Розділ ___: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки Об’єкт проектної діяльності №3:Народна лялька Основна технологія: Технологія виготовлення ляльки-мотанки. Додаткова технологія: Технологія плетіння із талашу. |
|||
№ з/п |
Тема, зміст роботи
|
Дата проведення |
|
1. |
Народна лялька із природних матеріалів |
|
|
2. |
Графічне зображення. Підготовка конструкційних матеріалів |
|
|
3. |
Виготовлення заготовок частин тіла, одягу |
|
|
4. |
З’єднання деталей |
|
|
5. |
Оздоблення виробу декоративними елементами |
|
|
6. |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту |
|
|
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 1-2
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки. Народна лялька
ТЕМА УРОКУ: Народна лялька із природніх матеріалів
Графічне зображення
Підготовка конструкційних матеріалів
МЕТА: - формувати в учнів уявлення про народну іграшку та матеріали, з яких вона виготовляється;
ОБЛАДНАННЯ: зразки ляльок, матеріали, комп’ютер.
ІНСТРУМЕНТИ І МАТЕРІАЛИ: листя талашу, вода, поліетиленова торбинка, ганчір’я, нитки, ножиці
ТИП УРОКУ: комбінований
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Історія про ляльку із природного матеріалу.
IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Яке значення мала обрядова лялька?
2. З яких матеріалів можна виготовляти ляльки?
3. Які види ляльки виготовлені з тканини?
4. Значення оберега для людей?
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підібрати інформаційні джерела, де містяться відомості про іграшки і знайти вироби-аналоги, продумати тему проекту. Провести моніторингове дослідження серед своїх знайомих, рідних, друзів з теми «Відношення до ляльки».
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 3-4
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки.
Народна лялька
ТЕМА УРОКУ: Виготовлення заготовок частин тіла, одягу.
З’єднання деталей
МЕТА: - навчити конкретним трудовим навикам при роботі з сухим талашем на прикладі виготовлення ляльки-янгола;
ОБЛАДНАННЯ: зразки ляльок, комп’ютер.
ІНСТРУМЕНТИ І МАТЕРІАЛИ: талаш, стрічки, нитки різного кольору, мереживо, тасьма, ножиці.
ТИП УРОКУ: комбінований
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Яке значення мала обрядова лялька?
2. З яких природних матеріалів можна виготовляти ляльки?
3. Які види ляльок виготовляють з тканини?
4. Значення оберега для людей?
5. Правила безпечної роботи при виготовленні виробів з талашу.
6. Родинна історія про ляльку
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Продовжимо наші практичні заняття словами відомого українського письменника М.Рильського: "Той, хто не знає свого минулого, не вартий майбутнього".
І дійсно, лише той народ має майбутнє, який цінує свою історію.
IV. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Рефлексія: метод «Мікрофон».
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Розрахувати собівартість виробу
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 5-6
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки.
Народна лялька
ТЕМА УРОКУ:. Оздоблення виробу декоративними елементами .
Остаточна обробка виробу.
Захист проекту
МЕТА: - формувати в учнів уміння висувати, аргументувати та захищати ідеї, презентувати результати своєї роботи;
- розвивати організаторські здібності;
- виховувати повагу до майстрів народно-ужиткового мистецтва;
- здійснювати естетичне виховання
ТИП УРОКУ: формування практичних умінь.
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
2. Створення позитивного емоційного настрою.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.