Конспект заняття з сенсорного виховання "До зайчика на гостини"

Про матеріал
Закріплювати знання дітей про форму (круг, трикутник, квадрат) та кольори ; вправляти в розумінні поняття "великий, менший, найменший"; розвивати мислення, увагу, пам'ять.
Перегляд файлу

            

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

 

з сенсорного розвитку

для дітей раннього віку

 

«До зайчика на гостини»

 

 

                                                                                                             Підготувала:

                                                                                                           АЛЮКОВА Є.Г.

                                                                                            вихователь ДНЗ №796 м.Києва

 

 

 

 

 

 

 

Мета: закріплювати знання дітей про форму (круг, трикутник, квадрат) та кольори; вправляти в розумінні поняття «великий, менший, найменший»; розвивати мислення, увагу, пам'ять, тактильні відчуття.

Матеріал: іграшки: зайчик, три ведмеді, курочка ряба, квитки з наклеєними геометричними формами, світлофор, ребриста дошка, масажний килимок, обручі; іграшки малих розмірів. 

 

Хід заняття:

 

Вихователь: Діти, підійдіть до мене. (Стук у двері. З`являється зайчик (іграшка). Плаче).

 – Що таке зайчику, чому ти плачеш ? 

Зайчик: Я не можу знайти доріжку додому.

 – А щоб знайти доріжку треба виконати завдання, які запропонував Лісовичок. 

Вихователь: Діти, допоможемо зайчикові знайти домівку? Але спочатку привітаємося із ним. (Діти почергово передають зайчика один одному, гладять його, яке в нього м`якеньке хутро). 

Вихователь: А тепер, малята, відправимося в подорож.

 – Ось вам квитки, займіть свої місця в автобусі. (Діти отримують квитки геометричної форми і відшукують свої місця із емблемою відповідної геометричної фігури: трикутник + трикутник, квадрат + квадрат).  Поїхали….

Вихователь: Увага діти, перша зупинка «Світлофор»!

 – Що слід зробити? Вірно, зупинитись! На яке світло зупинитися?  А що треба зробити на жовте світло? (Приготуватись). На зелене? (Поїхали). 

Вихователь: Діти, друга зупинка «Садочок».

 – Діти, пригадаємо, які ми знаємо кольори. Розгляньте картинки та назовіть кольори.  Червоне, як мак. Жовте, як сонечко. Зелений, як ялинка. 

Вихователь: Діти, наша третя зупинка «Фізкультхвилинка»

 Раз, два – всі присіли, потім вгору підлетіли.

3-4 нахилились - Із струмочка дружно вмились.

Раз, Два – всі веселі  - Крутимось на каруселі

3-4 знов присіли . Підвелись, затупотіли. 

Вихователь: А тепер ми потрапили на четверту  зупинку- «Казкову». Де нас чекають три ведмеді.

 – Давайте допоможемо їм відшукати за розміром стільці, столи, миски, ложки, чашки. (Діти підбирають за розміром великий, менший, найменший) 

Вихователь: А п`ята зупинка – це «Доріжка», що веде до зайчикової хатинки. Незвичайна доріжка, із перешкодами. Якщо пройдемо, тоді потрапимо до хатинки. (Діти босоніж проходять по ребристій дошці, масажному килимку із гудзиками, пролазять в обруч). 

Вихователь: Діти, ми справилися з усіма завданнями і цим допомогли зайчикові потрапити до хатинки. А зайчик вас хоче пригостити фруктами та овочами. 

Вихователь: Діти, які за формою овочі і фрукти, а які на смак? (Діти називають круглі, овальні, солодкі, кислі і тощо) 

Вихователь: Молодці, діти. Ви чуйні, добрі, не залишили зайчика в біді. Допомогли йому повернутися до хатинки. І ми також можемо повернутися до своєї групи. Попрощайтеся із зайчиком. 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку