Інтегроване заняття «Незвичайне повідомлення» для дітей середнього віку (математично-мовленнєвий блок)

Про матеріал

Мета: вчити об'єднуватись в групи за кольором, строїтись по порядку від 1 до 5, описувати тварин; навчати швидко і легко розрізняти коло, квадрат, трикутник; виконувати фізичні вправи за схемами; розвивати мовленнєвий розвиток з використанням мнемотехніки; розвивати координацію рухів; розвивати швидку реакцію на сигнал, кмітливість; вміння виконувати рухи, дії разом з іншими дітьми; вправляти в умінні шикуватися в коло, колону; виховувати любов до тварин, вміння допомагати один одному, самостійність.

Перегляд файлу

«Повідомлення»

Інтегроване заняття для дітей середньго віку

(математично-мовленнєвий блок)

Мета: вчити об’єднуватись в групи за кольором,  строїтись по порядку від 1 до 5, описувати тварин; навчати швидко і легко розрізняти коло, квадрат, трикутник; виконувати фізичні вправи за схемами; розвивати мовленнєвий розвиток з використанням мнемотехніки; розвивати координацію рухів; розвивати швидку реакцію на сигнал, кмітливість; вміння виконувати рухи, дії разом з іншими дітьми; вправляти в умінні шикуватися в коло, колону; виховувати любов до тварин, вміння допомагати один одному, самостійність.

 

Обладнання: геометричні фігури, цифри від 1 до 5, картинки з тваринами, розумна підлога,

Хід заняття

  1. Організаційні моменти
  • Діти мені сьогодні на телефон прийшло якесь повідомлення, а я не можуть його відкрити і прочитати. Давайте спробуємо разом, може в нас вийде! Тоді промовляйте чарівні слова:

Один, два, три

Початок ігри!

Чотири, п’ять –

Нам цікаво про все знать!

(одягти дітям медальки червоного, синього і зеленого кольору)

  1. Д/гра «Склади цифри по порядку»
  • Дивіться, хто тут сидить?!(Смайлик).
  • Як ви гадаєте, який у нього настрій? (веселий). Він мабуть, щось знає про нашу пригоду.  Він буде нам підказувати, що треба робити, щоб цей лист відкрити.

Треба спершу відгадати з якого номера відправили це повідомлення, а для цього поділіться на три команди і станьте кожна команда навпроти своєї колонки на полі (на полі в кожній колонці викладені цифри від 1 до 5). Кожній команді дається мішечок із сіллю. Завдання: дитина кладе мішечок на голову, підходить до поля і кидає на клітинку своєї колонки, потім забирає цифру і з мішечком на голові іде на місце та передає мішечок наступній дитині. Коли всі цифри зібрані, кожна команда строїться по порядку від 1 до 5.

  • Діти давайте прочитаємо, який ми отримали номер з якого було відправлено це незвичайне повідомлення? (Так 1,2,3,4,5)

D:\люда\атестація\мои конспекты для аттестации\фото младшая группа 2017-2018\IMG_20180329_160314.jpg

 

 

 

  1. Гра «Зроби як я!»

Тепер спробуємо відкрити повідомлення, але для цього виконаємо наступне завдання!

Діти стають у коло (на полі викладені цифри від 1 до 5, а на зворотній стороні малюнки з фізичними вправами) кидають кубик по черзі, знаходять цифру на полі і виконують завдання усі разом в колі і тд.

 Пальчикова гімнастика

(Діти сідають на стільчики)

ПОВІТРЯНІ ЩИГЛИКИ

На подвір'ї в брата

Грались кошенята,

Щиглика злякались –

Швидко заховались

/Files/images/psiholog/palchikova_gmnastika/22а.jpg        /Files/images/psiholog/palchikova_gmnastika/22б.jpg

Кінчик вказівного пальця правої руки з силою удавити в подушечку ве­ликого пальця. Решту пальців підняти вгору. Вказівний палець різким рухом вперед робить сильний щиголь у повітря (тричі). За аналогією викона­ти щиглі середнім, безіменним паль­цями та мізинцем.

 

 

  1. Мовна гра «Опиши тваринку»

Наступна загадка така! (на полі викладають малюнки з тваринами. Діти стають навколо поля, по черзі кидають мішечок і розповідає про тваринку: де живе, що їсть, якого кольору і тд.)

  1. Логіко-математичне завдання (геометричні фігури)

Треба скласти зображення котів з набору геометричних фігур, щоб тулуб і голова були однакової форми і кольору.

  • Діти наше повідомлення відкрилося. Давайте прочитаємо, що тут написано (мнемотехніка)

 

Як    Картинки по запросу кіт наплакав

  • Є таке прислів’я  «Як кіт наплакав» Як ви гадаєте чому так кажуть?
  • Хто ж таке повідомлення відправив мені? Смайлик каже, що це його друг «Дай п’ять»  Йому сумно бо всі з ним мало  граються. А ми вміємо робити «дай п’ять »? (діти один одному хлопають по долоням)
  • Молодці!
  1. Підсумок заняття
  • Діти   завдання ми виконали?
  • Які сподобались?
  • Давайте прощатись з нашими друзями!

 

docx
Додано
20 травня 2018
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку