Конспект заняття з сенсорного розвитку Тема:,,До сороки на гостини”. I молодшої групи

Про матеріал
Мета: Продовжувати навчати малят простих прийомів встановлення відмінності і подібності однорідних предметів, вчити розрізняти форму предметів і зіставляти зі зразком; закріпити назву основних кольорів (червоний, синій,жовтий,зелений); навчати порівнювати і розрізняти предмети за величиною (маленький-великий, низький-високий, короткий-довгий); розвивати дрібні м`язи пальців рук, пам`ять , увагу; виховувати бажання виконувати завдання самостійно, розвивати спостережливість.
Перегляд файлу

                                                                          КЗ,,Солоницівска гімназія

                                                                           ,,Перлина”

                                                                          

                                                                            

                    Конспект заняття з сенсорного розвитку

                                   I молодшої групи

                    Тема:,,До сороки на гостини”.

                                                                               Підготувала вихователь                                                                                 Денисова Н.В.

                                             10.02.2020р

                              Тема:,,До сороки на гостини”.

   Мета: Продовжувати навчати малят простих прийомів встановлення відмінності і подібності однорідних предметів, вчити розрізняти форму предметів і зіставляти зі зразком; закріпити назву основних кольорів (червоний, синій,жовтий,зелений); навчати порівнювати і розрізняти предмети за величиною (маленький-великий, низькийвисокий, короткий-довгий); розвивати дрібні м`язи пальців рук, пам`ять , увагу; виховувати бажання виконувати завдання самостійно, розвивати спостережливість.

Матеріали: Іграшки - сорока, ведмедик, їжачок, грибочки великі і малі, пірамідки, тарілочки та ложечки однакового кольору, печиво.

                                          Хід заняття.

  Вихователь звертає увагу дітей на ілюстрацію із зображенням сороки.

                                      Сорока - білобока

                                      На припічку сиділа,

                                      Діткам кашу варила,                                       Та нас у гості запросила.

І показує іграшку — сороку.

  -Ми підемо сьогодні в гості до сороки. Живе вона далеко в лісі, тому треба поспішати. Сорока буде летіти, а ми за нею підемо, може кого зустрінемо.

  Малята йдуть по стежці їм зустрічається ведмедик.

                                       Ось погляньте, тут ведмедик.

                                       Він і плаче і реве,

                                       Хтось розкидав пірамідки                                        Він ніяк їх не збере.

  -Допоможемо ведмедику: Д/гра ,,Складемо пірамідку”.

Діти разом з вихователем складають пірамідки в порядку зменшення.

                                       Далі, малятка, ми вирушаємо,                                        Високо ніжки свої підіймаємо.

                                       А ось і їжачок іде,                                        Та два кошики несе.

Діти вітаються з їжачком. Їжачок просить малят допомогти зібрати йому грибочки; у маленький кошик — маленькі, а у великий кошик — великі грибочки.

   Фізкультхвилинка.

                                         Їжачок гриби зібрав

(Діти нахиляються наче збирають гриби)

                                         Та у кошик їх поклав.

                                         По стежиночці пішов

(Діти ідуть, високо піднімаючи ноги)

                                         І струмочок перейшов.

(Переступають через ,,струмочок”)

                                         До сонечка потягнувся,

(Ставши навшпиньки піднімають руки вгору)

                                         Квіточкам він посміхнувся.

(Посміхаються один одному)

                                         Тож, малятка, поспішайте,

                                         До сороки вирушайте,

                                         Нас чекає вже вона,

                                         Їсти кашу всім пора,

  Діти підходять до будинку сороки, вона сидить на дереві, - Сорока нас чекає, каші наварила, та буде пригощати. Проходьте, сідайте.

Вихователь розповідає потішку ,,Сорока — ворона” і роздає дітям тарілочки основних кольорів.

-   А чим ми будемо їсти кашу?

-   Сорока вам роздала тарілочки, а ложечки забула роздати.Д/гра: ,, Добери ложечку до тарілочки”.

Дити добирають ложки за кольором, та ,,куштують кашу”.

-   Давайте подякуємо сороці за смачну кашу.

-   Молодці, малята. Ви виконали всі завдання сороки, а вона вас за це пригощає печивом. - Яка коробка? (Велика)

-   Скільки печива у коробці? (Багато)

-   А скільки нас? (Багато)

-   Візьміть по одному печиву, А рештою пригостимо сороченят.

-   Давайте подякуємо сороці за гостинність, та попрощаємося із нею.

pdf
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
2331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку