Урок "Рибки у воді" молодша група

Про матеріал

Мета: закріпити знання дітей з підводним світом, закріпити поняття «Великий, малий», знання кольорів, орієнтування в просторі; продовжувати ознайомлювати з характерними признаками риб; збагачувати словниковий запас (рибка, голова, хвіст, спинка, брюшко, акваріум); продовжувати вчити відповідати на питання; формувати вміння правильно розташовувати предмети на аркуші; виховувати любов до морських тварин, бажання приймати участь в колективній діяльності.

Перегляд файлу

«Рибки плещуться у воді"

Мета: закріпити знання дітей з підводним світом, закріпити поняття «Великий, малий», знання кольорів, орієнтування в просторі; продовжувати ознайомлювати з характерними признаками риб; збагачувати словниковий запас (рибка, голова, хвіст, спинка, брюшко, акваріум); продовжувати вчити відповідати на питання; формувати вміння правильно розташовувати предмети на аркуші; виховувати любов до морських тварин, бажання приймати участь в колективній діяльності.

Обладнання: малюнки з різними рибками, рибки із кольорового картону, клей, аркуш із акваріумом і маленькі рибки

Хід заняття

  1. Організаційні моменти
  • Діти подивіться хто до нас завітав? (Смайлик)Він каже, що його друг Сергійко закачав собі на телефон нову гру про риб. Але про них нічого не знає. Смайлик просить нас, щоб ми розповіли про рибок і навчили його грати в цю гру.
  • Спробуємо пограти?
  • Тоді кажіть наші чарівні слова:

Один, два, три -

Початок гри!

Чотири, п’ять –

Нам цікаво про все знать!

 

  1. Д/гра «Хто живе в воді?»

Діти стоять у колі (по середині розумна підлога, на якій лежать картки з різними рибами). По черзі кидають мішечок і називають рибу.

  • Де можуть жити рибки? (Море, річка, озера, ставки)
  • Вони всі однакові або відрізняються одне від одного?
  • Скажіть скільки їх красивих тут? (багато)
  • Давайте присядемо на килимок і познайомимось ближче.
  • Які частини тіла в неї є?
  1. Вправа «Опиши рибку»
  • У рибки є тіло. Що знаходиться в передній частині? (голова)
  • А що є на голові? (рот, очі)
  • У рибки спереду голова, а що позаду? (хвіст)
  • Що зверху? (спинка) А де знаходиться брюшко, животик? (знизу)
  • Рибка має плавники. Навіщо вони їй? (щоб плавати)
  • Як рибки плавають?
  • Одяг у рибки зроблен неначе із «монеток». Такий одяг називається «чешуя»
  • Де може жити рибка? (в акваріумі, в морі, в озері, в річці)
  • Риби які живуть в морі називаються – морськими, в річці – річними, в акваріумі – акваріумними.
  1. Артикуляційно-дихальні вправи
  • Дивіться як вміють робити рибки

«Рибка» - витягнути зімкнуті губи вперед. Держати 10 сек.

«Рибки розмовляють» - зімкнуті і витягнуті губи діти то розмикають то смикають

«Акула» - показати зуби, розлютитись

«Злякатись акули» - зігнути руки в ліктях, затулити долонями очі

«Золота рибка» - помахати плавниками-долонями

«Зрадіти золотій рибці» - хлопати руками

«Сумувати що уплила  рибка» - опустити голову

  1. Д/гра «Рибки мами і діточки»

На полі викладають великих риб різного кольору. Дітям роздається маленьких рибок такого ж кольору. Треба рибкам-діточкам знайти своїх матусь за кольором.

  • Діти наші маленькі рибки загубили своїх матусь. А ну допоможіть знайти їх. Кожний візьміть собі по рибці і покладіть на полі біля матусі.
  • Наш Смайлик дуже вам дякую! Тепер він знає як грати в цю гру.
  • А вам сподобалась гра  «Рибки плещуться у воді»?
  • Який самий цікавий рівень був?
  • Який самий важкий рівень?
  • Наш Смайлик пішов до себе в Текстополіс, але для вас він приготував сюрприз.
  • Підійдіть кожний до свого місця і скажіть що нам треба зробити?
  1. Продуктивна діяльність «Рибки в акваріумі» (аплікація)
  • Зробимо кожний собі акваріум з рибками!

 

docx
Додано
20 травня 2018
Переглядів
9062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку