Конспект заняття з витинанки на тему "Квіткова композиція"

Про матеріал
Мета: продовжити вчити дітей вирізувати квіти, створювати композиції, розвивати навички роботи з папером розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; розширити та збагатити знання дітей про природу, розкрити значення природи для людини; виховувати естетичні смаки, культуру праці, корекції навичок вправляння у вимірюванні та вирізанні; виховувати любов до краси довкілля, дбайливе ставлення до всього живого, естетичний смак та естетичні почуття, старанність та уважність.
Перегляд файлу

Тема: Квіткова композиція

Мета: продовжити вчити дітей вирізувати квіти, створювати композиції, розвивати навички роботи з папером розвивати фантазію, образне мислення, творчі здібності; розширити та збагатити знання дітей про природу, розкрити значення природи для людини; виховувати естетичні смаки, культуру праці, корекції навичок вправляння у вимірюванні та вирізанні; виховувати любов до краси довкілля, дбайливе ставлення до всього живого, естетичний смак та естетичні почуття, старанність та уважність.

Обладнання: фото квітів, запис Чайковського “Вальс квітів”, ножиці, кольоровий папір, картон, канцелярський ніж, клей, зразки робіт.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

      І.  Організаційний момент

ІІ. Вступна бесіда

- Діти, я вас прошу, заплющіть оченята. Розпочнімо наш урок з приємних думок і пошлемо наші найкращі побажання своїм рідним, близьким і друзям. Нехай у душі в них буде сонячне світло. Нехай сонячне світло буде мамі й татові, братику й сестричці, дідусеві й бабусі. Нехай сонячне світло буде і братам нашим меншим, і навіть кожній травинці й билинці, кожному деревцю і комашці.

Скажіть подумки кожний: «Я бажаю вам світла і добра». Якщо ви щиро цього бажаєте і справді не заподієте нікому зла: ні людині, ні тварині, ні рослині, - тоді ви з гордістю можете називатися ЛЮДИНА.

Розплющіть свої оченята. Я бачу, що вони засяяли добром, теплом і ласкою.

II. Актуалізація опорних знань

1. Гра «Вузлики»

- Діти, пограймося у гру «Вузлики». Які слова тут зашифровано?

оснашикя (соняшник)

олвшоик (волошки)

їіллі       (лілії)

арінкбво  (барвінок)

Квіти - вічні й прекрасні супутники нашого життя. А чи знаєте ви, що вони насправді чарівні? Квіти розмовляють між собою, сміються, люблять, як і ми, уранці вмиваються, гріються на сонечку і навіть бачать різнокольорові сни.

Зараз ми з вами відгадаємо, які сни бачать наші квіти. Я вам показуватиму квіти, а ви повинні відгадати цю квітку і колір її сну.

Кожній квітці уночі сняться кольорові сни.

(Соняшники) сняться (золоті),

(гвоздиці) - сни (червоні).

І дуже-дуже голубі - (барвінку) лісовому.

А вранці після пробудження прокидаються квіти там і тут і райдужними зграйками для нас навкруг цвітуть. Цвітуть, радіють, сміються і навіть танцюють.

2. Легенда про квіти

Краса квітів, їхній неповторний аромат завжди надихали людей на творчість. Підтвердженням цього є легенда. Послухайте-но.

Вихованець. Дуже давно на землі жив князь. І трапилося велике нещастя - украли в нього єдиного сина. Ростили синочка на чужині, гарно доглядали, як сина рідного кохали. І забув хлопець рідну мову, рідного батька, рідну батьківщину.

А старий князь посилав гінців у всі краї, аж поки не знайшов рідну кровинку. Але син не пам’ятав нічого.

І тоді князь прислав до нього його друзів. Та дарма - син нікого не пригадав. Прислав згорьований батько дитячі іграшки, та син також нічого не пригадав.

Старі мудрі люди порадили князеві послати синові пучок квітів і трави з рідної землі. Понюхав хлопець букет - і згадав рідну землю, рідну мову, рідного батька...

III. Повідомлення теми та завдань заняття.

Перегляд відео на мультимедійній дошці.

«Вальс квітів» П. І. Чайковського.

- Правда, чарівна музика? У мене серце завмирає, коли я її слухаю. А у вас? (Серце завмирає, навіть хочеться танцювати).

Діти, це «Вальс квітів» П. І. Чайковського, який він написав до свого балету «Лускунчик». На попередніх заняттях ми з вами виготовляли різні квіти, але ви побачили на цьому відео що ці квіти кружляють в одному танку, створюючи неймовірну красу. Ось і ми помандруємо далі у світ прекрасного, у світ квітів і створимо свій вальс квітів об’єднавши наші попередні роботи в одну композицію.

Перед роботою давайте повторимо правила т/б на занятті.

ІV. Фізкультхвилинка

V. Демонстрування та аналіз зразка

Пояснення послідовності виконання роботи

VI. Практична робота

Вихованці самостійно виконують роботу. Керівник гуртка за потреби надає допомогу.

VII. Підсумок заняття

 Виставка та оцінювання робіт учнів

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку