Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Конспекти уроків з футболу у 6-у класі

Про матеріал

Розробка конспектів групи уроків з модуля "Футбол" у 6-у класіі, які використовувалися на конкурсі "Вчитель року" мною особисто.

Прошу звернути увагу на естетичне оформлення матеріалу.

Перегляд файлу

Мукачівська гімназія

 

 

 

Конспекти

уроків фізичної культури

у 6 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель

фізичної культури

Дьорка М.П.


 

 

 

 

 

№53

Тема:   Футбол

 

Завдання:

 

  1. Навчити техніці удару внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу.
  2. Закріпити техніку ведення м’яча носком.
  3. Сприяти розвитку витривалості.
  4. Виховувати дисциплінованість.

 

Змішаний тип уроку

 

Місце проведення:   футбольний майданчик.

 

 

Інвентар:   футбольні м’ячі, фішки, свисток, футбольні жилетки.

 

 


Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

21

Підготовча

частина

(12 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Основна

частина

(30 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Заключна

частина

(3 хв.)

  • Шикування.

 

  • Рапорт.

 

  • Повідомлення завдань.

 

  • Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві.

 

  • Загально-розвиваючі вправи:

 

  1. В.п. - ноги нарізно, руки на поясі. Кругові рухи головою вправо, вліво.

 

  1. Ходьба в повільному темпі із зміною положення рук.

 

  1. Рівномірний біг (прямо, приставними кроками вправо, вліво, спиною вперед).

 

  1. Кругові рухи руками в ходьбі.

 

  1. Ходьба випадами.

 

  1. Бігові вправи (з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад, дріботливий, стрибками).

 

  1. Прискорення з різних вихідних позицій.

 

  1. Випади вправо, вліво на місці.

 

1. Ведення і передачі м’яча в парах в паралельному переміщенні.

 

2. Удари по нерухомому мячу з місця.

как бить по мячу

 

3. Удари по нерухомому м’ячу з невеликого розбігу.

футбольные упражнения

 

4. Поділ класу на 3 групи.

 

Хлопці

  • Двостороння навчальна гра з використанням вивчених прийомів.

Дівчата

  • рівномірний біг в чергуванні з ходьбою.

 

  • Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу.

 

  • Вправи на розслаблення та увагу (виконувати вправи, які вчитель озвучує, а не ті, які показує).

 

  • Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок.

 

  • Домашнє завдання ведення, передачі, удари та жонглювання м’ячем.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

9 хв.

 

8-10 р.

 

 

1 хв.

 

 

8-10 р.

 

 

6-8 р.

 

8-10 р.

 

2 хв.

 

 

 

2 хв.

 

6-8 р.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

7 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

 

 

 

 

Виконувати синхронно.

 

 

 

 

Не заплющувати очі.

 

 

Правильна постава.

 

 

Витримувати рівняння в строю.

 

 

Руки прямі.

 

Не сутулитися.

 

Перевіряю навантаження по ЧСС.

Учні, віднесені до СМГ впр. 6 і 7 не виконують.

 

 

 

Не сутулитися.

 

Поділ на дві групи:

хлопці і дівчата

 

 

Звертати увагу на правильність виконання вивчених прийомів.

 

 

 

Дівчата виконують простіші вправи:

  • ведення, передачі м’яча на місці
  • почергові удари по нерухомому мячу

 

 

 

 

 

Учні, віднесені до СМГ виконують ведення, передачі м’яча на місці і заміряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки.

 

 

 

 

Звертати увагу на техніку бігу.

 

Учні, віднесені до СМГ – ходять, або  задіяні в суддівстві і заміряють ЧСС в окремих учнів.

 

Акцент на видих.

 

Виконувати повільно.

 

Знайти інформацію

про підготовку до Євро-2012.


 

 

 

 

 

 

№54

Тема:   Футбол

 

Завдання:

 

  1. Закріпити техніку ведення м’яча носком.
  2. Закріпити техніку удару внутрішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу.
  3. Сприяти розвитку координації і витривалості.
  4. Виховувати працелюбність.

 

Урок початкового розучування

 

Місце проведення:   футбольний майданчик.

 

Інвентар:   футбольні м’ячі, фішки, свисток, футбольні жилетки.

 

 

 


Частина

уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

21

Підготовча частина

(12 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Основна частина

(30 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Заключна частина

(3 хв.)

 

  • Шикування.

 

  • Рапорт.

 

  • Повідомлення завдань.

 

  • Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві.

 

  • Різновид бігових вправ (з високим підніманням стегон, із закиданням гомілки назад, стрибками, дріботливий, правим-лівим боком вперед).

 

  • Загально-розвиваючі вправи:

 

  1. В.п. - ноги нарізно, руки на поясі. Кругові рухи головою вправо, вліво.

 

  1. В.п.-о.с. 1-2 – руки вверх через сторони, крок правою назад, 3-4 – те ж, крок лівою.

 

  1. В.п.-о.с. зміна положення рук

 

  1. В.п.-о.с. Кругові рухи руками.

 

  1. В.п.-о.с. 1-2 – випад вліво, руки в сторону, 3-4 – те ж, випад вправо.

 

  1. В.п.-о.с. 1-руки вверх, 2-нахил вперед, 3-присісти, прямі руки перед собою, 4-в.п.

 

  1. В.п.-о.с. 1-упор присівши, 2-упор лежачи, 3-упор присівши, 4-в.п.

 

  1. В.п.-о.с. 1-стрибок ноги нарізно, руки в сторону, 2-стрибок ноги разом, руки вверх, 3-1, 4-в.п

 

  1. Ведення і передачі м’яча в парах (в зустрічному русі).

 

 

  1. Гра «М’яч у коло»

 

  1. Гравець після ведення виконує передачу партнеру, одержує від нього передачу і наносить удар по воротах внутрішньою стороною підйому (після виконання вправи підносить м’яч партнеру для наступної передачі).

 

 

  1. Поділ класу на 3 групи.

Хлопці

  • Двостороння навчальна гра з використанням вивчених прийомів.

 

Дівчата

  • Повторне пробігання 30 м на швидкість.

 

Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу.

 

 

 

 

 

  • Вправи на розслаблення та увагу (виконувати вправи, які вчитель озвучує, а не ті, які показує).

 

 

 

  • Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

 

 

 

  • Домашнє завдання ведення, передачі, удари та жонглювання м’ячем.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

8-10 р.

 

 

6-8 р.

 

8-10 р.

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

8-10 р.

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

4 хв.

 

4 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

 

 

 

 

Виконувати синхронно.

 

 

Перевіряю навантаження по ЧСС.

Учні, віднесені до СМГ  ходять в повільному темпі.

 

 

 

 

Не заплющувати очі.

 

 

Правильна постава.

 

 

Руки прямі.

 

Не сутулитися.

 

Не сутулитися.

 

 

 

 

 

Перевіряю навантаження по ЧСС.

Учні, віднесені до СМГ впр. 7 і 8 не виконують.

 

 

 

 

Поділ на дві групи:

хлопці і дівчата.

 

 

Використовуються футбольні жилетки.

 

 

Звертати увагу на правильність виконання вивчених прийомів.

 

 

 

 

Дівчата виконують простіші вправи:

  • ведення, передачі м’яча на місці,
  • почергові удари по нерухомому мячу.

 

 

 

Учні, віднесені до СМГ виконують ведення, передачі м’яча на місці

 

 

 

 

 

для позначення команд використовуються футбольні жилетки.

 

 

Звертати увагу на техніку бігу.

 

Акцент на дихання.

Учні, віднесені до СМГ-ходять або задіяні в суддівстві і заміряють ЧСС в окремих учнів.

 

Акцент на видих.

 

Виконувати повільно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайти інформацію

про підготовку до Євро-2012.


 

 

 

 

 

 

№55

Тема:   Футбол

 

Завдання:

 

  1. Удосконалити техніку ведення м’яча правою-лівою ногами (носком).
  2. Закріпити техніку удару внутрішньою частиною підйому по рухомому м’ячу.
  3. Сприяти розвитку швидкості.
  4. Виховувати дисциплінованість і працелюбність.

 

Урок поглибленого розучування і закріплення

 

Місце проведення:   футбольний майданчик.

 

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток, футбольні жилетки.

 

 


Частина

уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

21

Підготовча частина

(12 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Основна частина

(30 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна

21частина

(3 хв.)

  • Шикування.

 

  • Рапорт.

 

  • Повідомлення завдань.

 

  • Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві.

 

  • Загально-розвиваючі вправи в русі :

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на поясі. Кругові рухи головою вправо, вліво.

 

  1. Ходьба в повільному темпі із зміною положення рук.

 

  1. Рівномірний біг (прямо, приставними кроками вправо, вліво, спиною вперед).

 

  1. Кругові рухи руками в ходьбі.

 

  1. Ходьба випадами.

 

  1. Бігові вправи (з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад, дріботливий, стрибками).

 

  1. Прискорення з різних вихідних позицій.

 

  1. Випади вправо, вліво на місці.

 

  1. Гра» «Вибий з круга»

 

  1. Удари по м’ячу, що котиться після передачі партнера (гравець, який виконував удар підносить м’яч партнеру для наступної передачі).

футбольные упражнения

 

  1. Гравець після ведення виконує передачу партнеру, одержує від нього передачу і наносить удар по воротах внутрішньою стороною підйому (після виконання вправи підносить м’яч партнеру для наступної передачі).

 

  1. Поділ класу на 3 групи.

 

Хлопці

  • Двостороння навчальна гра з використанням вивчених прийомів.

Дівчата

  • Повторне пробігання 30 м на швидкість.

 

  • Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу.

 

  • Вправи на розслаблення та увагу (виконувати вправи, які вчитель озвучує, а не ті, які показує).

 

  • Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок.

 

  • Домашнє завдання ведення, передачі, удари та жонглювання м’ячем.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

9 хв.

 

8-10 р.

 

 

8-10 р.

 

 

1 хв.

 

 

6-8 р.

 

8-10 р.

 

2 хв.

 

 

 

2 хв.

 

6-8 р.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

7 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

 

 

 

 

Виконувати синхронно.

 

 

 

 

Не заплющувати очі.

 

 

Правильна постава.

 

 

Витримувати рівняння в строю.

 

 

Руки прямі.

 

Не сутулитися.

 

Перевіряю навантаження по ЧСС.

Учні, віднесені до СМГ впр. 6 і 7 не виконують.

 

 

Не сутулитися.

 

 

Поділ на дві групи:

хлопці і дівчата

 

Звертати увагу на правильність виконання вивчених прийомів.

 

Дівчата виконують простіші вправи:

- ведення, передачі м’яча на місці.

- почергові удари по нерухомому мячу

 

Учні, віднесені до СМГ виконують ведення, передачі м’яча на місці.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні, віднесені до СМГ-ходять або задіяні в суддівстві і заміряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки.

Звертати увагу на техніку бігу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Акцент на видих.

 

Виконувати повільно.

 

Знайти інформацію

про підготовку до Євро-2012.


 

 

 

 

 

 

№56

Тема:   Футбол

 

 

Завдання:

 

  1. Удосконалити техніку ведення м’яча правою-лівою ногами (носком) і техніку удару внутрішньою частиною підйому по рухомому м’ячу в двосторонній навчальній грі.
  2. Сприяти розвитку координації і швидкості.
  3. Виховувати дисциплінованість і працелюбність.

 

Урок удосконалення

 

Місце проведення:   футбольний майданчик.

 

Інвентар:  футбольні м’ячі, фішки, свисток, футбольні жилетки.

 

 

IMG_1439

 


Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

21

Підготовча частина

(12 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

Основна частина

(30 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21Заключна частина

(3 хв.)

  • Шикування.

 

  • Рапорт.

 

  • Повідомлення завдань.

 

  • Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві.

 

  • Загально-розвиваючі вправи в парах :

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

 

  1. В.п.- ноги разом, руки на плечах. 1- випади вліво-вправо.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

 

  1. В.п. - О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

 

  1. В.п. - присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

 

  1. Рухлива гра “М’яч у команді”. Дві команди змагаються між собою в утримуванні м’яча передачами впродовж певного часу. Перемагає команда, яка тримає м’яч довше.

 

  1. Гравець після ведення виконує передачу партнеру, одержує від нього передачу і наносить удар по воротах внутрішньою стороною підйому (після виконання вправи підносить м’яч партнеру для наступної передачі).

  1. Поділ класу на 3 групи.

Хлопці

  • Двостороння навчальна гра з використанням вивчених прийомів.

Дівчата

  • Повторне пробігання 30 м на швидкість.
  • Гра «День і ніч»
  • Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу.

 

  • Вправи на розслаблення та увагу (виконувати вправи, які вчитель озвучує, а не ті, які показує).

 

  • Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок.
  • Домашнє завдання ведення, передачі, удари та жонглювання м’ячем.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

9 хв.

 

8-10 р.

 

 

8-10 р.

 

 

8-10 р

 

 

6-8 р.

 

 

8-10 р.

 

 

8-10 р

 

 

8-10 р

 

 

6-8 р.

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 хв.

 

 

 

8 хв.

7 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

 

 

 

 

Виконувати синхронно.

 

 

 

 

Не заплющувати очі.

 

 

Правильна постава.

 

 

Руки прямі.

 

 

Не сутулитися.

 

 

 

 

 

Перевіряю навантаження по ЧСС.

Учні, віднесені до СМГ впр. 6, 7 і 8 не виконують.

 

 

 

 

 

 

Поділ на дві групи: хлопці і дівчата

 

Використовуються футбольні жилетки.

 

М’яч втрачено після доторкання його суперниками.

 

Звертати увагу на правильність виконання вивчених прийомів.

 

 

 

 

 

 

Дівчата виконують простіші вправи:

  • ведення, передачі м’яча на місці.
  • почергові удари по нерухомому мячу

 

Учні, віднесені до СМГ  виконують ведення, передачі м’яча на місці. суддівстві і заміряють ЧСС в окремих учнів

 

 

 

 

 

 

 

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки.

 

 

Звертати увагу на техніку бігу.

 

 

 

 

Акцент на видих.

 

Виконувати повільно

 

Знайти інформацію

про підготовку до Євро-2012.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
10 січня
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку