22.01.2019
Конспект уроку польської мови №33-34(5 клас)
Тема: Sąsiedi Polski. Назви днів тижня і місяців
Мета: cформувати лексичні навички до теми «Alfabet»;
розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів; виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;
створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Тип уроку: формування умінь і навички.
Хід уроку
І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).
ІІ Фонетична розминка
Прошу повторювати за мною:
Dzik
Dzik jest dziki, dzik jest zły,
dzik ma bardzo ostre kły.
Kto spotyka w lesie dzika
ten na drzewo szybko zmyka.
ІІІ Перевірка домашнього завдання.
ІV Актуалізація опорних знань учнів.
Бесіда:
- Між якою парою специфічною парою голосних відбувається чергування у польській мові?
-Які правила вимови літер ą i ę ви знаєте?
- Провідміняйте дієслово iść.
- Провідміняйте дієслово jechać.
- Провідміняйте дієслово pić.
V Оголошення теми та мети уроку.
Відкриваємо зошити записуємо : Dwudzieste drudie stycznia, Кlasówka.
VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)
1. Mówienie. St.49
2. Фізкультпауза
Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази)
«Jeden» – підняти руки вгору,
«Dwa» – натягнутися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
«Trzy-cztery» – прямо стати,
Будемо знову починати
3.Czytanie, mówienie i gramatyka. St.50
4.Mówienie i pisanie. St.52
5. Czytanie. St. 53-54
6. Фізкультпауза
Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази)
«Pięć» – підняти руки вгору,
«Sześć» – натягнутися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
«Siedem-osiem» – прямо стати,
Будемо знову починати
7.Do słownika. St.54
V Підсумок уроку.
VI Домашнє завдання. St.51