Тема: Колобок
Мета: Закріпити знання казки “ Колобок ”. Вчити передавати зміст казки послідовно, зв 'зно з використанням віршованого тексту. Розширювати уявлення дітей про життя та повадки диких тварин. Вправляти дітей у виконанні імітаційних рухів . Сприяти тому, щоб діти отримали задоволення від обігравання казки., реагували на образність художнього слова. Закріпити поняття велика, мала . Вчити робити доріжку із кубиків колективно, аплікацію робити швидко, акуратно. Розвивати творчу уяву, фантазію.
Попередня робота: Читання казки “ Колобок ” . Розповідь казки за ілюстраціями та за допомогою настільного театру. Слухання казки запису. Виготовлення атрибутів до показу казки.
Словник: борошно, кубики, стежка, доріжка, круглий, румяний , веселий.
Хід заняття:
Вихователь:
До садочку , вранці, я ішла
І торбиночку знайшла.
Вам малята принесла,
Що цікавого у ній
Подивіться ви мерщій?
- А що лежить у торбинці? Книжка! Яка гарна!
- Знаєте цю казку? Так.
Діти, сідають навколо пісочниці. Вихователь
роздає заготовки. Розглядають зображення колобка. Аплікація “ Веселі Колобки ”.
Які гарні Колобки вийшли. Кругленькі, рум'яні, веселі. Бабуся та дідусь дуже вдячні.
Вихователь: гарно нам з казкою,але пора додому повертатись.
Присіли, закрили оченята “ Один., два, три знову на майданчику ми!