
Вихователь: Доброго дня, малята!
Діти: Добрий день.
Вихователь: Подивіться, хто це до нас сьогодні прийшов у гості!?
Діти: Це зайчик.
Вихователь: Так, правильно – це зайчик. Подивіться який він гарний, давайте привітаємося з ним і скажемо «Привіт, зайчик»
Діти: Привіт, зайчик.
Вихователь: Малята, сьогодні на нас чекає важливе завдання: нам треба знайти сюрприз, який заховав від нас ось цей зайчик, він підготував нам багато цікавих завдань, тож нам треба вже починати. Ідемо шукати сюрприз?
Діти: Так.
ІІ. Основна частина
Вихователь: І ось наше перше завдання. Так, що тут у нас!? То це ж морква для нашого зайчика, але вона чомусь змішана…і велика і маленька. Нам треба розділити її: велику моркву скласти у велику тарілочку, а маленьку – у маленьку.
Дидактична гра «Збери моркву для зайчика»
Мета: Навчити дітей відрізняти поняття «великий», «маленький»; розвивати вміння гратися з іншими дітьми; виховувати бажання допомагати іншим;
Вихователь: Ось, як все гарно вийшло. Зайчику дуже сподобалося, як ви швидко впоралися з цим завдання, і тому він вже дав наступне. Але щоб дістатися до цього завдання, нам треба пройти по ось цих доріжках, але не по всіх, а лише по жовтих. Ми ж пам’ятаємо який у нас жовтий колір?! Тоді ходімо.
Вихователь: А зараз ми з вами трошки пограємось. Повторюйте за мною.
Фізкультхвилинка:
Сюрприз від зайчика знайдемо
До нього швидко ми дійдемо.
Лиш трохи треба розім’ятись
Усе зробити, постаратись.
До сонечко підняли рученята,
Помахали, мов маленькі пташенята.
І опустили їх, присіли враз
І повторимо ще раз.
До сонечко підняли рученята,
Помахали, мов маленькі пташенята.
І опустили їх, присіли враз
Ну а тепер іти вже час,
Бо зайчика сюрприз чекає нас.
Вихователь: Дивіться, що це? Та це ж наш улюблений конструктор. Нам треба разом побудувати дві вежі: одну жовту, іншу – червону.
Дидактична гра «Побудуй вежу»
Мета: Навчити дітей з’єднувати конструктор один з одним у висоту; розвивати увагу, відчуття кольорів; виховувати бажання гратися з іншими дітьми та ділиться.
Вихователь: О, як гарно у нас вийшло. Молодці!
ІІІ. Підсумок
Вихователь: Малята, а ви нічого не помітили? Це ж наш скарб.
Діти: Так, ура!
Вихователь: Давайте дивитися, що ж нам там підготував зайчик.
Вихователь: А що ж ми сьогодні робили, щоб цей сюрприз знайти?
Діти: Розкладали моркву, ходили по жовтих доріжках, будували вежу.
Вихователь: Так, все правильно
Вихователь: Малята, вам сподобався такий сюрприз від зайчика?
Діти: Так.
Вихователь: Що треба йому сказати?
Діти: Дякуємо.
Вихователь: Так, які ви молодці. Зайчик каже вам «Будь ласка»