Тема: Заяча схованка
Мета: Вчити дітей малювати кущі в техніці видування. Розвивати уяву, фантазію. Заохочувати до самостійної роботи з фарбами. Виховувати любов до всього живого, бажання турбуватись про тварин.
Тема: Заяча схованка
Мета: Вчити дітей малювати кущі в техніці видування. Розвивати уяву, фантазію. Заохочувати до самостійної роботи з фарбами. Виховувати любов до всього живого, бажання турбуватись про тварин.
Матеріал: трубочки для коктейлів, пензлики гуашеві фарби коричневого та зеленого кольору, тонований папір із зображеним зайчиком.
Хід заняття
Вихователь: Малята, давайте привітаємось з нашими гостями, побажаємо їм гарного дня і подаруємо їм тепло своїх сердець.
Вихователь: Послухайте малята загадку.
Зимою в білому як сніг,
А влітку в сірому гуляє,
Вловить його ніхто не зміг,
Тому що довгі ноги має.
Великі вуха, косий зір,
Як називається цей звір? (Заєць).
Вихователь: Молодці. А хто мені скаже яка зараз пора року? (Весна). Що ви знаєте про весну? (В.д.).
Вихователь: Розумники, тепер послухайте про зайчикову пригоду.
Жив собі зайчик і горя не знав. Влітку тепло, трава висока, кущі густо обросли смачними соковитими гілочками: і сховатись є де, і поїсти смачно можна вдосталь. І взимку зайчик не горює: шубка тепла, біленька – від снігу не відрізниш – за намет сніговий присів, і вовк не побачить. Та ось прийшла рання весна. Шубка у зайчика ще біла, а снігу вже нема. Що ж робити бідолашному зайчику, де шукати схованки від хижаків? Як ви думаєте малята, де може зайчик заховатись? (В. д.).
Вихователь: Молодці, давайте допоможемо зайчику! Зараз ми намалюємо кущики, під якими він і буде ховатися від злих вовків. А допоможе нам намалювати ось така незвичайна трубочка. Візьміть трубочку в рот, подмухайте на долоньку. Що ви відчули? (В.д.). Так, це повітря. От воно вам і допоможе намалювати кущики.
Вихователь демонструє дітям послідовність виконання «дмухавки»: спочатку пензликом у потрібному місці поставити велику ляпку, трохи відхилити аркуш від себе, щоб зручніше було дмухати на нього, набрати в легені якнайбільше повітря, подути через трубочку знизу вгору й у бік, щоб вийшов кущ з гілочками. (Діти малюють).
Вихователь: Малята, хто мені скаже, що з’являється на весні на деревах, кущах? (Бруньки). Справді, ми будемо ще домальовувати бруньки, щоб вовк не зміг знайти зайчика. Малювати їх будемо пальчиками, тож давайте розімнемо їх.
Пальчикова гімнастика «Розітремо ручки,
розімнемо пальчики,
хай вони стрибають,
як маленькі зайчики».
Вихователь: Тепер макаємо подушечку вказівного пальчика у зелену фарбу і малюємо на кущику бруньки.
Вихователь: Ой, діти, чуєте? То це ж вовк десь голодний ходить! (Доноситься виття вовка). Швидше ховаймо зайчика за кущик. Малюйте їх багато, бо чим густіший буде кущ, тим важче вовку буде помітити за ним зайчика.
Вихователь: От молодці малята! Такі густі кущі намалювали, що вовк жодного зайчика не помітив та так і пішов назад у ліс голодний, а вдячні зайченята пропонують пограти нам гарну гру. Пограємо? (Так).
Р. г. Сірі зайчики сидять,
Довгі вушка в них стирчать.
Ось такі є вушка,
Вушка на макушці (Діти присідають і показують вушка на голові).
Бігають зайчата –
Гарні стрибунята.
Ось такі зайчата –
Гарні стрибунята (Малята стрибають як зайчики, руки перед собою).
В лісі вовк гуляє,
Стрибунят шукає (Діти присідають і затуляють руками очка).
Вихователь: Тепер малята присядьте будь – ласка і скажіть мені про кого ми сьогодні говорили? (Про зайчика).
Що вас набільше вразило на занятті?
Що б ви хотіли зробити ще раз?
Про що ви розповісьте батькам, друзям?
Що ви найкраще запам’ятали?
Чи сподобалось вам? Що саме?
Чого навчилися?
Про що нове дізналися?
А тепер, давайте попрощаємось з нашими гостями і запросимо їх до нас ще.
(Допобачення! Приходьте до нас ще!).