Конспект заняття з сенсорного розвитку та нетрадиційного малювання "Кульбабки у траві"

Про матеріал
Продовжувати ознайомлювати дітей із зовнішнім виглядом квітів; розвивати дрібну моторику пальців рук, вчити передавати в малюнку красу квітучої галявини, форму кульбабок; відпрацьовувати прийоми малювання фарбами. Закріплювати відчуття задоволення від виконаної роботи, розвивати естетичний смак, творчі здібності.
Перегляд файлу

Конспект заняття з нетрадиційного малювання

Тема: « Кульбабки у траві»(молодша група)

         Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із зовнішнім виглядом квітів; розвивати дрібну моторику пальців рук,  вчити передавати в малюнку красу квітучої галявини, форму кульбабок; відпрацьовувати прийоми малювання фарбами. Закріплювати відчуття задоволення від виконаної роботи, розвивати естетичний смак, творчі здібності.

     Матеріал: живі квіти кульбаби, панно « Квітуча галявина» , декорації лісу, рукавички – сонечко і сорока з лялькового театру, тонований папір, гуаш (жовта, зелена ), пензлі, ємкості з водою, квачики ,  серветки.

Хід заняття

Вихователь звертає увагу дітей на панно, на декорації.

  • Добрий день, малята! Ми з вами потрапили на галявину, вкриту квітами.

      Ось погляньте, любі діти :

      Тут такі чудові квіти!

Пелюстки, немов би ниточки,

Ясно сяють, ніби зірочки


Ой-ой-ой! Хтось був тут до нас і позривав чимало квітів, розкидав їх кругом. Давайте піднімемо їх і поставимо у вазу з водою, щоб вони ожили. Хто знає, як називаються ці квіти? ( Тюльпани, нарциси, кульбабки.) А тепер зверніть увагу на небо. Що ви там бачите?  (Сонечко.) Але мені здається, що воно чомусь засмучене. Спробуємо дізнатися, в чому річ. Є у мене знайома пташка, яка живе в лісі і все про всіх знає.

Відгадайте загадку :  Біла латка, чорна латка

                                    По дереву скаче.   ( Сорока.)

  •                             Так, це сорока-білобока.( Вихователь демонструє сороку-рукавичку, яка ділиться новинами з нею на вушко.)
  •                             Вона прилетіла до нас, щоб розповісти, чому сонечко сумує. Виявляється, сонечко загубило в траві своїх подружок – жовтих кульбабок. Хтось зірвав їх і сонечко тепер сумує без яскравих квітів, нема кого зігрівати своїми теплими промінцями. Без цих квітів сонечко почувається дуже самотнім. В нього залишилися тільки фотографії своїх улюблениць. Як ми можемо його розвеселити? (Розповісти про найкращі сонячні весняні квіти.) Ось, погляньте!

(Діти розглядають ілюстрації і розповідають, що бачать.)

  •                             Це квіточки – кульбабки.
  •                             Вони мають  стебло, листочки і голівку – квіточку.
  •                             Стебло і листочки тоненькі, зеленого кольору.
  •                             Квітка – голівка жовтого кольору. Вона схожа на сонечко.

Пальчикова гімнастика « Кульбабка»

Марічка на лужку співала,

А там кульбабка розцвітала, -

Багато в лузі цих квіток,

Із них сплела собі вінок. ( Розчепірити пальці вгору, потім пальцем однієї руки обкручувати кінчик кожного пальця другої руки. Покласти хустинку на долоньки, простягнути вперед і сказати : « жовтий колір – це здоров’я.»

    - Давайте намалюємо сонечку багато кульбабок і віднесемо їх на галявину. Воно погляне і зрадіє, що квіточки повернулися.

Розгляд зразка та пояснення вихователем виконання  роботи

Рисование в средней группе на тему нарисуй картинку про лето – . , - .Сьогодні ми з вами будемо використовувати не тільки звичний пензлик, але і інший «інструмент» - квачик. Почнемо ми свій малюнок з малювання стебельця і листочків нашої красуні. Малюємо їх пензликом. Ось так. (Вихователь демонструє послідовність малювання) Використовуємо зелену фарбу, не забуваємо про вмивання пензлика, коли він хоче змінити колір. Квітку – голівку можна зобразити круглою, а можна й у вигляді тонких коротких ліній. (Круглу голівку малюємо квачиком , а іншу – тоненьким пензликом.)  Не забувайте, що квіти росли в траві. Якого кольору трава весною? ( зеленого.) 

Самостійна робота дітей

Конспект НСД з малювання у другій молодшій групі «Кульбаби в траві»( вихователь допомагає тим дітям, у яких виникли труднощі.)

Діти малюють, наслідуючи подані вихователем зразки. Поступово дорослий виставляє дитячі роботи, звертає увагу на те, що на всіх роботах вийшли дуже гарні галявини.

Підсумок

- Молодці. Малята! Ваші кульбабки дуже гарні, тож сонечко вже всміхається. Ходімо на галявинку із намальованими кульбабками : хай там знову ростуть квіти, а сонечко – милується ними. А наша гостя – сорока – білобока всім розповість про незвичайну галявину і щасливе сонечко.


 

 

docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
4351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку