Конспект заняття "Зустріч з інопланетянами"

Про матеріал
Конспект заняття "Зустріч з інопланетянами" для дітей 5-6 років описує організацію роботи з розвитку уяви та творчих зібностей на заняттях з образотворчого мистецтва у щколі раннього розвитку дитини "Малюк" Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник

гуртка образотворчого мистецтва

Школи раннього розвитку

дитини «Малюк»

 

Тема. Зустріч з інопланетянами.

Мета:

  • уточнювати й розширювати знання дітей про космос, підтримувати у малюків інтерес до образотворчої діяльності;
  • розвивати вміння втілювати задумане на папері, емоційну сприйнятливість, кругозір;
  • виховувати любов до своєї планети.

Тип заняття: комбіноване.

Обладнання: ілюстрації із зображеннями планет, акварель, воскові олівці, стаканчики з водою, серветки, клейонки.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Мотивація. Дидактична гра «Відгадай планету». Оголошення теми та мети заняття.
  3. Алгоритм дій.
  4. Фізкультхвилинка.
  5. Практична самостійна робота дітей.
  6. Підсумок заняття. Виставка та захист робіт вихованців.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.

Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!

Діти (хором): Доброго дня!

  1. Мотивація. Дидактична гра «Відгадай планету». Оголошення теми та мети заняття.

П.: Ми з вами в минулому році говорили про космос і малювали ракету, яка летіла до зірок, восковими олівцями та акварельними фарбами. А сьогодні я пропоную вам намалювати будь-яку планету Сонячної системи. Планети Сонячної системи ви знаєте з курсу «Я пізнаю світ». Давайте їх згадаємо.

Діти називають планети сонячної системи.

Дидактична гра «Відгадай планету»

Педагог вивішує перед дітьми малюнки із зображеннями планет, їхніми пейзажами, описує клімат кожної планети Сонячної системи. Малята за описом планети та її зображенням відгадують, про яку саме планету йде мова. (Педагог допомагає згадати назви за потреби.)

П.: Молодці! Тож тепер ваше завдання – намалювати будь-яку планету та інопланетян, які живуть на ній.

Алгоритм дій.

Педагог знайомить дітей з алгоритмом дій виконання роботи.

  1.               Розмістивши горизонтально аркуш паперу, внизу зображуємо частину планети у формі півкулі. На ній діти за власною уявою малюють інопланетян.
  2.               Усі деталі малюнка розмальовуємо восковими олівцями різних кольорів. (Педагог пропонує дітям на своїх малюнках зобразити восковим олівцем жовтого кольору зірки за бажанням.)
  3.               Розфарбовуємо фон акварельними фарбами темного кольору.
  1. Фізкультхвилинка.

П.: Перед початком роботи давайте зробимо руханку. Я пропоную вам уявити себе мандрівником. Який вид транспорту ви обираєте для своєї подорожі?

Д. (очікувана відповідь): машина, літак, потяг, ракета, велосипед. (Діти називають вид транспорту, а педагог пропонує їм зімітувати рух на ньому.)

  1. Практична самостійна робота дітей.

Діти самостійно малюють своє бачення космосу. Педагог надає індивідуальну допомогу за потребою.

  1. Підсумок заняття. Виставка та захист робіт вихованців.

Педагог пропонує дітям придумати назву своїй планеті і розказати хто живе на ній.

Діти за бажанням показують свій малюнок і розповідають про свою планету.

П.: Всі виконали завдання. Ви молодці! Діти, вам подобається наша планета Земля? Чи добре вам жити на ній?

Д. (очікувана відповідь): Так.

П.: Тож давайте любити і берегти нашу планету.

До побачення!

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку