Мета: вчити об'єднуватись в групи за кольором, строїтись по порядку від 1 до 5, описувати тварин; навчати швидко і легко розрізняти коло, квадрат, трикутник; виконувати фізичні вправи за схемами; розвивати мовленнєвий розвиток з використанням мнемотехніки; розвивати координацію рухів; розвивати швидку реакцію на сигнал, кмітливість; вміння виконувати рухи, дії разом з іншими дітьми; вправляти в умінні шикуватися в коло, колону; виховувати любов до тварин, вміння допомагати один одному, самостійність.
«Повідомлення»
Інтегроване заняття для дітей середньго віку
(математично-мовленнєвий блок)
Мета: вчити об’єднуватись в групи за кольором, строїтись по порядку від 1 до 5, описувати тварин; навчати швидко і легко розрізняти коло, квадрат, трикутник; виконувати фізичні вправи за схемами; розвивати мовленнєвий розвиток з використанням мнемотехніки; розвивати координацію рухів; розвивати швидку реакцію на сигнал, кмітливість; вміння виконувати рухи, дії разом з іншими дітьми; вправляти в умінні шикуватися в коло, колону; виховувати любов до тварин, вміння допомагати один одному, самостійність.
Обладнання: геометричні фігури, цифри від 1 до 5, картинки з тваринами, розумна підлога,
Хід заняття
Один, два, три
Початок ігри!
Чотири, п’ять –
Нам цікаво про все знать!
(одягти дітям медальки червоного, синього і зеленого кольору)
Треба спершу відгадати з якого номера відправили це повідомлення, а для цього поділіться на три команди і станьте кожна команда навпроти своєї колонки на полі (на полі в кожній колонці викладені цифри від 1 до 5). Кожній команді дається мішечок із сіллю. Завдання: дитина кладе мішечок на голову, підходить до поля і кидає на клітинку своєї колонки, потім забирає цифру і з мішечком на голові іде на місце та передає мішечок наступній дитині. Коли всі цифри зібрані, кожна команда строїться по порядку від 1 до 5.
Тепер спробуємо відкрити повідомлення, але для цього виконаємо наступне завдання!
Діти стають у коло (на полі викладені цифри від 1 до 5, а на зворотній стороні малюнки з фізичними вправами) кидають кубик по черзі, знаходять цифру на полі і виконують завдання усі разом в колі і тд.
Пальчикова гімнастика
(Діти сідають на стільчики)
ПОВІТРЯНІ ЩИГЛИКИ
На подвір'ї в брата
Грались кошенята,
Щиглика злякались –
Швидко заховались
Кінчик вказівного пальця правої руки з силою удавити в подушечку великого пальця. Решту пальців підняти вгору. Вказівний палець різким рухом вперед робить сильний щиголь у повітря (тричі). За аналогією виконати щиглі середнім, безіменним пальцями та мізинцем.
Наступна загадка така! (на полі викладають малюнки з тваринами. Діти стають навколо поля, по черзі кидають мішечок і розповідає про тваринку: де живе, що їсть, якого кольору і тд.)
Треба скласти зображення котів з набору геометричних фігур, щоб тулуб і голова були однакової форми і кольору.
Як