«Знайомство з жовтим кольором»
Мета: розвивати дрібну моторику рук, сенсорну чутливість, уміння слухати, логіку; заохочувати до називання власного імені; виховувати вміння радіти власним успіхам; збагачувати словниковий запас словами, що описують предмети; ознайомлювати з жовтим кольором.
Матеріал: іграшка-їжачок, листочок жовтого кольору, конструктор LEGO жовтого та червоного кольорів, іграшки жовтого кольору.
Хід заняття:
Привіт, малята, я вже тут,
Відвідав я чимало груп
Але у вашій найгарніше
І є дітки найчемніші.
Я їжачок-веселячок
І маю сто колючих голочок
Давайте з вами гратися
І новеньке дізнаватися
(діти по черзі називають свої імена)
Ось приніс я вам листочок.
Найгарніший серед всіх
Він такий великий і яскравий
Схожий він на сонечко мені.
Спільний у них колір є
Хто мені його назве?
Це є жовтий – гарний дуже
Подивись на нього, друже.
Жовтий колір є повсюди
Знають його усі люди.
Жовтим є мале курчатко,
Що шукає скрізь зернятко,
Жовтим соняшник цвіте
Що всім радість нам несе.
Дидактична гра «Побудуй будиночок для їжачка»
Мета: розвивати вміння відрізняти жовтий колір від червоного; виховувати вміння радіти своїм успіхам; розвивати дрібну моторику рук та логіку.
( діти будують будиночок для їжачка)
Рухлива гра «Принеси той самий»
Мета: розвивати орієнтацію в просторі, вміння відрізняти жовтий колір від інших кольорів; заохочувати до називання різних іграшок; виховувати вміння радіти своїм успіхам.