Конспект заняття "Зустріч з веселою Черепахою"

Про матеріал

закріпити вміння розрізняти та співвідносити основні кольори (зелений, синій, жовтий, червоний), величину предметів (великий – маленький), множини за кількістю предметів (один – багато), геометричну фігуру ( круг); формувати уміння відповідати на питання; розвивати дрібну моторику рук, пам'ять, мислення,мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги .

Перегляд файлу

Тема: « Зустріч з веселою черепахою»

Мета: закріпити вміння розрізняти та співвідносити основні кольори (зелений, синій, жовтий, червоний), величину предметів (великий – маленький), множини за кількістю предметів (один – багато), геометричну фігуру ( круг); формувати уміння відповідати на питання; розвивати дрібну моторику рук,  пам’ять, мислення,мовлення; виховувати  почуття взаємодопомоги .

Обладнання: Черепаха-Чепуруха, чарівна торбинка с прикрасами, шаблон сонечка, прищіпки, маленькі черепашки, різнокольорові кришки, різнокольорові доріжки.

І. Організаційний момент.

- Ранок добрий наступив

  Дітки посміхаються

  А давайте ми усі

  Разом привітаємось!

Добрий ранок, дорий ранок,

Добрий ранок – всім скажу,

Я вранці швиденько в садочок іду,

Тут казка, тут ігри, веселощі, сміх,

В садочку гостей ми вітаєм усіх

        ДОБРИЙ РАНОК!

ІІ. Основна частина.

-Погляньте  гостя в нас яка,

 До нас в садочок приповзла.

 А ще ховається в хатинку

 Що несе на своїй спинці,

 З дітками так грається,

 Та від них ховається!

-Хто це?( Черепаха ).

-Так, це черепаха. Черепаха – незвичайна, казкова. Вона дуже, дуже любить чепуритися. Її називають Черепаха – Чепуруха.

-Давайте розглянемо зовнішній вигляд черепахи.(Вихователь показує на частини тіла черепахи).

-Що це у черепахи?( Панцир, голова, очі, ніс, рот, лапки, хвіст).

-А що вона робить лапками?( Повзає).

-А скільки лапок у черепахи?( Багато).

-А скільки хвостиків?(Один).

-А ще у черепахи є ось такий казковий будинок. Вона завжди, завжди його за собою носить.

-Ось сьогодні, вона принесла нам чарівну торбинку, в ній чарівні прикраси для будиночка. Черепаха-Чепуруха хоче нас попросить, щоб ми їй допомогли прикрасити будиночок.

Д/Г «Прикрасимо будинок черепасі».

-Зараз ми з вами по черзі будемо діставати прикрасу, називати що це і який колір у прикраси. Знаходить частинку такого кольору на будинку і прикрашать його.

-Ось така у нас черепаха гарна, чепурна. Але наша черепаха, чомусь дуже сумна, мабуть тому, що сонечка нема.

-А давайте дітки покличемо сонечко, щоб воно пригріло і розвеселило черепаху.

Закличка «Заглянь, заглянь Сонечко!»

Заглянь, заглянь Сонечко!

До нас у віконечко,

Тут дітки гуляють

Тебе виглядають!

-До столів ми підійдемо і там сонечко знайдемо.

(Діти сідають за столи).

-Дітки, а давайте з вами заплющимо усі очі.(Діти заплющують очі)

-А тепер розплющуйте .

-Що ви бачите перед собою?(Сонечко).

-Ми з вами гукали сонечко, ось воно і з’явилось.

-Діти а який колір у сонечка?(Жовтий).

-На яку геометричну фігуру схоже сонечко?(Круг).

-А де живе сонечко?(На небі).

-Який колір у неба?(Синій).

-Дітки, якесь сонечко незвичайне, чого не вистачає у сонечка?(Промінчиків).

Д/Г «Подаруємо сонечку промінчики».

-Давайте ми з вами, за допомогою прищіпок, зробимо сонечку промінчики, щоб воно світило яскраво, зігріло нашу черепаху і підняло їй настрій.

-Які гарні сонечки !

-А скільки у сонечка промінчиків?(Багато).

-А тепер викладайте сонечко на небо.

Фізхвилинка (аудіо запис «Черепаха»).

-Дітки, ми вже черепасі прикрасили будинок, зігріли її сонечком, але все одно сумна!

-А я знаю чому вона сумна, бо малят її нема!

-А хто у черепахи малята?(Маленькі черепашки).

-До столів ми підійдемо і малят її знайдемо!

(Діти сідають за столи).

-Кого ви бачите перед собою?(Черепашок).

-Так, це малята нашої Черепахи-Чепурухи.

-А яка мама черепаха за розміром?(Велика).

-А малята?(Маленькі).

-Погляньте  на маленьких черепашок, чого у них не вистачає?(Будиночка).

Д/Г « Підбери будиночок ».

-А давайте ми підберемо нашим маленьким черепашкам свій будинок, який колір у черепашки такий колір і у неї будиночок.

-І малята теж сумні, тому що маму не знайшли!

Д/Г « Знайди доріжку маленькій черепасі ».

-Допоможемо маленьким черепашка знайти доріжку до своєї мами.

-Поставте черепашку на доріжку за кольором.

ІІІ. Підсумок заняття.

-Хто сьогодні в гості до нас завітав?

-Чим ми їй допомогли?

-Вам сподобалось?

-Ось бачите, яку добру справу  сьогодні ми зробили. Черепаха нам каже велике,велике «Дякую»!!!

-А ми їй відповідаємо…(«Будь ласка»!).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Якушева Олена Євгенівна
    Дуже сподобалась ця розробка! Заняття насичене, різноманітне. Малятам сподобається!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 травня 2018
Переглядів
6007
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку