Конспекти уроків польської мови для 5 класу

Про матеріал
Розробка уроків №45-48 для учнів 5 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski (1. rok nauczania) dla szkół ogólnokształcących z ukraińskim językiem nauczania. Klasa 5 / Ł. Biłeńka-Swystowycz, J. Kowalewski, М. Jarmoluk. – Wyd. drugie, poprawione. – Czerniowce : Bukrek, 2018. – 176 s. : il."
Перегляд файлу

05.03.2019

Конспект уроку польської мови №45-46(5 клас)

Тема: Która godzina? Czas przeszły czasowników

Мета: формування лексичні навички  до теми «Tydzień i dzień»;

розвиток мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховання працьовитість, увагу, спостережливість;

створення комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: формування умінь і навички.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Прошу повторювати за мною:

Wróbelek Walerek miał mały werbelek a na tym werbelku był mały felerek. Wróbelek Walerek naprawił werbelek, wróbelek Walerek na werbelku swym gra

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

- Kiedy piszemy wielką literę w języku polskim?  

- Co to jest Narzędnik?

- Jakie końcówki Narzednika znacie?

-Jakie rodzaje rzeczownika znacie?

-Jakie końcówki za rodzajami w rzecowniku znacie?

V Оголошення теми та мети уроку.

Відкриваємо зошити записуємо : Piąte marca, Кlasówka.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Do słownika. St. 81,83-86

2. Ćwić fizyczny. Mały miś.

3. Mówienie i pisanie. Ćw.4,5 st.86-87

4. Ćwić fizyczny. Dzik jest dziki.

5.Mówienie i słuchanie. Ćw.6 st.87-88

6. Pisanie.Ćw.7-9 st.88

7. Do słownika. St. 89

8.Gramatyka. St.90-91

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.Ćw.3 st. 86, wyuczyć słowa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.03.2019

Конспект уроку польської мови №47-48(5 клас)

Тема: Pisownia wyrazów z u i ó. Co to za litera?

Мета: формування лексичні навички  до теми «Tydzień i dzień»;

розвиток мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховання працьовитість, увагу, спостережливість;

створення комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: формування умінь і навички.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Прошу повторювати за мною:

W czasie suszy Sasza w szeleszczącym szyszaku szukał cudzego cedzaka. I co znalazł żelazny rzęch i cóż, że ze Szwecji zardzewiał że aż strach?Struchlały Sasza suszył zęby przed zasuszonym sędziom

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

- Kiedy piszemy wielką literę w języku polskim?  

- Co to jest Narzędnik?

- Jakie końcówki Narzednika znacie?

-Jakie rodzaje rzeczownika znacie?

-Jakie końcówki za rodzajami w rzecowniku znacie?

V Оголошення теми та мети уроку.

Відкриваємо зошити записуємо : Dwunaste marca, Кlasówka.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Do słownika. St. 89

2. Ćwić fizyczny. Mały miś.

3. Gramatyka. St.90-91

4. Ćwić fizyczny. Dzik jest dziki.

5. Pisanie.Ćw.11-17 st.91-94

6. Gramatyka. St.95

7. Pisanie.Ćw.18-21 st.95-97

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.Ćw.10 st. 91, wyuczyć słowa.

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку