Конспект заняття зекономіки для молодшої групи на тему: «Заповітні бажання ляльки Марії»

Про матеріал
Мета: шляхом міркувань і через ігровімоменти ввести поняття «Потреби людини», розкритизначущістьжиттєвоважливих потреб в життілюдини; розвиватиуяву, самостійністьмислення, зв'язнумову. Закріпитиуміннякласифікувати. Виховуватиумінняслухатитовариша, не перебиваючийого
Перегляд файлу

Конспект заняття  з економіки  для   молодшої групи на тему:

«Заповітні бажання ляльки Марії»

Мета: шляхом міркувань і через ігрові моменти ввести поняття «Потреби людини», розкрити значущість життєво важливих потреб в житті людини; розвивати уяву, самостійність мислення, зв'язну мову. Закріпити уміння класифікувати. Виховувати уміння слухати товариша, не перебиваючи його.

Матеріал: Казка К. І. Чуковського «Телефон», картки із зображенням потреб

людини, лялька Марія

Хід заняття:

Організаційний момент

Доброго ранку!

Доброго дня!

Ми так вітаємось кожного дня.

Хай плещуть долоньки, тупають ніжки,

Працюють  голівки і сяють усмішки.

Вихователь: Сьогодні я принесла вам цікаву книгу.

 -  Чи хочете ви, щоб я вам її почитала? (Відповіді дітей) Читаю уривок з твору

К. І. Чуковського «Телефон».

В мене знов задзвонив телефон:

– Хто говорить?

– Слон.

– Звідки буде?

– Від верблюда.

– Що вам, дядю?

– Шоколаду.

– А кому?

– Слонику одному.

– Чи багато прислать?

– Та пудів із п`ять.

Або шість:

Більше він не з`їсть,

Він у мене ще малесенький!

  Іще крокодил

Подзвонив

І крізь сльози просив:

– Мій милий, хороший,

Пришли нам калоші,

Мені, і жоні, і Тотоші.

А потім дзвонили зайці невеличкі:

– Чи можна прислать рукавички?

І мавпи дзвонили разів, мабуть, п`ять:

– Пришліть нам, будь ласка, книжок почитать!

Вихователь: - Що попросив слон? (Викладається картка з намальованою плиткою шоколаду).

- Що попросив крокодил? (З'являється картка з намальованими калошами).

 -  Що попросили зайчата? (Викладаємо картку з рукавичками).

- Що попросили мавпинята? (Картка з книгами).

-  А що б ви попросили, діти ? (Відповіді дітей)

Вихователь. -  Всі побажання, висловлені героями казки і вами  діти, можна назвати одним словом –  потреби.

Потреби – це необхідність у чомусь, бажання мати щось.

Фізкульхвилинка

А тепер прийшла пора,

Трішки відпочити.

Я вас хочу на зарядку,

Друзі запросити.

Рано-вранці всі малята.

Стали разом на зарядку.

Виконували без турбот

Дуже вправно поворот

Потім дружно присідали

Та на місці пострибали

Знову перейшли на крок

Буде гарний в нас деньок

 (Роздається стук у двері і заходить лялька без одягу і взуття   – вся тремтить.)

Лялька – Добрий день друзі, я рада вас бачити. ( діти вітаються)

Вихователь: -Добрий день Марійка.  Що сталося, чому ти тремтиш? Де твій одяг і взуття?

Лялька:  У мене немає  одягу і взуття.  Мені дуже хочеться  піти  на прогулянкуале. Подивіться як гарна на дворі світе сонечко. Весело співають пташки. Все навколо квітне дерева, кущі і квіти. Допоможіть мені підібрати одяг і взуття, щоб піти на прогулянку. 

Вихователь: - Давайте ми зараз, всі  дружно, підберемо одяг і взуття  для нашої  Марійки. (діти вибирають одяг і взуття  і розповідають, що вони вибрали і чому,)

Вихователь: - Як називаються  всі ці предмети одним словом? (Одяг. взуття).

  Так, діти, одяг і взуття— це першочергові  потреби людини. Без одягу і взуття  людина не може обійтися. Одяг і взуття буває різний, наприклад: шуба, куртка, плаття, брюки, шорти. Чоботи, туфлі, кросівки.  Як ви гадаєте, чому нам потрібний   різний одяг та різне взуття? (Відповіді дітей.)

  • Діти, а де ми можемо взяти ці речі? Подумайте й розкажіть. (Ми можемо їх купити в магазині, на  базарі  або пошити вдома чи в ательє, в мастерні )

Дидактична гра « Назви одяг свого друга»

Ігрове завдання: розділити дітей  по двоє, уважно подивитися одне на одного і назвати одяг свого друга.

Вихователь. Як ви вважаєте, діти, ваш одяг та взуття  завжди буває охайним та гарним? Якщо ні, то чому? (Відповіді дітей.).  (Вихователь підводить дітей до висновку про необхідність берегти свої речі, бути охайними.)

Вихователь: - Давайте одягнемо нашу Ляльку ( діти допомагають вихователю одягати ляльку).

Лялька: - Спасибі вам діти. Мені стало дуже тепло  і я вже нетремтю, але тепер мені дуже хочеться їсти. І знову я не зможу піти на прогулянку.

Вихователь: - Чи зможе людина виконувати будь-яку роботу, взагалі жити, якщо вона не їстиме? (відповіді дітей)

Вихователь: - Їжа вважається однією з найважливіших потреб людини? Що потрібно для її задоволення? ( відповіді дітей)

 Які продукти харчування ви знаєте? (Діти називають молоко, хліб, картоплю, овочі, фрукти, ягоди.)

 Що з них можна приготувати? (Салати, суп,  борщ, каші, варення, соки тощо.)

 Де можна взяти ці продукти? (Виростити на ділянці або купити в магазині.)

 

Дидактитчна гра «Пригощення для Ляльку Марії »

Вихователь: - Діти давайте підберемо пригощання для нашої Ляльки. (Діти вибирають картки з продуктами харчування і викладають їх перед лялькою, пояснюючи свій вибір).

Вихователь: - Діти, а як ці предмети можна назвати одним словом? ( їжа,  продукти).

Вихователь: – Дитина , яка хоче їсти, немає одягу та взуття, не захоче гратися. Їй спочатку треба задовольнити потреби в їжі,  одязі  та взутті. Діти, подивіться, як зрадила наша лялька, вона задовольнила свої потреби.

Лялька: Спасибі вам велике, одягли мене і нагодували.  Мені дуже сподобалося у вас, я хочу ще раз подякувати   за допомогу, за те що ви мені всі розповіли про потреби людини. Щоб було мені тепло, потрібен…? (одяг). Щоб не бути голодним, потрібна…?( їжа). Щоб не поранити ніжки мені  потрібне…? (взуття). Я  хочу пригостити вас солодощами і запросити вас на прогулянку.

 

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку