Інтегрований посібник для вивчення і закріплення вправ з м'ячем. Лепбук для дітей дошкільного віку сприяє розвитку пам'яті, творчих здібностей, комунікативних навичок. З допомогою творчого завдання діти із задоволенням вивчають тему, повторюють пройдене, систематизують отримані відомості.
ДНЗ № 51 «Золота рибка»
Назва: Лепбук « В м’ячики граємо – весело стрибаємо».
Автори:
- Свідницька Людмила Вікторівна
- Загорулько Тетяна Віталівна
Дидактичні картки: «ВИДАТНІ ГРАВЦІ»
Матеріал: картки з фото видатних гравців футболу.
Мета: формувати у дітей інтерес до спортивної гри «Футбол», знайомити з видатними гравцями футболу України, їх життям, історією у спорті, значенням для країни. Викликати бажання брати приклад з футболістів.
«Розмальовки»
Матеріали: Друковані розмальовки, олівці.
Мета: збагачувати знання дітей про види спорту, спортивний інвентар, уявлення про різновиди спортивного життя. Закріпити навички просторового орієнтування. Домальовувати частини предметів, котрих не вистачає. Розвивати зорову уяву, увагу, концентруватися.
Дидактична гра: «Різновиди м’ячів»
Мета: Знайомство дітей з різними видами м'ячів і застосування їх в іграх.
завдання:
- дати відомості дітям про історію м'яча і його видах, зацікавити дітей у використання м'яча в іграх.
- познайомити дітей зі спортивними іграми, де головним засобом є, володіння м'ячем.
Рухлива гра: «Повторюй за мною»
Мета: Навчати дітей вмінню «зчитувати» завдання-малюнок, схему, користуватися картками, орієнтуватися по ним.
завдання:
Формувати у дітей здатність самостійно організувати і виконувати ігрові руху, схематично позначені на спеціальних картках.
Розвивати у дітей здатність до прогнозування своїх дій, до прояву наполегливості, спрямованої на досягнення своєї мети.
Вчити дітей дотримуватися правил, точно виконувати дії. Розвивати у дітей здатність до швидкості і спритності.
Розвивати ініціативу у кожної дитини, бажання якнайкраще виконати завдання.
Мотивувати дітей на рухову активність, через використання нетрадиційного обладнання в самостійних видах діяльності.
Дидактична гра «Впізнай вид спорту»
Мета: познайомити дітей з видами спорту; спортивним інвентарем; поповнити словниковий запас дитини новими словами; створення у дітей мотивації займатися фізичною культурою і спортом; розвивати зорову увагу і логічне мислення.
завдання:
- знайомство дітей з різними видами спорту;
- розвиток позитивної мотивації до занять спортом і залучення до здорового способу життя;
- розширення рухових можливостей дитини, за рахунок освоєння нових рухів;
- збагачення знаннями в галузі фізичної культури і спорту;
- формування інтересу до певного виду спорту.
- збагатити і систематизувати знання дітей про види спорту;
- розвивати логічне мислення;
- розвивати мова дошкільнят;
- формувати потребу в здоровому способі життя.
Математична гра «Забий гол»
Мета: Формувати навички додавання і віднімання в межах 20, 100, 1000 або множенняі ділення.
Обладнання: картинки воріт, м'ячів з прикладами.
Зміст: на дошці ворота, діти розділилися на 2 команди. Вибігають по черзі, беруть м'яч, зі зворотним боку написаний приклад, якщо вирішив правильно - то забив гол. Перемагає той, хто вважає без помилок і більше забив голів.
«Відгадування загадок»
Освітні завдання: уточнювати уявлення дітей про загадки, вчити відгадувати описові загадки, закріплювати знання про характерні ознак спортивних ігор.
Виховні завдання: виховувати любов, повагу до спорту і спортивного життя, виховувати посидючість, вміння уважно слухати вихователя.
Словникові завдання: закріплювати у мові назви видів спорту, спортивного інвентарю.
«Рухливі ігри»
Мета: Скидання накопиченої енергії (не завжди позитивною). Бігаючи зображуючи мисливців, різних тварин і т. Д., Діти відчувають себе розкуто. Після таких ігор діти видихаються вгамуються і будуть готові до спокійних занять. Правила гри потрібно знати і дотримуватися. Чи не встежиш за правилами - вибуваєш з гри, а це сумно, хоча і справедливо. Таким чином, ігри розвивають увагу, пам'ять, уяву і координацію.
Мовленнєва вправа: «Забий м’яч у ворота»
( автоматизація звуків «р», «л»)
Тренувати в правильному проголошенні звуку [Р], [Л], в складах, словах і пропозиціях.
Розвиваючі:
- Розвивати рухливість органів артикуляційного апарату.
- Розвивати фонематичний слух, навички звукового аналізу та синтезу.
- Удосконалювати лексико-граматичні категорії.
- Розвивати цілісне сприйняття, дрібну моторику.
Виховує:
- виховувати самоконтроль за промовою, бажання займатися.