Мета: закріпити знання дітей з підводним світом, закріпити поняття «Великий, малий», знання кольорів, орієнтування в просторі; продовжувати ознайомлювати з характерними признаками риб; збагачувати словниковий запас (рибка, голова, хвіст, спинка, брюшко, акваріум); продовжувати вчити відповідати на питання; формувати вміння правильно розташовувати предмети на аркуші; виховувати любов до морських тварин, бажання приймати участь в колективній діяльності.
«Рибки плещуться у воді"
Мета: закріпити знання дітей з підводним світом, закріпити поняття «Великий, малий», знання кольорів, орієнтування в просторі; продовжувати ознайомлювати з характерними признаками риб; збагачувати словниковий запас (рибка, голова, хвіст, спинка, брюшко, акваріум); продовжувати вчити відповідати на питання; формувати вміння правильно розташовувати предмети на аркуші; виховувати любов до морських тварин, бажання приймати участь в колективній діяльності.
Обладнання: малюнки з різними рибками, рибки із кольорового картону, клей, аркуш із акваріумом і маленькі рибки
Хід заняття
Один, два, три -
Початок гри!
Чотири, п’ять –
Нам цікаво про все знать!
Діти стоять у колі (по середині розумна підлога, на якій лежать картки з різними рибами). По черзі кидають мішечок і називають рибу.
«Рибка» - витягнути зімкнуті губи вперед. Держати 10 сек.
«Рибки розмовляють» - зімкнуті і витягнуті губи діти то розмикають то смикають
«Акула» - показати зуби, розлютитись
«Злякатись акули» - зігнути руки в ліктях, затулити долонями очі
«Золота рибка» - помахати плавниками-долонями
«Зрадіти золотій рибці» - хлопати руками
«Сумувати що уплила рибка» - опустити голову
На полі викладають великих риб різного кольору. Дітям роздається маленьких рибок такого ж кольору. Треба рибкам-діточкам знайти своїх матусь за кольором.