Конспект заняття " Зимові дерева"

Про матеріал
Конспект заняття для молодшої групи "Зимові дерева". Мета: розширити уявлення про зиму як про пору року, формування у дітей уявлення про ознаки зими ( холодно, мороз, багато снігу). Вчити дітей естетично сприймати природу. Вчити малювати зимові дерева нетрадиційним способом - нанесення фарби ватними паличками. Сприяти розвитку творчості в процесі виконання творчого завдання. Розвивати і підтримувати інтерес до образотворчих завдань. Виховувати у дітей уміння спостерігати за красою природи. Сприяти створенню позитивного емоційного настрою в групі. Обладнання: картина із зображенням зими, аркуші паперу синього кольору, розведена гуаш білого і коричневого кольору, ватяні палички.
Перегляд файлу

Тема: Зимові дерева

Мета: розширити уявлення про зиму як про пору року, формування у дітей уявлення про ознаки зими

 ( холодно, мороз, багато снігу). Вчити дітей естетично сприймати природу. Вчити малювати зимові дерева нетрадиційним способом - нанесення фарби ватними паличками. Сприяти розвитку творчості в процесі виконання творчого завдання. Розвивати і підтримувати інтерес до образотворчих завдань. Виховувати у дітей уміння спостерігати за красою природи. Сприяти створенню позитивного емоційного настрою в групі.

Обладнання: картина із зображенням зими, аркуші паперу синього кольору,  розведена гуаш білого і коричневого кольору, ватяні палички.

Попередня робота: розгляд ілюстрацій із зимовим пейзажем, спостереження на прогулянці, розучування віршів пісень про зиму.

Хід заняття:

1.Діти стають у коло.

DSC01806.JPGВихователь: Діти, подивіться, до нас сьогодні прийшли гості – це ваші батьки. Давайте привітаємось із ними.

Доброго ранку!Чудова пора.

Доброго ранку!Красуня зима.

Доброго ранку!

Дузі мої.

Доброго ранку!

Матуся тобі.

2.Сюрпризний момент ( чути стукіт у двері) .

В гості завітала чарівна сніжинка.

Сніжинка:”  - Добрий день малята, вже настала зима, тому з'явилася і я, летіла я з хмариночки тихесенько та линула до землі помалесеньку, але почула сміх від вас і залетіла в групу в враз. Я літала по землі , бачила все навкруги, малювала я картини і для вас одну принесла, щоб помилувалися ви на дива, бо зима – це чарівниця, все розмалювала, тож дивіться.

3.Розгляд картини “ Зима ”

Вихователь:

Що зображено на картині?  Яка пора року? Чому?

Яка зима? Що робить зима?

Чого взимку не буває? Що сталося з

річкою? Що в природі можна побачити

взимку?(сніг, лід, бурульки, мороз).

Який буває сніг( дрібний, пухнастий,

скрипучий). Як можна веселитися взимку?

( кататися на санчатах, ковзанах,

ліпити сніговика , кидатися сніжками).

Вихователь: А давайте,

пограємов сніжки?

Діти: Так.

 

DSC01752.JPGГра  “Сніжки”

(поділити дітей

на дві команди, на якій

половині буде більше

сніжок та команда й

програла . Гра проводиться

під музичний супровід

за вибором вихователя)

Вихователь: Молодці малята. Гарно грали.

А ще вам підготувала  я загадки. Про чародійку зиму.

4.Відгадування загадок:

Покружляла зірочка

В повітрі трошки

Сіла і розтанула

На моїй долоньці .( Сніжинка).

Не сніг і не лід,

А сріблом дерева прибере.(Іній)

Пластівці білі летять,

Тихо падають, кружляють.

Стало біло скрізь.

Чим замело доріжки? (Сніг)

5.Фізкультхвилинка музична. Ф.Шопен-

Норктюн 20- Перший сніг. Діти уявляють себе сніжинками

і танцюють.

 

 

Вихователь: А що це наша сніжинка засумувала.

Сніжинка:Я вам подарувала картину а ви мені ні.

Вихователь: Діти, намалюємо сніжинцімалюнки.

Діти:Так.

Вихоаватель : А зараз всі сядемо за свої  столи і будимо

 малювати зимові дерева – за допомогою фарби та ватних  паличок. Коричневою  фарбою створюємо образ дерева - стовбур і гілки. Потім візміть ватні палички, вмочіть в білу гуаш і відбитками намалюйте сніг.

6.Показ роботи вихователем.

7.Робота дітей із батьками( малюють під музику).

8.Організація виставки.

Сніжинка: Дякую,вам за такі чудові малюнки. За це,я пригощаю вас смачними мандаринами.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Болотная Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайленко Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
14826
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку