Конспекти уроків польської мови для 5 класу

Про матеріал
Розробка уроків №37-38 для учнів 5 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski (1. rok nauczania) dla szkół ogólnokształcących z ukraińskim językiem nauczania. Klasa 5 / Ł. Biłeńka-Swystowycz, J. Kowalewski, М. Jarmoluk. – Wyd. drugie, poprawione. – Czerniowce : Bukrek, 2018. – 176 s. : il."
Перегляд файлу

05.02.2019

Конспект уроку польської мови №37-38(5 клас)

Тема: Dom. Czas teraźniejszy czasowników być i mieć

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «Mieszkanie»;

            розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

            виховувати працьовитість, увагу, спостережливість;

            створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: формування умінь і навички.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Прошу повторювати за мною:

Kaczki – cudaczki

Żyły w Szczyrku cztery kaczki ,

to były kaczki dziwaczki.

Szczaw na czczo lubiły,

kosą go kosiły

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

- Назвіть приголосні літери,які вимовляються мяко в польській мові.   

- Як пишуться назви національностей в польській мові.

- Провідміняйте слово бути .

- Провідміняйте слово jechać.

- Провідміняйте слово pić.

V Оголошення теми та мети уроку.

Відкриваємо зошити записуємо : Piąte  lutego, Кlasówka.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Gramatyka. St.57,59

 2. Фізкультпауза

Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору)

Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч)

Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні)

Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови)

Ось так — вусом потрусили.(хитають головою)

Так — так — так! (стрибають на місці).

3. Pisanie. Ćw.13 st.61-62

4. Gramatyka. St.62

5. Фізкультпауза

Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази)

«Раз» – підняти руки вгору,

«Два» – натягнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

«Три-чотири» – прямо стати,

Будемо знову починати

6. Pisanie. Ćw.14-18 st.62-64

7.Mówienie. Ćw.19,20 st.64-65

8. Pisanie. Ćw.21 st.65

9. Gramatyka. St.66

10.Czytanie. Ćw.22,23 st.66

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.Впр.12 ст.61

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
3575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку